пʼятниця, 27 лютого 2015 р.

Про ігри

Сьогодні цілком обгрунтовано можна вважати риторичним, наступне питання: невже сучасні кавалери, готові забути про своїх прекрасних дам заради квестів і стратегій?



Про ігри

Як не старайся, а ця гра йде по моїм законам і ти з ними точно не знайомий !



Про ігри

Іноді, навіть досвід кранівника може допомогти починаючому геймеру обставити автомат і витягнути всі призи з нього!



Про ігри

Топ статус: Що означає сучасна абревіатура "CS" для молоді? Замочи своїх соратників!



Про ігри

Щоб стати геймером, інколи дорослій людині достатньо почути щось типу: "пап, подивися яке круте мочилово! Хочеш зіграти разочок? ".



Про ігри

Лотерея допомагає органам статистики визначити загальне число оптимістично налаштованих людей в нашій країні.



Про ігри

Сучасні дівчата - справжні гросмейстери! Вони здатні пожертвувати меншою фігурою заради збереження головної.



Про ігри

Навіть граючи з тваринами, не завжди до кінця зрозуміло хто кого розважає...



Про ігри

Для того, щоб досконало розкладати пасьянс, достатньо всього кілька днів пожити без доступу до мережі інтернет.



Про ігри

Часом, ми знаходимося поруч з людьми, на перший погляд абсолютно звичайними. Хоча насправді він маг, сімдесятого рівня!



Про ігри

Поява грудей, нерідко заважає дівчаткам грати в більш дитячі ігри...



Про ігри

Тільки у росіян може бути кінець світу в 2012 році, а олімпійські ігри в 2014! : D



Про ігри

Навіть якщо біля трону лежать мертві пішаки, гра закінчиться тільки тоді, коли впаде король. (С)



Про ігри

Він дражнить мене, коли ми в щось граємо, але все одно дає мені виграти (^ ^,) такий милий



Про ігри

Життя, як гра в покер: якщо карти гімно, блеф.



Про ігри

Дитинство - це коли вдома тисячі іграшок, але улюблене заняття все одно крутити м'ясорубку.



Про ігри

Пограй в Sims-відчуй себе богом :)



Про ігри

"Грай до кінця" - досі звучать твої слова в голові... а адже тоді був потрібен своєчасний Game over, щоб вийшов Happy end.



Про ігри

Я ЗАВЖДИ граю чесно, якщо всі козирі в мене в руках)))



Про ігри

Візьміть мене в збірну Росії з футболу. Я теж грати не вмію...



Про ігри

Всі твої ігри просто, ти назавжди тепер мій ворог!



Про ігри

Важке дитинство... Всі іграшки - суцільний "СОФТ"



Про ігри

Вища ступінь ігрової майстерності - це коли геймер і комп'ютер гальмують одночасно...



Про ігри

Сьогодні на моїх очах врятували життя хлопчику років 9-12. Продавці в магазині відео ігор, відрадили його купити WOW.



Про ігри

Коли моя мама побачила мого світлого ельфа в ла2, перша її фраза була...: - з таких вух холодець би відмінний вийшов!



Про ігри

От чесно, я дивуюся хлопцями: сидять добу на проліт в іграх (ну не всі звичайно), а потім питають: "А чому у мене так мало друзів і немає дівчини?"



Про ігри

Іноді для того, щоб виграти, доводиться програти.



Про ігри

Спеціальна гра - зрозумій на що образилася дівчина і поясни їй. Спроб немає. Життя одне.



Про ігри

Лего завжди був конструктором із спресованого кокаїну, якщо судити по ціні



Про ігри

Афроамериканці обурені тим, що в шахах завжди починають білі.



Про ігри

Коментар з ютуб: GTA 5? Хрін вам! Буде GTA 4S!!



Про ігри

Дньом я звичайна, симпатична мила дівчина, але коли я приходжу додому, і вмикаю комп'ютер. .. в мені прокидається маг 85 рівня XD



Про ігри

Син 3,5 роки грає в комп'ютерну гру "Скарби Монтесуми". Бабуся питає його: "А ти питав діток у садочку, хто-небудь в комп'ютер грає з них?" Я кажу: "Там половина дітей взагалі не розмовляє, у кого там питати?"))



Про ігри

Зима це та пора, коли хлопчики люблять не тіло в короткій спідниці і топіку, а душу , яка грає з ним в сніжки



Про ігри

Єдиний спосіб стати розумнішим - грати з більш розумним противником.



Про ігри

Життя - це культова гра, грають усі, а розуміють одиниці



Про ігри

Мій хлопець - ГЕРОЙ! Пройшов усю війну... Втомлений... Вимкнув комп і пішов спати))



Про ігри

Мда. Зайшла в одну он-лайн гру заради нічого робити. Пограла там трохи і зрозуміла куди всі нормальні хлопці зникли... Там ви такі гарні, в цих іграх, і на руках носите, і подарунки даруєте, і захищаєте, і допомагаєте... А в реальності... : (



Про ігри

Коли відключають інтернет, навички по грі в "Сапера" різко збільшуються: D



Про ігри

А пам'ятаєте старий добрий Сімс 1??)) там дівчата після поцілунків народжували .. ехх дівки, уявіть, було б так в реальному житті, жах .. xD



Про ігри

Життя-це гра! А правила гри, залежать від сторони в яку ти крокуєш!



Про ігри

Кращою приставкою завжди буде денді ^ ^



Про ігри

Небитка іграшка - це іграшка, якою дитина може розбити всі свої інші іграшки.



Про ігри

ДІЙСНО складна ситуація - це коли навіть Сімсом лінь на роботу влаштовуватися.



Про ігри

У мене до Майкрософт одне питання, але глобальне: вони там в пасьянсі карти тасують взагалі? ??



Про ігри

Sims... 4-поверховий будинок з басейном, бугатті в гаражі і ти-Рок зірка... місце наших мрій!



Про ігри

Не будьте расистами, любить Маріо! Він італійський водопровідник, створений в Японії, говорить по-англійськи і виглядає як мексиканець. А ще бігає, як на Ямайці, стрибає, як негр, а монетки збирає, як справжній єврей.



Про ігри

У шахах це називається "Цук-цванг": коли єдиний корисний хід - не рухатися з місця.



Про ігри

Життя - це гра і грати треба за своїми правилами =)))



Про ігри

"Countr strike, поверни хлопця! Sims 2, поверни дівчину"-все фігня! Косинка, поверни маму, ось це актуально! :)



Немає коментарів:

Дописати коментар