четвер, 26 лютого 2015 р.

Про неведімок

Невидимка грошей не пошкодуєш? Краще скинь мені їх на мобільний!



Про неведімок

Славно, що мене відвідує невидимка - побоюється спотворити мою сторінку некрасивою мордою!



Про неведімок

Іди ж ти лісом - Дерев'янка!



Про неведімок

Прийшло повідомлення від дівчини:" Придбай різнокольорові невидимки, і давай швидше приїжджай! " Я недовго роздумуючи, заскочив в аптечний кіоск і купив їх! Приїхав, вона сміється! Вирішила підколоти, що ж я привезу?! ))



Про неведімок

Анонімний гість моєї сторінки, ну покажи мені вже своє личко, не соромся, я й не таке в своєму житті бачила :-)



Про неведімок

Невидимка, досить вже гусака душити на мою фотку!



Про неведімок

Вельмишановний невидимка, ти сховався, щоб не забивати своєю анкетою мою сторінку або просто ж намагаєшся заховати свої безсоромні оченята?!? ))



Про неведімок

Топ статус: Я сказала йому "пока" та пішла спати, залишивши їх двох в асьці. Через пару хвилин заходжу туди під "невидимкою" - його вже немає, а у неї "стрес"... Значить він все ж мене любить, і я дуже щаслива!



Про неведімок

Таємничий гість, ну коли ж ти мною намилуєшся???



Про неведімок

Для невидимок, у мене все по колишньому! Не парся...



Про неведімок

Невидимка, невидимка ти урод або дебілка???



Про неведімок

Невидимок вештається сила-силенна!



Про неведімок

Багатоуважаєма невидимка! Пропоную Вам здійснити захопливу, захоплюючу, незабутню, еротичну подорож на три букви!!



Про неведімок

Невидимка, Досить вже Дрочити на моє фото!



Про неведімок

Приємно, що мене відвідує невидимка-боїться зіпсувати мою сторінку потворним обличчям!



Про неведімок

Летить супермен, бачить на даху лежить красива гола дівка, ну думає, зараз я її зроблю. Підлетів, справи зробив і смився.С телиці встає чоловік-невидимка, та запитує: - Що це було.Чоловік-невидимка: - Да ні знаю, але от жопа болить.



Про неведімок

Людина-невидимка може пукнути і зробити вигляд, що це не вона.



Про неведімок

Невидимки, а по вулиці ви з мішком на голові ходите?



Про неведімок

Дорогі Невидимки, ну що ви повзали біля мого трону? Якщо не вистачає сил, щоб зайняти моє місце, хоч би набралися сміливості і народу рожу свою показали.А то не зручно якось, ви мені заздрите, а я навіть пошкодувати вас не можу ! ? ?



Про неведімок

Статус невидимки - це послуга для тих хто любить підглядати в замкові щілини



Про неведімок

Обговорюй, тихо ненавидь, в обличчя ти все одно мені посміхнешся, не обпечися, я буду знати твою слабкість-ЗАЗДРІСТЬ



Про неведімок

Невже наше життя настільки цікаве і вдале що з нашою сторінкою не хочуть прощатися невидимки?



Про неведімок

Ну, що невидимка чаю вип'єш? Або відразу НА Х * Р ПІДЕШ!!



Про неведімок

Цікаво, невидимка, яка регулярно заходить до мене в гості, це - коханка мого чоловіка або дружина мого коханця!



Про неведімок

Невидимка цікавий, заздрісний щур! від заздрості ще не лопнув?????



Про неведімок

Давно пора тему почистити-все одне і теж по кілька разів-таке відчуття що кожен копіює і вставляє! ЖАХ!



Про неведімок

Що то одні і ті ж статуси все додають, Я новенькі і ті вже їх вивчила..................



Про неведімок

Треба створити групу невидимки, і збирати їх всіх туди! Нехай розмовляють самі з собою!



Про неведімок

Шановна невидимка! Ви так часто заходите до мене в гості, я просто не можу зрозуміти, ви коханка мого чоловіка або дружина мого коханця?



Про неведімок

Невидимка, ти сир любиш? Ні??? Дивно, такий пацюк, а сир не любить!



Про неведімок

Невидимка, а звідки ти? Якої статі? Якого віку? Якого х...?



Про неведімок

Невидимка, невидимка, Ти Дімон або Маринка? Якщо Дімка - проявись)) Якщо Маринка - від *. Бись



Про неведімок

Люблю тебе! Адже-це все так просто. Люблю тебе! Здавалося назавжди, а виявилося все так просто. Через тиждень не потрібна не ти, ні я.



Про неведімок

Любов! адже - це так красиво не занурившись із головою, а занурившись так погано адже - це розумієш головою.



Про неведімок

Ти невидимка? Ну і що,, а я гідніше тебе у всьому. Адже я відкрита мандрівниця, а ти м....... Адже, ховати лик все ж не достойно. Відкрийся як герой чи героїня.



Про неведімок

Гюльчатай, зніми капелюшок. давай знайомиться!



Про неведімок

Невидимка! Іди в далеку, далеку країну з поганою назвою!



Про неведімок

Статус для настирливих невидимок - "Дорогі Невидимки, попрошу вас культурненько відправитися в еротичну подорож з трьох букв!"



Про неведімок

Питання до "невидимки": що приховуємо - нахабну пику або нечисту совість?



Про неведімок

Невидимки - анонімка вибір не залишу: око на попу натягну і моргати змушу!



Про неведімок

Кожна невидимка та інша мерзота, що заходить на мій профіль забирай ті проблеми які в мене могли б бути! спасибі:-d



Про неведімок

Я закохалася в невидимку!!



Про неведімок

Невидимка по сайту бродить і тихенько наспівує. як мені бути, як мені бути я не можу тобе забути))))



Про неведімок

Невидимка шла.шла і до мене в гості зайшла: подивилася, поплакала, нігті погризла і далі пішла ..



Про неведімок

Я така красива, що на мою сторінку всі ходять заплативши 135 рублів під виглядом невидимки......, треба встановити статус: вхід безкоштовний



Про неведімок

У мені є те, що немає в інших! Заздриш? Заздри мовчки!



Про неведімок

Усім невидимкам окреме спасибі, і величезна подяка-сучкам фарбованим!



Про неведімок

Чоловік-невидимка є таємний шанувальник. І це непогано!



Про неведімок

Невидимки!! Ваші візити, що компліменти!!! Всім бідолахам-невидимкам особистого щастя!! У людини з відкритою душею і обличчя відкрите. НеBидиMкA забудь сюди дорогу. Все одно Я КРАЩЕ ТЕБЕ!



Про неведімок

Навіщо так серйозно реагувати на" НЕВЕДИМОК "? Їх треба пожаліти... нещасні люди... ТАК БОЯТЬСЯ СВОГО ОБЛИЧЧЯ??? Моя порада - люди, позбавляйтеся, як можна швидше, від комплексів!



Немає коментарів:

Дописати коментар