пʼятниця, 27 лютого 2015 р.

Про тата і дочку

Для татової дочки-найкращий чоловік той який її весь час береже і ніжно любить.



Про тата і дочку

Донька питає у батька: - "як ти думаєш, я найкрасивіша"?. - Та як тобі сказати.



Про тата і дочку

Тато я заміж зібралася. Ні за що. Ти для нас з мамою ще дитина, якою ми ще не награлися.



Про тата і дочку

Так, як ми помилялися подумав тато в тому, коли мама сказала, що я буду розумна а дідусь сказав, що я буду добра. Так. Я був тоді правий, коли промовчав.



Про тата і дочку

Тато і донька завжди будуть найближчими один одному!



Про тата і дочку

Коли батько, в дитинстві, укладав мене спати, завжди засинав швидше за мене. Мама була в шоці))



Про тата і дочку

Топ статус: Я весь час думала, що улюбленим у мене є батько, а виявляється, що я не менше люблю шоколад і каву.



Про тата і дочку

Та не люблю я свято 23 лютого. Дружина і діти витратять усі гроші на покупки. А в підсумку скажуть, що всі старалися заради мене.



Про тата і дочку

Я так люблю тата, а він перестав зі мною гратися. Мама сказала, що у нього тепер з'явилася нова гра в комп'ютері. Значить він її сильніше любить ніж мене.



Про тата і дочку

Кохана, подаруй мені доньку. І ти зробиш мене найщасливішим батьком на світі.



Про тата і дочку

Тато весь час думає, де той козел який скаже, що він любить мою дочку, та запропонує її руку і серце.



Про тата і дочку

Тато я тебе дуже прошу. Завтра прийдуть просити моєї руки, ти не дуже там все розказуй, а краще всього промовч. Кивни головою, що згоден.



Про тата і дочку

Після того як я татові замість штопора принесла вилку, мені більше не наливали)



Про тата і дочку

Тату, а чому всі діти їдять солодку вату, а я звичайну?



Про тата і дочку

Прикольно. . приходиш в школу з ранку ще сонна, без сил. . А він підходить, обіймає, цілує, забирає сумку, пальто, вішає все. допомагає переодягнути туфлі, і на моє "Ти будеш хорошим татом, турботливим, діти у тебе будуть дуже щасливі" .. відповідає "Наші



Про тата і дочку

Придумала тут повний креатив містеру Пропер, у них слоган слабкий. Треба ось так співати - "Тато вста-вить пиз-дюлей - моєму-чистимо - в-два-рази швидше!"



Про тата і дочку

Одного разу тато запитав: що тобі подарувати? «Нічого не треба тату, те що мені потрібно ти мені все одно не подаруєш... Він так подивився на мене і сказав: Так прости... його любов я не можу подарувати. Виявляється він все знає, люблю свого татка = *



Про тата і дочку

Москва 2040год. - Тато, а правда, що тут росіяни жили? - Ні, Ахмед, це фантастика.



Про тата і дочку

- Тато, мама водить машину краще, ніж ти! - Ну, я б не сказав. . . - Але ти ж сам казав, що із затягнутим ручним гальмом не зміг би проїхати і метра, а мама так проїхала 12 км.



Про тата і дочку

Папа кинув палити перейшов на ще більшої потужності наркотик і посадив на нього всю сім'ю... насіння!



Про тата і дочку

Тато, тато, а кого ти хотів хлопчика чи дівчинку? - Ой синку, я взагалі-хотів просто відпочити! =)



Про тата і дочку

- Тато, чому цей фільм не можна дивитися дітям? - Сиди тихо! Зараз сам побачиш.



Про тата і дочку

- Любий, ти скоро станеш татом! - Не можу - я їду!



Про тата і дочку

Не для тебе придурка тато принцесу виростив!



Про тата і дочку

- Син, скажи чесно, травичку куриш? - Тато... я дочка)



Про тата і дочку

- Тату, мені потрібно тобі щось сказати. - Тільки коротко і ясно. - Сто доларів.



Про тата і дочку

Чому це тільки мама найсвятіше, тато теж брав участь! Татусі це серце для вас.



Про тата і дочку

Так приємно, коли підходиш до тата і питаєш: «Тату, я в тебе хороша? ». А він відповідає: «Ти у мене найкраща!



Про тата і дочку

Вчора в магазині ми з мамою вибирали каву посмачніше, а тато схопив какао Несквік і полетів на касу щасливий



Про тата і дочку

Показала татові мову, а він мені фак! Ми точно родичі...



Про тата і дочку

Дочка, розбудиш мене на роботу, коли спати будеш лягати))) * Тато *



Про тата і дочку

Скоро мій день народження .. подзвонив тато, і запитав, що б я хотіла отримати в подарунок. а потім, задумавшись, я зрозуміла, що у мня є все. все, крім щастя.



Про тата і дочку

Він одружений. Він дарує мені квіти та іграшки, потурає примхам, переживає, коли мене немає до пізна. Він готовий заради мене на все. І він мене любить. Коротше, спасибі тату, що ти є!



Про тата і дочку

Ти сказав що я буду мила... мама сказала що я буду розумна... а тато мовчки махнув рукою.... тато був правий... P.S-таточко люблю тебе... *.



Про тата і дочку

Зустріла свого однокласника.Я: - Привіт! Вітаю! Я чула у тебе дочка народилася... Шкода не від тебе... -?????! -... Та шкода що почула не від тебе! А ти що подумав?



Про тата і дочку

Донька відіжгла.На питання "Ти склала портфель?" (3-й клас) - Мам, НЕ парь мені мізки! "Я в ауті...



Про тата і дочку

Де у тата функція "нагадати через 15 хвилин"?



Про тата і дочку

- Сідай в машину я тобі цукерку дам! - Ні! - А за дві? - Тато, та не сяду я в Жигулі!



Про тата і дочку

- Тату, ти вмієш розписуватися з незакритими очима? - Так, а що? - Тоді розпишись в моєму щоденнику



Про тата і дочку

Тато я дуже сильно тебе люблю, мені тебе не вистачає, прийди будь ласка до мене уві сні, обіцяю я не буду плакати...



Про тата і дочку

Дочки мої, я їду в далеку дорогу, що вам привезти звідти??? - Тату, ну можна як-небудь менш пафосно сходити за хлібом?



Про тата і дочку

Хлопчик з спритними сідницями відбирає у тата ремінь під час прочуханки ..



Про тата і дочку

- Тату! У мене Вася стулом кидає! -Так кинь в нього! -Не можу, у мене рідкий...



Про тата і дочку

Якщо мама хоче кішку, а тато собаку - то, значить, братика не буде!



Про тата і дочку

Дівчатка в моєму віці міряють мамин одяг, взуття на шпильках_а я тащусь від батькових футболок і парфумів))



Про тата і дочку

- Діти мої, я вмираю, принесіть мені склянку води. - Тату, 1 січня, всі вмирають, візьми, та сам принеси!



Про тата і дочку

У дитинстві мене дратували 2 питання:-ну що там наречений не з'явився? -А ти кого більше любиш маму чи тата?



Про тата і дочку

На кухні готую їсти. заходить тато і говорить "бля, Катя ти жерти готуєш? не дарма ми ТОДІ тебе замість того хлопчика взяли..."



Про тата і дочку

Після того, як я познайомила тата зі своїм хлопцем він мені сказав: М-так, любов зла - полюбили і тебе...



Про тата і дочку

Ххх: Вчора батько п'яний коли додому прийшов назвав мене Ритою ххх: все б нічого, але я, блять, Серьожа



Немає коментарів:

Дописати коментар