пʼятниця, 27 лютого 2015 р.

Грамотні

А для мене найкращим другом є моя собака, тому що вона нікому і ніколи не відкриє мої таємниці! Жулька, я тебе люблю!



Грамотні

Літо... Море... Пляж... Сонце... Як же не хочеться, щоб це все закінчувалося...



Грамотні

" Дот тих пір поки лампа Томаса Едісона не стала популярною, людство спало по десять годин на добу "... За подібні винаходи потрібно розстрілювати!



Грамотні

Топ статус: Ми завдаємо біль тим, кому підносимо небо...



Грамотні

Коли я тобі пишу, а ти не відповідаєш. Дуже неприємно. З цієї причини я уявляю, що коли тобі пишу, то штовхають тебе. Заштовхати тебе на смерть, або ти все ж відповіси?



Грамотні

Сміх без причини це найкращий сміх У світі, тому що це радісне кипіння юного життя (с) Тургенєв



Грамотні

Тобі відомо, через що ти постійно хворієш? Тому що в тебе душа навстіж...



Грамотні

Де ж ті руки, які настільки міцно мене обіймають, де ті губи, які настільки ласкаво мене цілують, де ті очі, які постійно виливають любов... Де ж ти???



Грамотні

До якої міри треба набратися, щоб почати скидати попіл в кришку від пудри? ))



Грамотні

Він про Неї забув... Забув так, як людям властиво забувати про їхні хвороби, коли вони захоплюються чимось цікавим. Саме так він про Неї забув, свою занозу в серці, втративши голову від безлічі красивих ніжок танцівниць в клубі...



Грамотні

Через нього" метелики по животу пурхають "...



Немає коментарів:

Дописати коментар