четвер, 26 лютого 2015 р.

Про наречену

- Ха-ха! Тобі здається, що я і ти більше не будемо спілкуватися?! Як би не так! Я ще в тебе на весіллі потанцюю!... У весільній сукні... ))



Про наречену

Моїй дівчині стало відомо, що у мене вже є наречена. Зараз вони обидві прямують до мене в будинок, щоб все це розповісти дружині... АААА... що ж робити?



Про наречену

Топ статус: - Який момент на весіллях для тебе найкращий? - Той, коли починає грати музика, і виходить наречена, і всі починають на неї дивитися, а я спостерігаю за нареченим і по його виразу обличчя видно все, що воно наповнене любов'ю.



Про наречену

Зрозумій, що ти просто його майбутня наречена, а я його минуле, яке він так й не зміг забути.



Про наречену

Я маг... у мене була дівчина, потім раз - і вже вона стала наречена! потім ще разок так оп-і вже вона моя дружина...



Про наречену

Перший ранок після першої шлюбної ночі. Наречений пішов прийняти душ з мертво обвислим членом. Наречена, помітивши це, цікавиться, що ж це таке висить? - А це та штука, яка подарувала на ніч насолоду. - Господи, Боже мій! Як же вона стерлася!



Про наречену

Наречена на весіллі кидає букет в купу подружок. Найбільш моторна зловила. Підходить до неї ведучий і заявляє: - Дівчина, а вам відомо, що означає даний букетик? - Звичайно, знаю - він уже третій!



Про наречену

- Ти страшна людина. - Так, я такий, але ти мене любиш, а це значить, що ти така ж дурепа, як і подружка Франкенштейна.



Про наречену

Статус у дівчинки: "Скоро весілля! Вийду або за Леху, або за Сашу, або за Серьогу ! " коммент: "Поки не вичислила хто кращий?" відповідь: "Поки не вичислила хто батько"



Про наречену

Весілля. Тамада оголошує конкурс: Хто скорчить найстрашнішу пику, той виграв! Час пішов! .. - Все, стоп, час закінчився,-виграла наречена!! - А я не грала...



Про наречену

Як же я хочу на тебе подивитися через пару років коли ти в ВК побачиш альбом "моє весілля".



Про наречену

Весілля: мужики сидять нудьгують тут один з них встає і зі словами: "треба ж колись починати" б'є сусіда в вухо.



Про наречену

А що потім? ..-а потім весілля, діти і щаслива старість ..



Про наречену

Якщо в мене коли небудь буде все добре, я просто буду танцювати, а танцювати я буду на своє весілля з тобою.



Про наречену

- Свідком на твоєму весіллі? Та нііі, у мене нареченою краще вийде!



Про наречену

Ну, подумаєш, на весіллі в тебе не була, за те буду присутньою на розлученні...



Про наречену

На весіллі, наречений вирішив, що за такі гроші легше викупити брата з в'язниці, ніж викупити наречену ..



Про наречену

На мою думку найкраще, так це коли кохана людина починає заводити з тобою розмови про сім'ю, про весілля, про дітей, це і робить по справжньому щасливою.



Про наречену

Одружилися б хто-небудь. Так хочеться на весіллі погуляти))



Про наречену

Одна мудра жінка сказала: "Для сліз є 3 випадки: весілля, похорони і народження дитини, а решта все х * ня."



Про наречену

Таке відчуття, що самими рожевими мріями дівчат є не весілля з олігархом і червоний спортивний автомобіль, а що б критичні дні не існували як поняття і вагітність тільки за планом. . В житті кожної дівчини має бути не тільки маленька чорна сукня, але і велика біла...-Тепер ти тільки моя. -Впевнений, що не втратиш?-Упевнений. Мама твоє фото бачила. І що сказала?-Сказала: "Як хочеш добивайся її, мені інша наречена не потрібна"



Про наречену

А це Іваново - місто наречених. Тут не чоловіки жінок, а жінки проводжають своїх чоловіків, щоб ніхто не згвалтувала його в темних івановських під'їздах.



Про наречену

Директор АВТОСАЛОНУ приходить в шлюбне агентство, одружуватися хоче! показують йому каталог НАРЕЧЕНИХ, вибрав фотку підходящу і питає: а у вас ТЕСТ-ДРАЙВ є?))



Про наречену

Стану його дружиною через 16 днів..... А тепер сиджу і думаю, любить він мене чи ні.... У всіх наречених така депресія?...



Про наречену

Коли наречена кидає букет, а натовп дівчат намагаються його вловити, то хлопці думають: хоч би не моя .. ))



Про наречену

Наречений і наречена тілі тесту, наречений на роботі, наречена в компоті (дитинство)



Про наречену

Буде дівку з ранку подруга. Та з бодуна, неадекватна. При цьому: у білому платті, і залишках фати. Підходять до дзеркала. Дівка: Я наречений... Подруга: Може все-таки наречена? -Я наречений... -... Наречена? - Я ЖЕНІХрена не пам'ятаю! Пропоную секс на один-два рази зі всіма витікаючими наслідками..... любов, весілля, діти :)))



Про наречену

-Він був, як сукня від Донни Коран. ти знаєш, що воно не в твоєму стилі, але приміряєш на всяк випадок! весілля весілля.... кільця кільця =)) Одягну сукню червону в білу горошину, од * бись погане, при * бись хороше!)



