пʼятниця, 27 лютого 2015 р.

Розумні для однокласників

Як розумно ми можемо міркувати і при цьому вести себе нерозумно в житті.



Розумні для однокласників

Я собі чоловіка вибирала. Постаила мужиків в два ряди, у першому були розумні, а в другому красиві. І тільки один не знав в якій ряд стати, ось тут він мені і попався.



Розумні для однокласників

Божий промисел очевидний у всьому і не вірити в нього - це гріх, але й не настільки не очевидно, що віра у Всевишнього є заслугою.



Розумні для однокласників

У подруги в "Однокласниках" прикольний вираз: "Перш, ніж ти захочеш, щось сказати, спочатку переконайся, що тебе хтось буде слухати".



Розумні для однокласників

Не хочу слухати тих, хто звинувачує мене в тому, що я пропалюю своє життя даремно. Я хоча б живу, на відміну від них.



Розумні для однокласників

Як тільки знаходиться людина, яка готова повалити гори. Тут же знайдеться інший, який готовий звернути йому шию.



Розумні для однокласників

Запам'ятай - ніколи нікому не розповідай про свої проблеми, більшості людей це не цікаво, а решта тільки порадіють, що вони у тебе з'явилися.



Розумні для однокласників

Справедливість - це коли сильний поступається слабкому, дурний поступається розумному, і коли зло поступається добру.



Розумні для однокласників

Топ статус: Краще все таки щось зробити а потім може пошкодувати, ніж хотіти це зробити а потім шкодувати, що так і не спробував.



Розумні для однокласників

Завжди прагни і не відкидай можливості чомусь навчитися.



Розумні для однокласників

Мене завжди засмучує чиясь розумна дурість.



Розумні для однокласників

Я не такий розумний, як інші. Зате я щасливий!



Розумні для однокласників

Якщо життя розгорнулося до тебе задком, не турбуйся - прилаштовуйся.



Розумні для однокласників

Якщо ти можеш говорити - ти зможеш співати, а якщо ти можеш ходити - ти зможеш танцювати.



Розумні для однокласників

Чим менше у людини зубів, тим краще він фільтрує базар.



Розумні для однокласників

Я втомився від всіх і від себе, бо всі завжди розчаровують мене, а я покладаю на них занадто багато надій.



Розумні для однокласників

Інтуїція - це така здатність нашої голови чути попою.



Розумні для однокласників

Жити треба так, щоб батьки пишалися тобою, друзі трималися за тебе, друга половинка любила, вороги від заздрості дохли, а всі інші тупо захоплювалися!



Розумні для однокласників

Говорять за моєю спиною? Значить я попереду! Обговорюєте моє життя? Значить воно цікавіше вашого! Намагаєтеся знайти недоліки? Значить заздрите! Продовжуйте!



Розумні для однокласників

Життя - це повість дурня, розказане ідіотом, повне шуму і люті, але позбавлене сенсу. ..



Розумні для однокласників

Ворогів має кожен , але від друзів врятуй нас боже...



Розумні для однокласників

Безглуздо будувати плани на все життя, не будучи паном навіть завтрашнього дня.



Немає коментарів:

Дописати коментар