пʼятниця, 27 лютого 2015 р.

Коли погано на душі

Хочу знову в безтурботне дитинство і бути знову дитиною. Ні тобі турбот, ні тобі проблем і страждань.



Коли погано на душі

Коли в душі негода я посміхаюся, коли болить моє серце - на обличчі спокій, щоб ніхто про це не дізнався. Яке ж це катування, не бути самою собою.



Коли погано на душі

Депресія - це якщо ваше життя перетворилося на сумний чорно-білий мультфільм.



Коли погано на душі

Коли твоє життя дало тріщину і йде під укіс, у тебе наступає момент пофігізму.



Коли погано на душі

Як же погано на душі моїй, там утворилася чорна діра... така порожнеча. Все, я йду в себе... повернусь не скоро.



Коли погано на душі

Коли до мене раптово прийде щастя, я боюся, що йому не знайдеться місця в моєму житті серед моїх фобій, маній та дурниць.



Коли погано на душі

Всі навколо говорять, щоб я забула, а серце не погоджується і наполягає - пам'ятати. А в душі живе тривога і самотність.



Коли погано на душі

В душі таке звалище, а в голові порожнеча. В очах сидить злоба, а в серці - мрія.



Коли погано на душі

Для тих хто приходить у моє життя, одне правило для всіх: заходячи - витирайте ноги. Йдучи - йдіть назавжди!



Коли погано на душі

Топ статус: Коли ми з тобою опинимося дуже - дуже близько, весь світ зійде з розуму. А у цих сук з'їде дах, тому що ми ідеальна пара.



Коли погано на душі

Дуже важко намагатися бути щасливою, коли погано на душі, важко і дуже ламає.



Коли погано на душі

Так хочеться всіх послати подалі, хоча розумію, що ніхто з них не винен.



Коли погано на душі

Хтось приходить у моє життя, а хтось іде з нього... але є одне правило для всіх: "Заходячи - витирайте ноги, йдучи - йдіть назавжди!"



Коли погано на душі

Пішов у себе на невизначений час. Можу й не повернутися, але місце під сонцем прошу не займати!



Коли погано на душі

Мій настрій, знаєте чи не фіалками пахне!



Коли погано на душі

Мабуть, чудеса не в курсі, що вони повинні траплятися



Коли погано на душі

Я сьогодні така добра, і настрій такий чудовий, дайте я ПНУ вашу собачку!



Коли погано на душі

Мій настрій-як погода восени - на зразок гарний, але ніхто не знає, чи не піде через годину дощ!



Коли погано на душі

Таємно заподіювати муки своїм заздрісникам - це перебувати в гарному настрої.



Коли погано на душі

Я в порядку. У якомусь дуже хріновому, але порядку...



Коли погано на душі

Була впевнена, що люблю свого хлопця... а тут навколо мене постійно крутиться мій колишній, якого я довго безмовно любила... тепер я абсолютно заплуталася.



Коли погано на душі

Принців давно не існує. вони залишилися тільки в рекламі Hugo Boss



Коли погано на душі

Щось повсякденне, холодне і жорстоке. Ах, так... Щасливі люди це здається, ще життям називають



Коли погано на душі

Чи не розриваючи фотознімку і не знімаючи телефон, вона живе в безглуздих фільмах, де кожен третій режисер



Коли погано на душі

Я знаю, що вночі буде черговий напад безнадії з цигарковим димом захлинаючись і холодною підлогою, нескінченною стелею і автоповтору днів.



Коли погано на душі

Хлопчик, в мені дев'яносто відсотків болю. Може ну її на хуй, цю любов?



Коли погано на душі

Розбуди, коли не почуєш в моєму диханні свого. Я буду лежати, широко розкинувши руки і дивитися на синє-синє небо.Адже я забуду про тебе. Коли-небудь



Коли погано на душі

-Я остаточно розчарувалася в житті. Вірити нічому не можна. Відчинила двері, на якій був напис "чоловіки", а там виявився туалет



Коли погано на душі

Знаєш, часом мені здається, що найщирішим, що я коли-небудь від тебе чула - було: іди нах * й.



Коли погано на душі

- Дай цигарку, будь так люб'язна. - У мене тільки ЛМ, нічого? - Так! Відмінно! Це як раз мої улюблені! - Що, правда? - Ага, в мене з цигарками як і з дівчатами: найулюбленіші ті, які тобі дають.



Коли погано на душі

І раптом. Прямо так несподівано, раптово і багатозначно... мені стало по * уй.



Коли погано на душі

Дорога, ювелірний був закритий, і я купив тобі йогурт...



Коли погано на душі

Ти або вішайся, або табуретку звільни.



Коли погано на душі

Іноді я шкодую, що в мене є сердце.Це пиздець, як боляче.



Коли погано на душі

О боже, бідна дівчинка, вона розставляє перед ним ноги, боячись, що він її кине . Я б заради такого навіть штори не розкрила



Коли погано на душі

І кожен раз я вмираю від сміху, Коли ти рвеш на шматки моє нервове серце.



Коли погано на душі

Я, звичайно, не Аліса в країні чудес, але мій світ теж злегка того



Коли погано на душі

- Як пройшов день? - Повз.



Коли погано на душі

Хто я і кому я потрібен навіщо живу але я знаю що від цього життя беру найкраще! !!



Коли погано на душі

Реальність не така як здається насправді, потрібно тільки подивитися на неї з іншого боку. ..



Коли погано на душі

А час мабуть не лікує... тільки смутку більше додає.



Коли погано на душі

Вона любить поплакати, але не скаже що їй сниться .. а про її сльози розкажуть лише пісні на сторінці



Коли погано на душі

Не можна врятуватися від дощу якщо він всередині...



Коли погано на душі

Пішла в себе, повернуся не скоро



Коли погано на душі

Дивно... я сильна... . все .. альо тильки НЕ це... боляче МЕНІ ((



Коли погано на душі

А я піду повішуся. Просто так. Погода хороша.



Коли погано на душі

- Чому сидиш на підлозі? - Мені так зручно. - Чому в темряві? - Електрику економлю. - Чому сльоза котиться по щоці? - Цибулю ріжу. - У темряві на підлозі??? - Так.



Коли погано на душі

Коли Бог роздавав хороший настрій, я напевно сидів в туалеті...



Коли погано на душі

Настрій... його можна визначити, лише послухавши музику в твоїх навушниках...



Коли погано на душі

Весь день не спала, всю ніч не їла... ясна річ - втомилася



Немає коментарів:

Дописати коментар