субота, 28 лютого 2015 р.

У день народження

Можна я сьогодні побуду трошечки щасливою? з днем народження мене =) Всім дякую за привітання! (Статуси)



У день народження

Чому на день народження тортик їсти прийнято? Тому що, нажаль, свічки в пиво не встромляються :)



У день народження

Скоро др.В передчутті "лайно". будемо тарганампи у центрі.



У день народження

Ви якого народилися? - Якого числа або якого хріну? =)).



У день народження

Щороку я старію на рік))



У день народження

Давай з тобою займемося ЦИМ... Мій день народження відзначимо!



У день народження

Не має ніякого значення мій сьогоднішній статус... Інша справа, що я у себе є і сьогодні - МІЙ ДЕНЬ!!



У день народження

Нехай це протриває усього лише добу, але це буде моя доба!



У день народження

У цей пам'ятний день я народився. А значить це хороший привід, щоб нажертися. Хто зі мною?



У день народження

Як відомо, свято дитинства - це день народження. І ніхто ніколи нікуди ні за якої погоди від нього не дінеться...



У день народження

Люди! У мене День Народження! Прошу хоча б сьогодні не красти морквину в Щасливому фермера! ..



У день народження

А у мене день варення! .. Наблизилася на рік до пенсії.



У день народження

Тільки в Росії на день народження замість подарунків дарують гроші!



У день народження

-А ти якого серпня народилася? -Взагалі-то я народилася 6 жовтня, але раз питання ставилося якого серпня, тоді я народилася 67 серпня: D



У день народження

Цікаво якщо я приберу день народження в контакті, Майлі і фейсбуці, хто небудь про день народження то згадає ?!



У день народження

День народження - свято, коли ми чуємо стільки лестощів, скільки не чули за весь рік.



У день народження

Сьогодні, рівно о 00:00 я вип'ю перший келих і почну святкувати свою появу на світ з



У день народження

-Коханий, що тобі подарувати на ДР? -Себе на все життя!



У день народження

Всі хто бажав мені на минуле день народження: щастя, любові, благополуччя... і т. д. Розчарую, ніхрена не збулося!



У день народження

Сталася така фігня: 20 років тому мої батьки займалися сексом...



У день народження

Сьогодні у мене день народження, ще на один рік ближче до пенсії.



У день народження

Бажаю тобі спотикатися тільки через мішки з грошима і падати тільки в руки надійних друзів!



У день народження

З Днем народження сучка в дзеркалі я так люблю тебе: ***



У день народження

Всім хто привітав мене кажу «СПАСИБІ»! Тим, хто не зволив навіть написати мені пару слів, кажу «ПРОЩАВАЙ» - вконтакте ми більше не друзі!



У день народження

Вітаю тебе, моя старість! Догори, безрадісне життя! А за привітання дякую!



У день народження

Мені б сьогодні хотілося побути трошки щасливою! .. І ще саму себе з ДР привітати! ..



У день народження

Сталося наступне: мої мама з татом вісімнадцять років тому полюбили один одного... Так з'явилася я!. .



У день народження

Спасибі за дружні вітання та побажання! У свою чергу побажаю Вам не зустрітися зі мною сьогодні...



У день народження

У мене по повному праву настав день егоїста! Вітаю себе коханого!



У день народження

Знала б хто першим почав святкувати день народження, вбила б!



У день народження

Найкращий подарунок на день народження дами бальзаківського віку, не нагадувати про нього.



У день народження

Коли пам'ятають про твоє дні народження це приємно, коли забувають - економічно!



У день народження

Подарунки на день варення бувають двох видів: непотрібні й неодержані.



Немає коментарів:

Дописати коментар