четвер, 26 лютого 2015 р.

Про понеділок

Топ статус: Підійшов подивитися розклад на понеділок, глянув - аж шість пар (зазвичай було 4), а внизу напис "ви що ох * їли там!?!"



Про понеділок

Блін, понеділок вже настав, а я досі не почала нове життя ..



Про понеділок

Понеділок спеціально поставили на початку тижня для того, щоб позбутися за один раз від усієї дурі, яка скупчилася за вихідні.



Про понеділок

Якщо сказати таке, що понеділок може бути вельми легким і веселим днем, то мені хтось повірить? Скоріше всього просто засміють! ))



Про понеділок

Важкий ранок першого дня тижня? Пошук свіжого статусу для контакту це відмінний початок робочого тижня...



Про понеділок

Понеділок дуже важкий день... В особливості в офісних працівників. Потрібно відривати відразу три сторінки календаря...



Про понеділок

Зима прямо, як і понеділок! Теж дуже сильно дратує і в той же час нічого не можна з цим зробити!



Про понеділок

Звичайний відстійний перший день тижня...



Про понеділок

Коли вже прийде такий понеділок, в який я кину курити, почну худнути і робити пробіжки?



Про понеділок

Понеділок: Ой, жах, адже попереду ще цілий тиждень. Хоча вівторок вже на носі, майже як середа. А середа, як відомо, середина тижня, можна сказати, що вже четвер. А четвер практично вже п'ятниця. П'ятниця майже субота і раз, кінець тижня.



Про понеділок

Понеділок відрізняється від неділі тільки тим, що в понеділок приходить спаму в три рази більше.



Про понеділок

І звідки в природі стільки понеділків, щоб вони наступали з такою нестерпною регулярністю?



Про понеділок

Голова тріщить, як з ранку в понеділок...



Про понеділок

Коли я нарешті занурилася в цю атмосферу вихідних, будильник нагадує що вже понеділок!



Про понеділок

Всі хто вже провчилися як мінімум 9 років у школі, вважають дні: понеділок, вівторок, середу, четвер, п'ятницю, суботу, в розумі перескакують один день і знову понеділок...



Про понеділок

Понеділок це тобі не хухри-мухри.



Про понеділок

Дві незнайомих людини домовляються про зустріч: - Я пропоную зустрітися у метро "Парк культури" в 8 ранку в понеділок. Як ви будете виглядати? - Погано...



Про понеділок

Між іншим у космонавтів понеділок - офіційний вихідний день! Ось чому я в дитинстві хотів бути космонавтом!



Про понеділок

В суботу я в гамно, в понеділок я огірком)



Про понеділок

Розфарбувати понеділок яскравими фарбами))))



Про понеділок

Вранці в понеділок, перед школою, які хвороби тільки не загострюються)))



Про понеділок

Кожен понеділок починає все з початку - підхопило, понесло, і на тиждень замотало))



Про понеділок

Якщо ви прокидаєтеся в понеділок і у вас не болить голова, значить вже вівторок



Про понеділок

І не те щоб крокодил не ловиться... і не те щоб кокос не росте.... і не понеділок сьогодні зовсім... просто щастя у мене таке-вміти про * бувати щастя



Про понеділок

Бувають такі понеділки, що для них навіть статус хрін підбереш.



Про понеділок

Зима, як Понеділок - хороший привід почати все з початку...



Про понеділок

Коли ж настане той понеділок, сяду на дієту і кину палити, і почну бігати вранці?



Про понеділок

У понеділок думка про вихідні практично не покидає нас!



Про понеділок

Ранок понеділка... Так і шепоче: «забий!»



Про понеділок

Блін, понеділок вже почався, а я не встигла почати нове життя ..



Про понеділок

Якщо в понеділок вранці у Вас болить голова і не хочеться працювати, прийміть пігулку п @ здюлів від начальства, і головний біль як рукою зніме.



Про понеділок

Статуси про понеділок прикольні:



Про понеділок

Як тільки я нарешті занурююся в атмосферу веселих вихідних, будильник, гад, нагадує, що вже понеділок!



Про понеділок

Людині в середньому потрібно сну... на 10 хвилин більше, а в понеділок на годину.



Про понеділок

Двоє домовляються про зустріч: - Я пропоную зустрітися у метро« Вокзальна »в 9 ранку в понеділок. Як ви будете виглядати? - Погано...



Про понеділок

Розфарбувати понеділок яскравими фарбами!



Про понеділок

По п'ятницях і четвергах мені забороняє працювати релігія. А з понеділка по середу не дозволяють переконання.



Про понеділок

Кожен понеділок починає все з початку - підхопило, понесло, і на тиждень замотало!



Про понеділок

Якщо в понеділок вранці у вас не болить голова - значить вже вівторок



Про понеділок

Весь тиждень був понеділком.



Про понеділок

Якщо я бачу когось на роботі усміхненим в понеділок вранці, я підсвідомо розумію, що вже, напевно, вівторок, але куди подівся понеділок зрозуміти не можу.



Про понеділок

Ласкаво просимо в понеділок! До зустрічі в п'ятницю!



Про понеділок

Якщо я бачу когось на роботі усміхненим в понеділок вранці, я підсвідомо розумію, що вже напевно вівторок, але куди подівся понеділок зрозуміти не можу.



Про понеділок

Якщо б понеділок мав обличчя, я б його вдарив.



Про понеділок

Люблю в понеділок вранці згадувати, що я так не хотів робити на роботі в п'ятницю.



Про понеділок

Я не збираюся ставити статус «Я ненавиджу ранок понеділка», тому що я ненавиджу ранок всіх робочих днів, а іноді після п'ятниці і ранок суботи.



Про понеділок

Сьогодні понеділок - цього достатньо для того, щоб я його ненавиділа, та й Вас теж.



Про понеділок

Цього понеділка тільки кілька годин, а його вже всі ненавидять...



Про понеділок

Ранок понеділка - найдовший.



Про понеділок

Я так і не знаю, який день найдовший - понеділок, тому що він починається так рано чи п'ятниця, бо іноді здається, що вона тягнеться до понеділка.



Немає коментарів:

Дописати коментар