четвер, 26 лютого 2015 р.

Прикольні про відпустку

Відпустка... Може трохи з запізненням, але все ж ВІДПУСТКА!))) Урааааа!))) Я в ньому!!)))



Прикольні про відпустку

Хахаха... я була для тебе просто дівчинка яка тебе чекала у відпустку з військового училища?! .. милий не будь наївним! це просто ти був хлопцем який зігрівав мене цієї холодною зимою .. А зараз тепло))) І мені грілка не потрібна)))



Прикольні про відпустку

Раз на рік, у березні, професор МакГонаггл брала відпустку на тиждень, а потім вся школа не знала куди подіти кошенят



Прикольні про відпустку

Якщо твій хлопець і подруга розповідять мені, як ти провела відпустку, це будуть дві різні історії. =))



Прикольні про відпустку

Оч приємно чути що відпустка який ти проведеш зі мною для тебе це: бути зі мною разом завжди, і сон до обіду =)



Прикольні про відпустку

Я так тебе чекаю)) З тобою хочеться пееть і танцювати... Де ж ти, мій довгоочікуваний... відпустка)).



Прикольні про відпустку

Втомилася грати-йду у відпустку.



Прикольні про відпустку

Останній робочий день - і відпустку! Головне: завчасно не зірватися з місця... тому прив'язала себе до робочого крісла-терь можу тільки виїжджати в корридор).



Прикольні про відпустку

Батько педіатра: - Доктор, наш малюк втрачає у вазі. А дружина у відпустку поїхала. Я і на прогулянки його воджу, і масаж роблю, і кварцові ванни, і гімнастику... - А чим ви його годуєте? - Тьху, так і знав, що що-небудь забуду!



Прикольні про відпустку

Моя совість тимчасово недоступна... у неї відпустка))))



Прикольні про відпустку

Як же класно в таку морозну погоду збирати валізи в єгипет, відпустка)



Прикольні про відпустку

Отримав дворічний оплачену відпустку по догляду за жінками.



Прикольні про відпустку

Як же було Жарко перші 2 місяці літа, і ось довгоочікувана відпустка, ллє як з відра, море Лідяне, мокрий пісок, сиджу в номері третього дня, у неті, романтика Б @ я....



Прикольні про відпустку

У нас хлопець оригінальний на роботі... після новорічних свят ще й відпустку взяв... XDXDXD



Прикольні про відпустку

Купила квитки на потяг, їду відпочивати з хлопцем в Карпати на тиждень! І тут моя "Колега" по роботі заряджає, що вона теж хоче в цих числах кудись виїхати! І що моя відпустка накривається мідним тазом! Вівця тупа, я її ледве не прибила!



Прикольні про відпустку

Важко сподіватися на краще, коли йдеш у відпустку для того, щоб зробити ремонт)))



Прикольні про відпустку

Я бажаю в Новий рік виноводочних заводів, мятих баксів 2 вагона, наших грошей 3 лимона! Відпустка місяців на 10, за бугром покарулесить! Яхту, лексус нової марки, діамантів цілий віз! Щоб ці всі подарунки Дід мороз тобі приніс! З Новим роком!



Прикольні про відпустку

Ну все! В дупу ретмометр і у відпустку!!



Прикольні про відпустку

Якщо під час відпустки весь час стояла хороша погода, то це була не ваша відпустку.



Прикольні про відпустку

Відпустка - це коли кожний наступний день є відпочинком після попереднього



Прикольні про відпустку

Бачила три фільми за сьогодні .. це: "Реквієм за мрією", "Клас", "Шпана" .. просто психіка пішла у відпустку (дуже важкі фільми, найбільше вразив фільм: "Шпана" .. раджу подивитися .. але людям зі слабкою психікою не варто...



Прикольні про відпустку

Ми хочемо з коханим зїздити у відпустку на машині, мої батьки проти. "Він: так може розпишемося, щоб вони точно знали, що у нас все серйозно". Обожнюю його.



Прикольні про відпустку

Один мужик дуже хотів у відпустку. Просто посидіти на травичці, сходити по гриби... Зрештою, він поїхав до Голландії...



Прикольні про відпустку

-привіт! що новенького? -Привіт... новенького?! Ммм... та нічого, настрій був взяти відпустку, а удача послала мене на х*й...



Немає коментарів:

Дописати коментар