четвер, 26 лютого 2015 р.

Про сміх

Гучний сміх. Зміна настрою. Тренування нервів, мого терпіння. Вона як геній, знає що і як, Збрехав чи я дурень, не обдурив чи як.



Про сміх

Бійся очей, губ її, шепоту, шовкового волосся, сміху. Бійся сліз її. Бійся гніву. Бійся ніжних слів. Бійся мовчання.



Про сміх

Я люблю поєднання шоколаду і ванілі. . дощу і сонця. . сміху і сліз. але саме моє улюблене поєднання це ти і я.



Про сміх

Вони можуть сидіти і про щось базікати, або просто про щось одне з одним мовчати. Вони можуть один з одним так довго сміятися, що від сміху у них животи розболяться, вони можуть один з одним завжди бути собою. (С)



Про сміх

Ненавиджу і крапка. . да до біса твої коми! Я стираю твій номер в диму 20-ти сигарет. Але знову, насміхаючись, засвітяться цифри рідні. Не візьму! Ненавиджу!! І все ж: Алло. . ну привіт. . ) (Квітень) Можна стримати біль, сльози, злість, любов, але сміх стримати неможливо! )



Про сміх

Мені хочеться плакати, а я веселюся, Я ховаю за сміхом смертельний смуток,. Я така, як є, я не стану іншою. Я трохи поплачу у вас за спиною, Витру сльози і мило у відповідь посміхнусь. І така, як я є, до вас знову повернусь! Сміх без причини, ознака відсутності причини. : DСміх без причини - ознака незакінченої вищої освіти. Сидишь така засмучена, вже налаштувалася на те щоб плакати, але тут забігає в кімнату маленька сестра з колготками на голові, обличчя все в помаді, і каже: ну як я вам, мадам? Після такого плачеш тільки від сміха. Грудень мене зламав! Січень - добив! Лютий посміхався моїм поразкам... Благаю, залікуй рани мої, Березень...



Про сміх

Мама, тато на кухні повісився - влітає там нікого немає, ну і жарти у тебе Вовочка - мам, мам з 1 квітня він у ванні висить



Про сміх

Відомо, що сміх продовжує термін життя того, хто сміється. Очевидно, за рахунок життя того, над ким. Випадково відправила запрошення погуляти не в те вікно: замість кращої подруги хлопцю, якого любила колись. . він відмовив за сміхотворною причини, і начебто фігня, адже я випадково, але блиск в очах потух. Вони можуть сидіти і про щось базікати, або про щось один з одним мовчати. Вони можуть один з одним так довго сміятися що від сміху у них животи розболяться. Вони вірять один одному як ніби собі, вони знають один одного як ніхто на землі. Вони знають що будуть разом завжди. Вони найкращі в світі друзі. . . ТИ і Я!!!! Мама, тато на кухні повісився - влітає там нікого немає, ну і жарти у тебе Вовочка - мам, мам з 1 квітня він у ванні висить



Про сміх

Хлопці, а давайте я вас 1го квітня привітаю? Тоді буде точно ваше свято я як в тему тоді потраплю, а: D



Про сміх

Користуючись нагодою хочу НЕ привітати свого колишнього з 23 лютого. чекай 1 квітня, сука.



Про сміх

Як показує практика, в будь-який інший день можна розіграти набагато більшу кількість людей, ніж першого квітня.



Про сміх

1 квітня в лікарні. - Лікар, а у вас вся спина біла! - А у вас, хворий, лімфоцетановий нурокуаміт - пиз% єць...



Про сміх

І тільки 1 квітня я напишу тобі що я тебе люблю! а пізніше напишу що це був першоквітневий жарт .. бляя... знав би ти що це правда...



Про сміх

Я тут подумала: перед першим квітня вийти у двір вечірком і поміняти гос.номер на машинах ..



Про сміх

Мало хто знає, що 1 квітня - це день зачаття Нового Року, тк до нього залишається 9 місяців =)



Про сміх

Справа була в січні 1 квітня, було жарко на дворі снігу по коліна, по желізному мосту зробленому з дощок, йшов кучерявий громадянин лисий як колінка.Живий і здоровий лежу в лікарні ситий по горло їсти хочу приходьте до мене діти я вас втягувати нехочу



Про сміх

- Дорогий, я вагітна! - Кохана, сьогодні перше квітня, тест пожартував: DD



Про сміх

Моя подруга дитинства народилася 31 декабря.Вот це був класний жарт 1 квітня її батька над її мамою!



Про сміх

1 квітня можна говорити все що завгодно, навіть правду. все одно ніхто не повірить.



Про сміх

А мене розіграли першого квітня-по телефону?



Про сміх

Дружина побила власного чоловіка. Підсудну просять розповісти, як було діло: - Спочатку він викликав мене з роботи додому, потім роздів і поклав у ліжко, а потім з ідіотським сміхом заявив, що сьогодні перше квітня!



Немає коментарів:

Дописати коментар