пʼятниця, 27 лютого 2015 р.

Поржать

Так само як мисливець бажає знати, де все-таки сидить цей фазан, так само і дівчина хотіла б знати, де можна познайомитися з цим багатим.



Поржать

Якщо дівчина не відповідає на твій дзвінок, не турбуйся. Швидше за все вона в непритомності від щастя.



Поржать

Ви не могли б мене розбудити о четвертій ранку. Але тільки, будь ласка, дуже обережно і... відразу біжіть.



Поржать

"Ой, якби я була царицею..... блін, чого ж мені не спиться ?! "



Поржать

Хлопець умовляє свою дівчину не поголить волосся, тому що вони йому подобаються. Вона йому на це відповідає: "Спасибі, дорогий, а мені твої подобаються".



Поржать

Пізно ввечері дочка йде додому: - Тато, якщо я була на дні народження, це ще нічого не значить! З чого це ти вирішив, що я напилася? - Я мама.



Поржать

Топ статус: Коли з'явився інтернет, ми забули про нудьгу і думках: "Куди ж себе подіти?", Тепер тільки одна думка: "Як би навчитися виспатися за чотири години"



Поржать

Зараз наймодніший спосіб самогубства - це перерізати кабель інтернету.



Поржать

Мене змусив поржать статус Вконтакте: "Самий небезпечний звір - це сидяча на дієті дівчина під час місячних, і яка намагається кинути палити. "



Поржать

Якщо ви вже бачите наяву літаючих слонів - це перша ознака приїзду вашої тещі.



Поржать

Випадково пролила пепсі-колу на ноутбук... За такий короткий час, в армії навіть автомат Калашникова не розбирають.



Немає коментарів:

Дописати коментар