субота, 28 лютого 2015 р.

Про поїздку

Життя деколи дуже нагадує прогулянку в громадському транспорті в так званий час пік. Тобі нахамили, неодноразово наступлять на ноги, штовхнуть, а за все це ти неодмінно повинен ще й заплатити!



Про поїздку

Що ти вибереш, чоловіка або велосипед? Май на увазі, мужик - це просто мужик, а велосипед - це ж ще й поїздка!



Про поїздку

Буває, при поїздці в маршрутці, коли ти смертельно втомився, а всі бабусі вимагають поступитися їм місце, здається, що вони реально захопили світ!



Про поїздку

Я піду, куди очі дивляться, виберу дорогу невпопад...



Про поїздку

Топ статус: Мій чоловік - автолюбитель! По ходу, я вже давно зрозуміла, що це сексуальна орієнтація! Він "вічно тр... ся" не зі мною, а з машиною)))



Про поїздку

Коли мама допомагала мені зібратися в поїздку з друзями, вона поклала мені в сумочку презервативи! І коли я запитала навіщо, вона посміхнулася і сказала: кульки надувати, звичайно!



Про поїздку

Якщо збирається в поїздку твій улюблений, нехай навіть ненадовго, всього на пару днів, то його чомусь чекаєш, немов пару років вже не бачила!



Про поїздку

Ось уїде, далеко-далеко. І ніхто, крім самих близьких, не помітить.



Про поїздку

Одна людина дуже мріяла поїхати відпочити туди, де можна просто посидіти на травичці. Зрештою, вона вибрала Голландію.



Про поїздку

Якщо ти не знаєш, куди прямувати, куди прагнути, то не має значення, яку дорогу ти вибереш.



Про поїздку

- Ти був у Лос Анжелесі? - Ні. - У тебе не було грошей на поїздку? - У мене не було такої мрії.



Про поїздку

Одним з кращих видів пропаганди протизаплідних засобів є тригодинна поїздка в електричці в одному вагоні з сім'єю з трирічною дитиною.



Про поїздку

Життя, немов поїздка в громадському транспорті в годину-пік - Тобі обов'язково нагрублять і відтопчуть ноги , а тобі ще за це доведеться заплатити.



Про поїздку

Коли я бачу інкасаторську машину завжди кажу "о! мій гаманець поїхав"))



Про поїздку

Люди думають, що будуть щасливі, якщо переїдуть в інше місце, а потім виявляється: куди б ти не поїхав, ти береш з собою себе.



Про поїздку

Завів собаку, І ПОЇХАВ!



Про поїздку

Російські автомобілі призначені для поїздок по авторинках, автокрамницях і автосервісах.



Про поїздку

А пам'ятаєш, як мріяли?... про світле майбутнє... дружних поїздках, численних концертах та виступах ..? Боже, це було чудово .. (с)



Про поїздку

Дзвінки в 2:00 ночі поїздки в гості знайомство з татом це тепер називається "ми просто друзі "



Про поїздку

У кожного свій рай, іноді це офігенна дискотека, яку ти чекав весь рік, поїздка в Лондон, довгоочікуваний круїз, а іноді це просто будинок, де на тебе чекають...



Про поїздку

Після сьогоднішньої поїздки в громадському транспорті в годину пік, я можу з упевненістю говорити, що у мене-таки є досвід групового сексу!



Про поїздку

Adidas - найбільший світовий виробник одягу для поїздки в поїздах і ходіння до рундука за пивом.



Про поїздку

Сьогодні ми на уроці граємо в гру "Наздожени мене цегла" програвшому поїздка в лікарню



Про поїздку

Старий автомобіль - прекрасний засіб для поїздки в автосервіс і назад.



Про поїздку

Поїздкою на роботу навіяно: "Хто катався на маршрутці, на американських гірках не лякається"



Про поїздку

Поки їхала в автобусі прочитала оголошення "Що б уникнути травм під час поїздки - міцно тримайтеся за поручні і вчасно сплачуйте проїзд "х))



Про поїздку

Іноді при поїздці в автобусі складається враження що бабусі вирішили захопити світ!



Про поїздку

Здамо в оренду одяг б / в й старий Запорожець для поїздки в Податкову Інспекцію. Дорого. )



Про поїздку

Наявність-це равлик, який повзе по рейках і, чуючи наближення поїзда, ховається у свою мушлю.



Про поїздку

Сонцю пожалійся, вітру пожалійся, шпали за поїздом перерахуй... Тільки будь ласка, тільки будь ласка, Ваня , прошу тебе, не їдь = (



Про поїздку

Але в нас горить ще бажання, до нього йдуть поїзда. І мчить метелик свідомості з нізвідки в нікуди...



Про поїздку

Сильна - це не тоді, коли тягнеш за собою товарний поїзд однією рукою... сильна - це коли хочеться ридати від болю, а ти лише посміхаєшся всім...



Про поїздку

Наші поїзда самі поїздаті поїзда в світі, і ніякі поїзди не перепоїздять по поїздатості наші поїзди...



Про поїздку

Від розлуки людей рятують поїзда...



Про поїздку

Хана нам усім! Нам всім хана! І цей потяг мчить невідомо куди, У кожного в руці квиток в один кінець - Квиток до станції з назвою пиздець!



Про поїздку

Поїзд рушив, колеса гнуті, а нам все пофігу-ми їбонуті



Про поїздку

1: у нас дощ як з лійки .. 2: дик і у нас! 1: да ? а як я їхати буду? я ж промокну... 2: ти в поїзді поїдеш. або у вас там в Челябінську суворі фрезерувальники роблять поїзда-кабріолети?



Про поїздку

- тільки що в цьому поїзді виїхало моє щастя-чому ти його не доганяєш? - яка різниця: приїхало, виїхало. тут ключове слово МОЄ. значить нікуди не дінеться



Про поїздку

Поїзд в місто весни йде в 30:00 (с)



Про поїздку

Подарунки до Нового року: 1.Бронежилети для походу в супермаркет2.Вогнегасники для відпочинку в нічному клубі 3 . Ремені безпеки для подорожей на поїзді



Про поїздку

Гордою була, всіх кидала .. і його кинула .. А тепер пізно .. Мій поїзд відходить і проводжаючих вже попросили залишити вагони ((Дівчата, бережіть любов...



Про поїздку

Останній вечір. Останні обійми. Його погляд. Останній дотик. Поцілунок. Поїзд "Донецьк-Москва". Вона поїхала. Прости її ©.



Про поїздку

[Я закохалася милий, але вже не в тебе .. твій потяг під Кокандом ..]



Про поїздку

Якби Анна Кареніна знала, скільки у світі існує різних форм шлюбу, вона, можливо, ніколи б не кинулася під поїзд.



Про поїздку

Не женися за хлопцем, як за поїздом. Не забувай скоро буде йти інший. (С)



Про поїздку

Пропав собака, зеленого кольору... Хто знайде, отримає в подарунок гамівну сорочку і поїздку в дурдом!!



Про поїздку

Іноді здається, що працюю я чисто на інститут і поїздки на метро...



Про поїздку

Купіть упаковку презервативів «Contex» та виграйте подорож на трьох з дитиною... в Діснейленд



Про поїздку

- Ти боїшся смерті? - Я боюся хлопців на дев'ятках і місячних під час поїздки на море .



Про поїздку

Гуляти на всю котушку-це, коли готуючись до поїздки в Сочі збираєш речі і думаєш - а х .. й з ним, там зубну щітку куплю!



Немає коментарів:

Дописати коментар