субота, 28 лютого 2015 р.

Про білявок нові

Я не є блондинкою - просто у мене схожий склад



Про білявок нові

Пояснювальна: "Я чучундра на" пежо ", повернула, де і куди захотіла, всім цим заподіяла головний біль і геморой всім. Зі слів інспектора ДАІ все записано правильно "



Про білявок нові

Краще не злити невелику недоумкувату блондинку, в іншому випадку вона може стати стервою з парою вищих освіт...



Про білявок нові

Ніби як я не біловолосе дівча, але все те, про що ти верзеш, я абсолютно не розумію!



Про білявок нові

Топ статус: Підфарбувалася і дзвоню батькові, кажу: - Тато, а я вже не біла, у мене тепер новий колір волосся. Він відповідає:-Боже мій, лише б тільки не зелений, аби тільки не зелений... =)



Про білявок нові

Блондинка - це крім кольору волосся ще й непогане алібі.



Про білявок нові

Одружуються не на двометрових блондинках стервах, а на невеликих дівчатках... у яких добра душа і миленька посмішка, тому що вони набагато надійніші.



Про білявок нові

Дамочка зі світлим волоссям у стоматолога. Він запитує її: - Ви не будете кричати? Вона: - Це щось нове, мені, що буде приємно?



Про білявок нові

Іду по автостоянці і не вірю своїм очам - блондинка наливає в двигун масло! Підійшов ближче і переконався що все в порядку, тому що вона заливає його в бачок омивача.



Про білявок нові

Блондинки милі, а не дурні. Шатенки незвичайні, а не дивні. Брюнетки сильні, не стерви. Потрібно берегти жінок!



Про білявок нові

Яка різниця в тому брюнетка, шатенка і т.д. Коли ти справжня Леді!



Про білявок нові

Якщо у блондинки горять очі, значить таргани в її голові щось святкують.



Про білявок нові

Яка білявка краща: та що говорить... або та, що мовчить!? - Та, що стогне! ))



Про білявок нові

Дівчата спочатку не думають, а потім думають, чому вони не думали, коли треба було думати !



Про білявок нові

Олігарх зі своєю дружиною блондинкою в магазині:-Блондинка: Дивись милий коричневе насіння! -Олігарх: Це не насіннячка, це гречка))



Про білявок нові

Їде блондинка за кермом, клацає радіо, "Ви слухаєте" EvropePlus "блондинка-О боже ! як вони дізналися!



Про білявок нові

- Чого чекає блондинка, сидячи біля розетки? - Електронної пошти!



Про білявок нові

Чому блондинка коли холодно сідає в куток???... Тому що там 90 градусів :)



Про білявок нові

Блондинка-це рай для очей, катастрофа для мозку, задоволення для душі і лихо для гаманця !



Про білявок нові

Що таке блондинка під душем????-ЧИСТА ДУРІСТЬ!!)



Про білявок нові

Блондинка в стані афекту перевстановила Windows...



Про білявок нові

- Як блондинка робить варення? - Видавлює з пончиків!



Про білявок нові

Блондинка:-Я вчора у окуліста була. -Що сказав? -Сказав, щоб я азбуку вчила!



Про білявок нові

У житті кожного чоловіка має бути щось світле, наприклад блондинка!



Про білявок нові

Як називається те, коли блондинка фарбується в брюнетку? -Штучний інтелект!



Про білявок нові

Особисте життя теж буває смугастим - то блондинка, то брюнетка...)



Про білявок нові

Блондинка - завжди загадка! Чи то фарбована, Чи то народилася дурепою!



Про білявок нові

Блондинка думала... волосся чорніло...



Про білявок нові

- Чому анекдоти про блондинок такі короткі? - Щоб чоловіки їх зрозуміли!



Про білявок нові

Шикарна блондинка, моторошна егоїстка, принцеса життя і просто богиня... Ти можеш ненавидіти мене не за те, що я красива, а за те, що так думає твій хлопець



Про білявок нові

Якщо блондинці відрізати голову, вона ще 3 дні по магазинах буде бігати



Про білявок нові

Коли бог роздавав мізки, я стояла в черзі за білою фарбою для волосся ..)



Про білявок нові

Блондинка думає - волосся темніє...



Про білявок нові

Блондинку зустріли по розуму, а проводжати не стали.



Про білявок нові

Дві блондинки вконтакте: - Привіт! Як вихідні? - Видалися! - Сама вдалися, вівця, б * ять



Про білявок нові

Блондинка завжди загадка - чи то фарбована, чи то народилася дурепою.



Про білявок нові

Розумні мужики сплять з блондинками, а дурні складають про них анекдоти.



Про білявок нові

Вона: скажи мені, тільки чесно, так чи ні, добре? Він: питай. Вона: чому чоловіки сміються над блондинками? Він: так.



Про білявок нові

Це не я тупа блондинка, це гараж, розміром 6 на 4, занадто малий для мого Hyundai Getz!



Про білявок нові

Блондинка замість хімії зробила собі фізкультуру!



Про білявок нові

Яка різниця: блондинка чи брюнетка, якщо всередині порожньо...



Про білявок нові

У голові моїй тирса - не біда, тому що я блондинка - так так так



Про білявок нові

Добре бути блондинкою-кожен день дізнаєшся щось нове.



Про білявок нові

Блондинка - це не просто колір волосся. Це ще й алібі!



Про білявок нові

Я-то блондинка, а у вас яке виправдання?



Про білявок нові

Чим можна зайняти блондинку на декілька годин? - Hаписати на листку паперу з обох осторонь "Пеpевеpни"



Про білявок нові

Не зліть маленьку дурну блондинку, інакше вона перетвориться в стерву з двома вищими освітами...



Про білявок нові

Блондинки користуються великим успіхом, тому що їх простіше розгледіти в темряві!



Про білявок нові

Добре бути блондинкою - кожен день дізнаєшся щось нове...



Про білявок нові

Блондинки не роблять з чоловіків дурнів, вони працюють вже з готовим матеріалом...



Немає коментарів:

Дописати коментар