Про наречену

Найжорстокіша фраза для хлопця "Милий давай завтра сходимо купим мені сукню .."



Про наречену

Чувак приходить до церкви на сповідь. - Святий отець, я займався сексом зі своєю нареченою до весілля 15 разів на день. Це гріх? - Так, сину мій, брехня - це великий гріх



Про наречену

Лілія Хегай, екстрасенс-ясновидиця відповість на запитання про ваше майбутнє



Про наречену

Віталій Гиберт розкрив секрет. Що нас чекає у 2012 році? Хіт-парад брехні: 1 Нічого не сталося. Я в порядку. 2. Радий тебе бачити. 3. У мене немає з собою грошей. 4. Я тобі подзвоню. 5. Вибач, не чув, як ти дзвонила. 6. Нам обов'язково потрібно зустрітися ще раз. 7. Я в дорозі. 8. Ні, твоя дупа не виглядає товстою в цьому платті. 9. Я стою в пробці. 10. Яке повідомлення? 11. У мене телефон не бачив мережу. 12. Звичайно, я люблю тебе.



Про наречену

Страшно стає за дружбу тоді. коли запитуєш у подруги яке плаття на мені краще виглядає. а у відповідь чуєш-ххх. Студентське весілля:-Постійте, а чому наречена не п'є? -Так вона не скидалася!



Про наречену

Я купила тест на вагітність, фломастер, і весільне плаття!



Про наречену

За кілька років змусив постаріти на ціле життя. . вона мало не з'їхала з глузду. але до останнього зберігала весільну сукню.



Про наречену

Дихалося глибоко і хотілося думати, але не тут, а десь під небом, над деревами, далеко за містом, в полях і лісах розгорнулася тепер своє весняне життя, таємниче, прекрасне, багате і святкове, недоступне розумінню слабкої, грішної людини. І хотілося чомусь плакати. А. П. Чехов "Наречена"-Дівчина, так ви вже чиясь дружина? - Ні, я вже чиясь не відбувшась наречена.



Про наречену

Милий, ти знову сховав моє вечірнє плаття, пустун... а ну розтисни кулачок.)))



Про наречену

Чоловік як сукня: і дорога, і красива й карколомно виглядає, але на комусь я його вже бачила. Хворіла я як ті, температура 40. Попросила свого молодого чоловіка привести кіношку яку-небудь подивитися. Він привіз. "Труп нареченої" О. про



Про наречену

Я у весільному платті, фаті, в будинку повному гостей, мої рідні поруч. . квіти. багато квітів. мама плаче, поправляє мені волосся. але тут хтось закрив труну.



Про наречену

Я нафарбую очі твоєю улюбленою тушшю, я нафарбую губи твоїм улюбленим блиском, я бризну на себе крапельку твоїх улюблених парфумів, одягну твоє улюблене плаття і просто скажу "Я тебе люблю". Це буде щастя для мене-бо я буду знати що ти щасливий. .



Про наречену

Прозорою вночі. темною і хмільною. на зірки дивлячись. про що мріє кинуте мною в смітник плаття? про що сумує? да, да, не все так просто. але навіть над смітником світять зірки.



Про наречену

Життя - не роман на глянцевому папері і не кіноісторія на 35-міліметровій плівці. Happy end і весілля не обов'язкові.



Про наречену

Через тиждень у мене весілля. Лягла вчора спатоньки, а в думках. . плаття. кільця. гості. . а потім БАЦ! І задумалася. а як називають пташенят дятлів? До ранку не заснула. (С)



Про наречену

Тост без вина - це все одно, що шлюбна ніч без нареченої.



Про наречену

- Коли весілля? - З ким? О_О - З тим, кого любиш... - З мартіні на жаль не розписують.



Про наречену

Наречена - жінка, у якої види на щастя залишилися позаду.



Про наречену

Прощай, мамина і татова кредитна картка. Здрастуй, нова кофтинка, міні спідниця, сукня і нотації щодо фінансів та їх проблем.



Про наречену

Я дочекаюся того, який розмовляючи зі мною по телефону повернеться до одного і тихо скаже: "Братан це Вона, моя наречена".



Про наречену

Після гарного парубочого вечора весілля взагалі-то не так потрібне!



Про наречену

Через багато років ми згадаємо наш найкращий момент у житті, і це не перша наша спільно приготована вечеря, і навіть не наше весілля, це буде момент коли я подарую тобі СИНА



Немає коментарів:

Дописати коментар