субота, 28 лютого 2015 р.

Про мету в житті

Якщо бажаєш досягти мети свого призначення як можна швидше - ввічливіше питай про дорогу, з якої збився.



Про мету в житті

Постала мета не дійду так долізу, А не долізу так доповзу.



Про мету в житті

Цілься в місяць... навіть якщо не потрапиш... в будь-якому випадку будеш серед зірок. ..



Про мету в житті

Божевільна, але розумна не зла .. і впевнена-чорт її дери .. дівчина-вона з тих, хто знає .. і хто мету свою визначив...



Про мету в житті

А мета твого життя: знайти і знищити...



Про мету в житті

Подаруй мені або своє серце, або заспокійливе і пляшку горілки



Про мету в житті

«Люди можуть бути щасливі лише за умови, що вони не вважають щастя метою життя»



Про мету в житті

~ Живи завжди з метою, тоді удача завжди буде на твоїй стороні ™. ~



Про мету в житті

Я живу навмання, я крокую безцільно, Скажи мені, в кого я закоханий Так смертельно... ( з)



Про мету в житті

Вчора гуляємо з другом він поцілував в губи, а потім сказав: "Ой, а я начебто в лоб цілився "і посміхнувся)



Про мету в житті

Якщо дівчинка ставить перед собою мету - вона її добивається, якщо дівчинка не добилася тебе, то ти не був її метою.



Про мету в житті

Мета № 1. Змінити себе не зраджуючи собі.



Про мету в житті

Не тримай мене, будь ласка, коли я йду. Адже я цілком і повністю тобі належу...



Про мету в житті

Нам не допоможе мікстура, Потрапили в ціль стріли Амура!



Про мету в житті

Життя потрібно прожити так, щоб в пеклі тобі сказали: "Вибачте, у нас тут пристойні люди ".



Про мету в житті

Життя - це як пробка на шосе, для того щоб досягти своєї мети треба бути досвідченим водієм .



Про мету в житті

Люди витрачають час на метушню замість того, щоб просто жити.



Про мету в житті

Життя потрібно прожити так, що б озирнувшись на зад можна було побачити гору випитих пляшок і натовп обманутих баб.



Про мету в житті

Жити треба так, що б депресія була в інших.



Про мету в житті

Мета - любов! Ти - точка досягнення мети!



Про мету в житті

День потрібно прожити так, щоб на ранок не боліла голова від безцільно витраченого часу!



Про мету в житті

Коли добиваєшся мети, вона стає не потрібна.Знову упевнилась.дідько (



Про мету в житті

Продавщиця з кіоска, йдучи з роботи, трохи лякається при вигляді людей цілком...) )



Про мету в житті

Пам'ятайте, що ваша мета схуднути, а не померти (с) з групи тих, що худнуть -1



Про мету в житті

Самий гідний статус при депресії - його відсутність, не показуй свою слабкісті іншим, вони можуть використовувати це в корисливих цілях.



Про мету в житті

І ніхто в цьому чортовому світі не знає, як вона ночами часто безцільно дивиться у вікно, стискаючи в руці телефон із включеною icq, де є on-line він...



Про мету в житті

Кажуть, що всі хлопці однакові .. ніхера .. одні поставлять собі мету і вперто йдуть до неї, а інші при найменшій складності здаються і йдуть пити ..



Немає коментарів:

Дописати коментар