субота, 28 лютого 2015 р.

Про поїздку

Все набирало гарні обороти: зустрічі, поцілунки, знайомство з батьками, поїздки разом.І все це на стільки приємно.



Про поїздку

Після поїздки туди, я зрозуміла, що є люди, які гідні бачити мене без сигарети в пальцях і сліз на очах...



Про поїздку

Шукаю чоловіка багатого, який оплатив би мені поїздку на Балі і красивого природно ;) Для себе коханої!



Про поїздку

Чоловік - це всього лише чоловік. А хороший велосипед - це ще й поїздка.



Про поїздку

- Тільки що, в цьому поїзді, виїхало моє щастя. - Наздоганяй. - Навіщо? Поїхало, приїхало, все відносно. Тут домінуюче слово "моє", а значить нікуди не дінеться.



Про поїздку

З Мінська до Москви, 8 годин на поїзді, робити нічого... Сидів, читав газету. І тут пасажири стукають у двері: "Молода людина, ви скоро?!"



Про поїздку

Як відпочити всією сім'єю на одну путівку? Відправити в поїздку тата.



Про поїздку

Люблю поїзда. Але ненавиджу коли в них їдеш ти. Місце зустрічей і розлучень.



Про поїздку

Цей поїзд відвезе мене туди де немає тебе і немає мене відповідно, де прокидаюся з застигшим серцем я...



Про поїздку

Коли не шкода, що поїзд твій пішов, але за пасажирів, які відбули страшно.



Про поїздку

Серце хлопця - це потяг, часто міняє своїх пасажирів. Серце дівчини - це рис, якому дуже важко догодити...



Про поїздку

Вечір..., маршрутка..., поїздка додому..., зустріч з рідними. .. . Від тебе я все далі. І мені важко.



Про поїздку

Поїзд у місто ВЕСНИ відправляється в 30:00...



Про поїздку

Ненавиджу поїзда... вони відвозять тебе...



Про поїздку

Тануть Перони, Миготять міста. Ховаючись безмовно в нікуди, На зустріч один одного бути разом раз і назавжди. Від розлуки людей рятують поїзда.



Про поїздку

На зустріч один до одного: бути разом раз і назавжди... Від розлуки людей рятують поїзда...



Про поїздку

Поїзду плювати хто лежить на рейках



Про поїздку

Дівчина шукає пару для поїздки в Тугулим до батьків на все життя.



Про поїздку

Це як поїздка в автобусі. А він - зупинка на вимогу. Поки кнопочку НЕ натиснеш, двері не відчиняться.



Про поїздку

Вся краса поїздки куди небудь полягає в тому що ти весь час сидиш у машині...



Про поїздку

При поїздці по нашому місту видно, що для водіїв та пішоходів сигнали світлофора носять чисто рекомендаційний характер.



Про поїздку

А мій армієць завтра у відпустку приїжджає! ура... люблю його, правда не знаю що буду робити коли він виїде... залишається тільки ще два місяці але я вже не можуууу без нього...



Про поїздку

Чоловік поїхав на футбол-я ковтаю валідол.



Про поїздку

Іноді я дивлюся на цей світ і так хочеться заволати: "ааа, чуваки! з'буємся звідси!"



Про поїздку

Я не люблю літо... заходиш до одного на сторіночку В Контакті... хочеш покликати погуляти... а у нього , блять, статус: Поїхав!



Про поїздку

Я пам'ятаю стояла на пероні і думала: не їдь, не їдь, не їдь... нарешті настав той момент, і я зараз стою на пероні, в твоїх обіймах... знову в твоїх обіймах...



Про поїздку

Поїхала на море. однією щасливою людиною стало більше *)



Про поїздку

Я там, де жарко, де яскраві ночі, де зустрічають світанок, де блакитна вода. там, де люди щасливі *)



Про поїздку

Поїхала на море... буду нескоро... всіх люблю.



Про поїздку

У мене все кльово, тільки злегка закохалася, і їду... Як видужаю



Немає коментарів:

Дописати коментар