четвер, 26 лютого 2015 р.

Про неведімок

Невидимки і всі ліво анкетні! Ну що, переконалися, що я краще за вас!



Про неведімок

Дорога невидимка! завжди "рада" тебе бачити, заходь частіше!



Про неведімок

Дорога невидимка! Ти самий "улюблений" гість на моїй сторінці!



Про неведімок

Привіт Невидимка! А чого Невидимкою став?



Про неведімок

У дзеркало вже страшно заглядати



Про неведімок

Я живу навпроти кладовища, будеш випендрюватись, будеш жити навпроти мене!



Про неведімок

Перш ніж зайти до мене на сторінку, стукни головою об монітор!



Про неведімок

Невидимка! краще б ти у тата на трусах засохла...



Про неведімок

Звернення до невидимки. Включила ноги і відскочила звідси!



Про неведімок

Ті, хто не може влаштувати своє особисте життя, лізуть невидимками в чужу!



Про неведімок

Невидимки, якщо боїтеся показати обличчя - сфоткали б свої дупи, я буду дізнаватися вас по ним.



Про неведімок

Невидимки, ну, що ви такі цікаві, як мавпи, або Цікавість не порок... кругозір зате широкий???



Про неведімок

Жила була зелена жаба.... іноді вона перетворювалася на неведимку і бродила по сайту....



Про неведімок

Дивні ВИ... обливати мене брудом, пускаєте плітки, ненавидите, а самі: Заходьте до мене на сторінку під виглядом невидимки, переглядаєте мої фотки по кілька разів і проводжаєте заздрісним поглядом на вулиці...



Про неведімок

Невидимка - це твої гарні, близькі, знайомі, які страшенно набридли своїми візитами в гості, але бояться потрапити в чорний список



Про неведімок

Невидимки, ви виграли путівку на х @ й, абсолютно на халяву!



Про неведімок

Якщо тебе відвідують невидимка,..... то значить твоє життя значно вдаліше і цікавіше, ніж їхнє



Про неведімок

І все бажання пройде!



Про неведімок

Якщо я вам не подобаюся-звертайтеся зі скаргою до виробника.



Про неведімок

Увага! Ахтунг! Невидимки та інші невиразні особистості! Вхід, в'їзд, вповз, вліз, вліт, телепортація та інші види пересування по даній сторінці ЗАБОРОНЕНІ! Я Б ВАС ПОСЛАЛA, ТАК, БАЧУ - ВИ ЗВІДТИ!



Про неведімок

Думала вказати: куди тобі треба йти і де хотів би тебе бачити. Але бачу, ти вже рухаєшся в потрібному напрямку, тому побажаю тобі швидше досягти поставленої мети.



Про неведімок

Рожу ховає від усіх! Він заходить, як недивно! І боїться всіх!!



Про неведімок

Щось ти часто до мене заходиш, я все-одно тебе знаю, у мене оплачена послуга "антиневидимка", можеш не ховатися під маскою, краще зроби пластичну операцію.



Про неведімок

Невидимка, ну от ти знову зачастила, давно не заходила, я вже переживала? У відпустці була? Або не дай Бог боліла? А може грошей не було, підключити неведимка? Ти б краще накопичила на психолога або психіатра, не без причини адже пику приховуєш, та ще й платиш за це /



Немає коментарів:

Дописати коментар