пʼятниця, 27 лютого 2015 р.

Про тугу

Краще розлучитися друзями і подарувати йому свободу, це не так уже й погано, якщо щиро любиш людину . А тобі залишиться нескінченна туга, адже це так боляче нудьгувати за ним.



Про тугу

Іноді важко стримувати натиск смутку, який зсередини болем встромляє в серце. Але очі мовчать про ці муки. Стримую крик в страху, що ніхто мене не зрозуміє.



Про тугу

Хвилею накриває мене туга, а сльози смутку обпалюють моє бідне серце і все це змішалося в прожитий часу без нього.



Про тугу

Як же болісно ревнувати. Страшніше немає, ніж зруйноване щастя і туга розлуки.



Про тугу

Навчися забувати тугу, смуток і печаль. Ти повинна йти вперед і бути сильніше.



Про тугу

З осені прийшли спогади про тебе і твої очі. Усередині так боляче від моєї печалі.



Про тугу

Там за вікном йде сніг, а у мене в душі ллють дощі. Випробовую муки самотності, хочу простого тепла і уваги від нього. Але, я знову одна.



Про тугу

Сиджу від неробства включаю / вимикаю інтернет. Як тільки вимкну, в голову стільки ідей приходить: кудись зайти і щось почитати в інтернеті. Як тільки включаю.... знову смуток і смуток.



Про тугу

Ночами мені самотньо і я сумую за нашим РАЗОМ.



Про тугу

Топ статус: Тільки час здатний зцілити душевні рани і мою печаль за ним.



Про тугу

Туга затьмарила мої очі, а печаль переповнює серце.



Про тугу

Краще сім разів покритися потом, ніж один раз інеєм!



Про тугу

Дуже коротко живуть в цій країні люди, будинки, могили



Про тугу

В історію важко увійти, але легко вляпатися



Про тугу

Спочатку було Слово .... Однак, судячи з того, як розвивалися події далі, Слово було недрукованим



Про тугу

Прийшов - спасибі, пішов - велике спасибі ...



Про тугу

У житті завжди є місце подвигу. Треба тільки бути подалі від цього місця



Про тугу

Рахувати гроші в чужому гаманці набагато легше, якщо його забрати



Про тугу

Не водіть машину швидше, ніж літає ваш ангел-охоронець



Про тугу

Ми їм обіцяємо-обіцяємо, обіцяємо-обіцяємо, а їм усе мало!



Про тугу

Люди діляться на тих, на кого можна покластися і на тих, на кого потрібно покласти



Про тугу

Ніколи не перебільшуйте дурість ворогів і вірність друзів ...



Про тугу

Ідея прийшла в його голову і тепер наполегливо шукає мозок



Про тугу

Прикро, коли твої мрії збуваються у інших!



Про тугу

В історію важко увійти, але легко вляпатися.



Про тугу

Як важко повзти з гордо піднятою головою!



Про тугу

Щоб почати з нуля, до нього ще треба довго повзти вгору.



Про тугу

Йде по вулиці песиміст, а за ним два оптиміста в штатському ...



Про тугу

Оптиміст вірить, що ми живемо в кращому зі світів. Песиміст боїться, що так воно і є.



Немає коментарів:

Дописати коментар