субота, 28 лютого 2015 р.

У день народження

День народження пройшов, від нього на сьогодні передає привіти тільки лише сушняк....



У день народження

У день народження я тобі бажаю впасти... прямо в обійми прекрасному принцеві на білому бентлі... і спіткнутися... через мішок з мільйоном євро!



У день народження

Мамочко, дякую тобі за те, що я з'явився на світ! День, коли це сталося - наше з тобою спільне свято!



У день народження

Часом перед іменинами я замислююся про те, чому ж мої тато з мамою не зволіли безпечний секс!



У день народження

Що таке невезуха? Це коли тобі стукнуло тридцятник, і цей славний день варення ти можеш дозволити собі відсвяткувати тільки в Макдоналдсі!



У день народження

Топ статус: У свій день народження так багато сумують через те, що поруч немає когось коханого і бажаного на світі!



У день народження

Насправді, святкувати те, що твоє життя проходить і стає все більш близьким до фіналу, дещо нерозумно...



У день народження

Ура!! Сьогодні мій день народження, день, коли я маю повне право бути егоїсткою і вимагати від усіх усіляких захоплень і виконання моїх бажань!



У день народження

Здрастуй ж, новий і радісний рік молодий у моєму житті! Скільки любові і захоплень я в ньому не марно продовжую.



У день народження

Дорога моя людина! Сьогодні я від усієї душі поздравляю тебе і бажаю щоб все найкраще, чого ти, як ніхто інший на світі, гідний, стало твоєю реальністю! З Днем народження мене, найкращої людини на світі!



У день народження

- Ти кинула його в день народження? - Я подарувала йому свободу і щастя.



У день народження

Мені друзі, в мій день народження, марнують привітання... Видно радіють чорти, що на рік я ближче до смерті! =)



У день народження

Мда... не повезло тому, у кого день народження 29 лютого... святкувати раз у чотири роки!



У день народження

Дуже кльово *** Але 9 травня я відзначаю свою денюху **** Я просто ангел, і народилася в цей день тому, що вважаю його найкращим!



У день народження

Наївність - це коли батьки думають, що я буду зустрічати свій день варення з подружками, і чаєм з тортиком.



У день народження

Почуття такту - розбудити гостей, і повідомити їм, що день варення вже закінчився два дні тому .



У день народження

День народження це привід, щоб тобі за просто так дарували подарунки!



У день народження

Так! У мене День Народження 1 квітня! Хочете вірте, а хочете-ні! Ось так я всіх надурила! Ха-ха-ха.



У день народження

У чувака День Народження - вартий статус: "День Народження є - настрою немає ((" ! На наступний день: "Настрій є - День Народження немає))"



У день народження

Сьогодні у мене день народження... ще на один рік ближче до пенсії))



У день народження

Ніколи не запам'ятовуйте вік жінки, але завжди запам'ятовуйте день її народження.



У день народження

А він мені побажав у цей день "будь кохана і щаслива". І це та людина, яку я люблю! ха-ха



У день народження

З днем народження тебе (2раза). Ти схожий на мавпу, пахнеш точно як вона. (Мадагаскар. звірі співали пісню зебрі) :))



У день народження

Навіть якщо я не перша, що привітала тебе з Днем Народження, я Єдина що для тебе важлива...



У день народження

От скажіть мені тільки в мене мама на автоматичне привітання Яндекса з днем народження відповідає: "Спасибі , мені дуже приємно, але як Ви дізналися? "?!



У день народження

Так хотілося написати йому "З Днем Народження мудак!", а вийшло лише "З Днем Народження! Всього тобі найкращого! "



У день народження

Через 4 дні в мене днюха)) сподіваюся він прийде...



У день народження

-З днем варення, друже! -Спасибі друже! Жодна сволота, крім тебе більше не привітала.



У день народження

Дні народження пригнічує самолюбство людини. Особливо вранці...



У день народження

Середній вік: коли все, що ви хочете отримати в день народження, - це щоб вам не нагадували про нього.



У день народження

Хороший чоловік ніколи не пам'ятає вік своєї дружини, але завжди пам'ятає її день народження.



У день народження

Я помилявся щодо днів народжень. Може бути, їх святкують з іншої причини. У надії дожити до наступного.



У день народження

Подарунки до дня народження діляться на дві категорії: ті, які нам не подобаються, і ті , яких ми не отримали.



У день народження

Коли мене моїм батькам приніс лелека, вони довго сміялися і спочатку хотіли узяти лелеку, але потім передумали і взяли мене.



У день народження

Відоме висловлювання невідомої дитини Всім дякую за привітання! (Статуси)



У день народження

Іменини влаштовуються для того, щоб наші знайомі могли позбутися непотрібних речей, які вони отримали на власні іменини.



У день народження

Подаруйте мені на день народження що-небудь таке, щоб я могла сказати "Вау, інфініті "!



У день народження

Найбільше свято правдивих лестощів-День Народження!



У день народження

У мене сьогодні днюха, поцілуйте мене в вухо!: D



У день народження

Чому на день народження тортик їсти прийнято?



У день народження

Тому що, нажаль, свічки в пиво не встромляються :)



У день народження

День народження сумне свято - пиво, горілка... унітазік...) Всім дякую за поздоровлення! (Статуси)



У день народження

Здрастуй, неминуча старість! Догоряй, марне життя! Всім дякую за привітання :))



У день народження

Всі хто бажав мені на минулий день народження: щастя, любові, благополуччя... і т.д. Розчарую, ніхрена не збулося!



У день народження

Спасибі всім, хто привітав... Хто не привітав-вже видалений)



У день народження

It is MY day! )) Ееее



У день народження

Дні народження - річ приємна, але у великих дозах смертельна!!



У день народження

Спасибі всім, що так дружно привітали з днем народження! P.S. Я вам всім бажаю, не наткнуться на мене сьогодні...



У день народження

Я принцеса! я народилася саме в той день, коли вважала за потрібне



У день народження

Скоро я народжусь, а потім Нажрусь!!



Немає коментарів:

Дописати коментар