пʼятниця, 27 лютого 2015 р.

Про про маму

Поки Всі права власності на фізичний об'єкт "Я"... належать Виробнику ЗАТ "Мама"...



Про про маму

Здається, мама робить тільки те, чого хоче тато, і все-таки ми живемо так , як хочеться мамі



Про про маму

Ніхто не може зрозуміти дитину так неправильно, як її мати



Про про маму

Ти ж знаєш, я дуже хочу бути хорошою. Мам, я, напевно, просто дорослішаю.



Про про маму

Те що я не тусуюсь ночами і додому приходжу, коли мені скажуть - це не значить , що я мамінькіна донька, це називається просто - повага до батьків



Про про маму

Його мама вже 2 рази назвала його нову дівчину моїм ім'ям, все - таки золота у нього мама



Про про маму

Мама вчила мене думати про наслідки: «Ось вивалишся зараз з вікна - не візьму тебе з собою в магазин!»



Про про маму

А ось ще страшилка: йдеш з батьками по місту, а назустріч набряклі друзі, і думаєш «Хоч би не привіталися»!



Про про маму

Найстрашнішим в дитинстві було це залишитися одному в черзі в магазині, коли мама пішла за молоком... А твоя черга все ближче і ближче.



Про про маму

Помітили? Якщо мама розбила чашку, то це на щастя, а якщо ти, то в тебе руки з жопи.



Про про маму

Не ображайте матерів, На матерів не ображайтесь. Перед розлукою біля дверей Ніжніше з ними попрощайтеся.



Про про маму

Найстрашніший біль у серці це коли ти бачиш як твоя мама плаче і ти нічого не можеш вдіяти.



Про про маму

Якщо в будинку немає їжі і обкакані діти, значить мама цілий день просиділа в інтернеті!



Про про маму

Зітхають матері у тиші, У тиші ночей, у тиші тривожній. Для них ми вічно малюки, І з цим сперечатися неможливо.



Про про маму

Мама вчила не матюкатися, життя навчило не матюкатися при мамі...



Про про маму

Мама з татом хотіли, щоб з мене вийшов толк. Ну що ж, толк вийшов, нетяма залишилася



Немає коментарів:

Дописати коментар