четвер, 26 лютого 2015 р.

З днем народження

В день твого народження йшов дощ-це небо плакало, розлучаючись зі своїм найкрасивішим ангелом)



З днем народження

День народження сумне свято - пиво, горілка... унітазик ..



З днем народження

Завтра у мене день народження.......... а таке відчуття що це буде самий жахливий день у моєму житті



З днем народження

І зовсім не важливо, що я тут напишу, важливо те, що я просто є... і важливо те, що цей день належить лише мені... нехай це всього 24 години, але вони МОЇ!!



З днем народження

Здрастуй, неминуча старість! Догорай, марне життя! Всім дякую за привітання



З днем народження

Можна я сьогодні побуду трошечки щасливою? з днем ??народження мене =)



З днем народження

День народження пройшов.... а сушняк залишився



З днем народження

Мій день народження .. мій світ .. мої емоції .. моя радість .. я!



З днем народження

Скоро я НАРОДЮСЬ, а потім Нажрусь!!



З днем народження

Спасибі всім, що так дружно привітали з днем ??народження! P.S. Я вам усім бажаю не наткнуться на мене сьогодні...



З днем народження

Захлинулася позитивом, перенаситилася радістю і задихнулася від щастя)) оода! це був найкращий день народження!



З днем народження

Сьогодні День Народження у тебе, А значить, потрібно потужно відірватися! Адже у тебе ж буде цілий рік, Щоб встигнути трішки оговтатися!



З днем народження

Мити посуд після дня народження - привілей іменинниці



Немає коментарів:

Дописати коментар