четвер, 26 лютого 2015 р.

Про наречену

- У мене вчора був саами кращий день! - Весілля?! Оо - Ні, що ти вчора я його кинула.



Про наречену

Весілля - найкраща можливість подивитися на далеких родичів у ближньому бою



Про наречену

У сусідньому під'їзді весілля, а прикрашений білою тканиною і бантиками підвал. Питання: звідки буде виходити наречена? оО



Про наречену

Думаєш про те, як ми будемо разом. Немов я наречений, немов ти наречена.І мрієш і читаєш всі вірші, що написала мені.



Про наречену

Це був угар, коли наречена з шафи заволала "Мама! наречений за мене повинен викуп платити, а не ти йому, за те що він мене в дружини бере!"...



Про наречену

Mолода людина, з похмілля прокидається: - Де я? Хто я? Що зі мною? - Ти Вася. Ти на своєму весіллі. - А хто хоч наречена? - Чи Галина... чі Паліна?... - Чиполіно?!



Про наречену

Між молодими напередодні весілля трапилися дрібні розбіжності: наречена наполягала на сукні з фатою, а наречений - зовсім не хотів одружуватися.



Про наречену

У церкві стояла карета, Там пишне весілля було, Всі гості ошатно одягнені, Наречена всіх краше була.



Про наречену

У нас на Кавказі є давня традиція - красти наречених! - А у нас взагалі красти традиція...



Про наречену

Через інтернет зараз замовляють марихуану і російських наречених. Упевнений, що ми знайдемо і нирку! ..



Про наречену

Гарна сукня може гарно виглядати на вішалці, але це нічого не значить. Про сукню треба судити, коли вона на жінці, коли жінка рухає руками, ногами, згинає талію Коко Шанель



Про наречену

Я одягну сукню білу, А вино наллю я червоне, Я напевно жахливо смілива, поєднання те, небезпечне... подорослішала - це коли футболка старшого брата, яку ти колись носила як сукню, стала тобі якраз.



Немає коментарів:

Дописати коментар