субота, 28 лютого 2015 р.

Про дівчат за кермом

Дівчина за кермом - реальна зірка! Ти її, значить, бачиш, а вона тебе, здається, ні!



Про дівчат за кермом

Якщо за кермом зірка - значить, це не їзда!



Про дівчат за кермом

Возлюби ближнього свого! Будь людиною! відключи заднє світло!



Про дівчат за кермом

Вгадайте, що робить жінка в аварійних ситуаціях на машині! Ну звичайно ж, вона кидає кермо і закриает обличчя долонями!



Про дівчат за кермом

Топ статус: Дівчина за кермом - реально карколомна. Збиває з ніг одним махом.



Про дівчат за кермом

Моя дівчина з першого разу здала іспит з водіння. І я от не знаю, чого думати, у неї прокинувся водійський талант або ж вона закрутила романчик з цим інспектором?



Про дівчат за кермом

Якщо сказати дружині, що в новинах про дорожньо-транспортних подіях неодмінно згадується вік водія, вона обов'язково стане набагато обережніше їздити за кермом!



Про дівчат за кермом

Якщо жінка не вирішується їхати навіть на зелений сигнал світлофора, то їй неодмінно треба пояснити, що зеленішою-то вже все одно не буде!



Про дівчат за кермом

Всім відомо, дівчина помітить навіть найменший чужий волосок на одязі коханого. Але коли вона за кермом, то не помітить навіть найпростіших і очевидних на світі речей!



Про дівчат за кермом

Нещодавно мені прийшла така смс від дружини: дорогий, ти мені дзвониш, але я ніяк не можу відповісти, вся справа в тому, що я зараз просто веду машину, і мені ні в якому разі не можна відволікатися.



Про дівчат за кермом

Сьогодні перший раз сама поїхала за кермом... Статистика звернень до мене мужиків: 1) сука - 15 разів; 2) дура - 27 разів; 3) а, баба... - всі інші на дорозі.



Про дівчат за кермом

Чоловік навчає дружину водити автомобіль: - На червоне світло - стій, на зелений - можна їхати . На моє перелякане обличчя не звертай уваги.



Про дівчат за кермом

Якщо чоловік відкриває двері машини дружині, значить, це або нова машина, або нова дружина.



Про дівчат за кермом

Що подовжується, коли його беруть у руки, пропускають між грудей і засовують в отвір? Ремінь безпеки! А не те, що ви подумали!



Про дівчат за кермом

Якщо раніше хлопець на новій іномарці - реальний пацан, то зараз, дівчата будьте обережні, на таких хлопцях 5 літні кредити!



Про дівчат за кермом

Ну обігнав, ну не включив поворот, ну підрізав, але не подивитися ЩО Я йому показую - ось це вже нахабство!



Про дівчат за кермом

Паралельна парковка - це коли ти запаркувався, і тобі абсолютно паралельно, куди встануть інші.



Про дівчат за кермом

Дівчина за кермом машина без водія



Про дівчат за кермом

Ура, я отримала права. Шановні громадяни будьте пильними, адже я можу опинитися на дорогах Вашого міста!



Про дівчат за кермом

Краса - страшна сила... особливо коли вона за кермом! - Цитати і статуси про жінок за кермом



Про дівчат за кермом

- Мама, якою рукою краще показувати фак за кермом? - Ем... Тою, що не тримаєш стільниковий телефон! (С)



Про дівчат за кермом

Жінка за кермом тільки тоді почуває себе впевнено, коли у всіх трьох дзеркалах бачить своє відображення.



Про дівчат за кермом

Жінка за кермом - це карколомно...



Про дівчат за кермом

Жінка за кермом просто зірка! Її видно, а вона тебе не помічає! =)))



Про дівчат за кермом

Жінка за кермом, як фашист в танку.



Про дівчат за кермом

Жінки за кермом зазвичай не відчувають габаритів свого автомобіля до появи характерного звуку.



Про дівчат за кермом

Хочете викликати у чоловіка одночасно обидва почуття - ненависті і захоплення? - Надряпай на капоті його автомобіля "У сексі ти найкращий!"



Про дівчат за кермом

Мистецтво матюкатися приходить разом з умінням водити машину...



Про дівчат за кермом

СМС від дружини: «Я помияла машину!»... Чоловік, хапаючись за голову: - Господи, нехай це буде «И»!



Про дівчат за кермом

Жінка за кермом-машина без водія!



Про дівчат за кермом

Що робить у момент небезпеки дама за кермом? - Вона за ним ховається!



Про дівчат за кермом

Жінка за кермом - що зірка в небі: ти її бачиш, а вона тебе - ні .



Про дівчат за кермом

Якщо жінка хоче навчитися водити автомобіль, найголовніше - не стояти у неї на шляху.



Про дівчат за кермом

Жінка за кермом - істота, яка застряє в пробці, якої не було б, якби її там не було.



Про дівчат за кермом

Не могла б ти їхати повільніше, у мене все мелькає перед очима.



Про дівчат за кермом

- А ти зроби також, як і я - закрий очі!



Про дівчат за кермом

- Алло, дорогий, у мене дві новини: хороша і погана...-Ну , почни з гарної. -Подушка безпеки спрацювала!



Про дівчат за кермом

СМС: я не можу розмовляти. я - за кермом...



Про дівчат за кермом

А в мене завжди тільки одна перешкода - це чоловік на пасажирському місці!



Про дівчат за кермом

Жінка - як машина, поки ключик не вставиш - не заведеться. Чоловік - як вертоліт, поки не заведеш - не розкрутиш.



Про дівчат за кермом

Ви не помічали, що коли їдеш за кермом, той хто їде швидше вас-козел, а хто повільніше-ідіот?



Про дівчат за кермом

Якщо виходиш заміж за хорошу людину, абсолютно неважливо якого кольору в неї "Бентлі"



Про дівчат за кермом

Зупинив даїшник блондинку за перевищення швидкості і говорить: - Чому ви їдете по місту зі швидкістю 80 кілометрів на годину. Платіть штраф. - Яку годину? Я за кермом всього 15 хвилин.



Про дівчат за кермом

Дочка запитує сидить за кермом батька: - Тату, а до того, як ти одружився на мамі, хто тобі казав, як треба водити машину?!



Про дівчат за кермом

Якщо дівчина за кермом і включила лівий поворотник, це ще не означає, що вона поїде направо.



Про дівчат за кермом

За кермом зірка це не їзда!



Про дівчат за кермом

І тільки російська людина може приїхати за правами в ДАІ за кермом свого автомобіля!



Про дівчат за кермом

Дружина за кермом, чоловік поруч, проїхали засідку даїшників. Чоловік: - Попередь зустрічних водіїв, поморгай ім. Дура! Та не очима!



Про дівчат за кермом

Перше правило учня за кермом: НЕ заігрувати з інструктором))))



Про дівчат за кермом

Дівчата, зустрічаємося завтра на штрафмайданчику!



Немає коментарів:

Дописати коментар