субота, 28 лютого 2015 р.

У віршах

Ні, царями-королями Нам не треба бути! Дай нам, Боже, тільки сили Вірити і любити!



У віршах

Любов і ненависть не можуть бути випадкові. У всьому на світі є високий сенс. Але краще нехай він залишається таємницею... Як чистий аркуш.



У віршах

Топ статус: Вконакте - це сайт таких чудес. Зайшов на мить - на цілий день зник! І нехай робота і справи Не згадують про мене!



У віршах

І якщо в тебе робота тормозиться, Все гаразд виходить поки, То ляж поспи, пора б заспокоїться, Включити, як мовиться, дурня!



У віршах

В твоїх очах любов іскриться, Тобою милуюся цілий день... Сьогодні ти мені будеш сниться, Мій милий північний олень!



У віршах

І нікуди мені від себе не подітися. Нехай річки змінюються і країни... Лише тільки варто мені зараз роздягнутися, Знову моїм ти будеш. як не дивно.



У віршах

Я з кожним, з кожним днем дорослішаю, Але свій не помічаю вік. Я все вирішую, як умію, Так швидко, весело і просто!



У віршах

Будь зі мною непохитним і пристрасним, Будь зі мною спокусливо грубим. зачаруй мене своєю ласкою, Поцілуй мої ніжні губи. Кинь мене на ліжко так спекотно, Назви мене тільки своєю, Побажай мені ночі спокійної І додому тікай мерщій!



У віршах

Все забуте забуто, Всі образи прощені, Тільки средце, що розбите, Лікує фея тиші...



У віршах

Я, можливо, зрозумію, Що є радість і що є любов. Я зможу промовчати. Я зможу все пробачити і виправити. Але вже нікому Не зможу я довіритися знову. Час ставить печатку На мою ображену пам'ять.



У віршах

Песть моє тіло, губами ковзаючи, Цілуй мене сміливо, я тільки твоя. Даруй мені бажання і пристрасть віддавай, І тендітне тіло руками пести. І в світі фантазій ми будемо одні, У моменти екстазу мене ти візьми, Щоб я ніколи не могла забути



У віршах

Поки ще соромливо і ніжно Побачення продовжити бажаєш ти, Поки ще киплять у мені мятежно Ревниві тривоги й мрії - Не підганяй розв'язки неминучої.



У віршах

У всій природи краси Твій образ милий я зустрічаю; чарівних бачу - верб рисах Одну тебе уявляю.



У віршах

Не ображайте, навіть зопалу, коханих, Їх є, кому образити крім Вас. Не катуйте їх в мовчунів довгих, Вибачте все їм десять тисяч разів.



У віршах

Підступах до тіла слабкість, Коли побачила тебе, І зрозуміла, що ти залишився Один зі світу для мене.



У віршах

У пустелі, в шумі міському Одну тебе слухати мрію; Твій образ, забуваючись сном, З останньою думкою зливаю.



У віршах

Беру перо - їм накреслити Можу лише ім'я незабутньої; Одну тебе лише прославляти Можу на лірі захоплено.



У віршах

Ти був схожий на ангела земного, Рукою не дотягтися до тебе, Здавалося мені, що я закохалася знову І це почуття було про тебе!



У віршах

Зійшов місяць на небосхилі, Мої думки десь блукають схильне сонце перед місяцем, Схиляючи стан мій перед тобою



У віршах

Якщо в житті стане туго, Тобі допоможе серце одного, Його надійна рука До тебе доторкнеться тоді.



У віршах

На що мені сонця світло, Навіщо мені колишні мрії. Тебе зі мною поряд немає, А всіх важливіше в житті - Ти!



У віршах

Тане сніг, в моєму серці крижинка, Чи не розтопить лід на щоці сльозинка. Ми різні люди, з різною долею, Наша зустріч помилка. Помилка - любов...



У віршах

На небі багато зірок, Але для мене, Сяє та зірка, Промінь від якої бачу я, Коли сумую по тобі...



У віршах

Крила скинуті на землю, Ми більше ніколи не полетимо на світло, У цьому забутому Господом Всесвіті, Не варто чекати любові - її тут більше немає...



У віршах

З тобою я їм, з тобою я сплю, З тобою я життя своє ділю, Ти не лай мене, Адже дуже я люблю тебе.



У віршах

Вирушаєте сльози, адже не можна інакше, Посміхнися дівчисько - горді не плачуть. І на зло образі, ти повинна сміятися, Нехай від болю серце буде розриватися! Ховай від усіх на світі гіркі ті сльози. Ти господиня життя, а не кущ мімози!



У віршах

Разом зі мною плаче гроза, Сльози, на жовте листя, кидаючи, Ти ніколи-ніколи не дізнаєшся, Що тільки дощ розуміє мене



У віршах

Без тебе я жахливо сумую. Без тебе моє серце болить. Я тебе щодня згадую! Мені тебе ніколи не забути!



У віршах

Хочу скоріше до тебе притулитися, Хочу скоріше тебе обійняти. Хочу в любові тобі зізнатися, - «Люблю тебе!» хочу сказати.



У віршах

В твоїх очах я - клоун, Сам вибрав цю роль. Але про одне прошу лише - Не чини мені біль!



У віршах

Буду згадувати я наші зустрічі, Твої очі і образ твій. Буду згадувати я щовечора Той час, коли ми були з тобою.



У віршах

Забути тебе? А з ким я буду... Печалі, радощі ділити? Нехай краще всі мене забудуть, Ніж я зможу тебе забути...



У віршах

Сиджу я біля моря, Навколо мене вода, Пишу чотири слова: Мені погано без тебе.



У віршах

Нехай нам живеться класно, Щоб не хотілося життя міняти! Закоханість привід для спокуси, Давай один одного спокушати!



У віршах

Хочу скоріше до тебе притулитися, Хочу скоріше тебе обійняти. Хочу в любові тобі зізнатися, - «Люблю тебе!» хочу сказати



У віршах

Скільки зірочок на небі, Скільки камінчиків у воді, Стільки солодких поцілунків Надсилаю я тобі!



У віршах

Від мене ти далеко, Їхати-це не легко, Але моя любов до тебе! Будете жити завжди, скрізь!



У віршах

Не в одному живемо ми місті, Але в одній країні! Знаєш, дуже хочеться, Тебе пригорнути до себе!



У віршах

Я в тобі розчинялася, лише тобі посміхалася... Я знала, що щастя в наших руках... Але ти мене зрадив... Ти ніби й не був... Ти просто послав усе, що було на х...



У віршах

Я вас любив безмовно, безнадійно, То боязкістю, то ревнощами ; Я вас любив так щиро, так ніжно, Як дай вам Бог коханою бути іншим.



У віршах

Мій друг, охоронець-ангел мій, О ти, з якою немає порівняння, Люблю тебе, дихаю тобою, Але де для пристрасті вираження?



У віршах

З тобою, один, поблизу, вдалині - Тебе любити одна мені радість; Ти мені всі блага на землі; Ти серцю життя, ти життя солодкість.



Немає коментарів:

Дописати коментар