пʼятниця, 27 лютого 2015 р.

Про депресію

Тепер вищий ступінь депресії - видалення сторінки вконтакте.



Про депресію

Ось сидить вона в асьці .. можливо, останні 10 хвилин свого життя. і як завжди ніхто не запитає з якого приводу депресія .. а адже хтось до болю рідний і близький чоловік, коханий, або один хороший хлопець міг все запобігти цьому приділивши їй трішки уваги ..



Про депресію

І знову... понуро плескатися в холодних хвилях обпалюючою депресії...



Про депресію

Намагаюся бути сильною, намагаюся не піддаватися депресії... Але це виглядає так фальшивоо: (.. .



Про депресію

Тільки найкращі подруги рятують мене від депресії :) А ти сука, дивися і радій. (с)



Про депресію

А взимку Герасим впадав у депресію... і просто бив собачок головою об лід



Про депресію

- Він піде від мене, так? - Від тебе можна піти тільки в депресію.



Про депресію

А може свобода це певний стан вічності який триває як миті з витоком солодкої депресії гірких сліз і гострого ножа... Її вибір всерівно був відомий насамперед... он як зазвичай пила горілку і палила міцні цигарки... вона не шкодувала себе... але в душі зберігала себе для нього...



Про депресію

Дівчинка з очима кольору шоколаду і загостреним почуттям прекрасного.Вона любить ніч, свої мрії і цигарки. Страждає періодичними нападами істерики / депресії / параної і надлишку емоцій. Але в цілому досить адекватна і майже щаслива



Про депресію

У всіх "в мережі" у мене "депресія", у всіх "готовий чатится", а у мене "депресія". У всіх "депресії", а у мене "готовий побалакати"



Про депресію

Шматочок порожнечі... стрибок у нескінченність .. Пахне не ялинкою та мандаринами, а наближається запах депресії...



Про депресію

Депресія - це коли легше вручну вивантажити вагон цегли, ніж підняти слухавку



Про депресію

Коли запитують, говори: "все в нормі". І лише на одинці з собою кричи до болю в горлі



Про депресію

Все що б ми не робили - це мить.



Про депресію

Я чекала сніг... не дарма ж я собі все біле купила... ляжу в заметіль , і мене ніхто не помітить...



Про депресію

Вона цілими днями стирчить в інтернеті, палить цигарки і читає книги. Така ж як всі. Відмінність лише в тому, що вона любить тебе, а інші ні.



Про депресію

Депресія - це коли легше вручну вивантажити вагон цегли, ніж підняти слухавку.



Про депресію

Депресія? Відкрию холодильник і забю на всю депресію!



Про депресію

Помоєму від депресії не рятують: банани, солодке, музика, мріяння, і всяке таке: (депресія є депресія: (



Про депресію

Одна жінка якось сказала про нас, поки ще молодих: «Я не розумію, яка в ваші роки може бути депресія! У вас просто не повинно вистачати часу на неї! »



Про депресію

Після того як Памела Андерсон побачила по телевізору Вєрку Сердючку, у неї почалася депресія.



Про депресію

Та в будь-якому випадку все буде за*бись!! це тільки сьогодні у мене депресія на клітинному рівні...



Про депресію

Коли я остаточно вирішую для себе забути його .. він що-небудь пише .. як ніби знає .. неначе спеціально... відпускає повідець .. і знову натягує так, що дихати неможливо ..



Про депресію

Давайте, робіть мені боляче, топчіть, розривайте серце на шматки. Давайте. Все одно заживе. Ви адже саме так думаєте, коли мене кидаєте, так?



Про депресію

Очі звикли до темряви, і в кімнаті горять свічки... я вбиваю своє тіло вином, а душу пятничною депресією



Про депресію

Любов народжується в захопленні, живе в депресії і вмирає в істериці.



Про депресію

З депресією в душі... з посмішкою на обличчі...



Про депресію

Депресії схильний лише той, хто думає тільки про себе.



Про депресію

Що-небудь серйозне? Та ні, начебто так - депресія - світова скорбота



Про депресію

У мене через тебе депресія! Піду шоколаду наковтюсь!



Про депресію

Жити потрібно так, щоб депресія була в інших!



Немає коментарів:

Дописати коментар