пʼятниця, 27 лютого 2015 р.

Зухвалі нові

Дівчата підвищуємо рівень самооцінки: «Хто красуня? -Я красуня! - А тепер сміливо йдемо підкорювати весну!!)



Зухвалі нові

Дикість іноді робить людей сміливіше, більше нічого позитивного вона дати не може.



Зухвалі нові

Ми дуже хочемо здаватися сильними, не розуміючи наскільки сміливо іноді визнати свою слабкість...



Зухвалі нові

Довіряти-це, коли можеш дати людині в руку ніж і сміливо повернутися спиною!



Зухвалі нові

Маленька така, але така смілива... Я знаю ти поруч, я відчуваю це! Мені крім любові твоєї нічого не треба... Я люблю тебе!



Зухвалі нові

«Fortes fortuna adjuvat» - «Доля допомагає сміливим».



Зухвалі нові

Якщо він дуже сміливо зізнається в коханні, то це не любов, це він колекціонує серця.



Зухвалі нові

-Ти така груба і вульгарна! -Просто я б*ять не брешу!



Зухвалі нові

Сміливіше вперед, ліжко кличе! і подушка з ковдрою



Зухвалі нові

Якщо ви думаєте що я нахабна, ви помиляєтеся, просто я не дуже скромна =)



Зухвалі нові

Мила дівчинка, зухвала сучка, лапочка-але з кігтиками на ручках, ангел, куколка, стерва, мальвінка, only VIP-обережно блондинка!



Зухвалі нові

Сиджу і нахабно брешу подрузі що я його більше не люблю ховаючи очі... а вона каже "та в душі теж витри сльози "



Зухвалі нові

Хлопці не розуміють що болючіше всього вони ранять не ножем... а своїми грубими словами... (



Зухвалі нові

Крута? так.Смілива? А як же! Тільки ніхто не знає... що там у душі...



Зухвалі нові

"Вже постривай, вдома я з тобою поговорю!" - кого ще мама вчила сміливо дивитися в майбутнє ????



Зухвалі нові

Про футбол я найкращої думки. Відмінна гра для грубих дівчаток, але не для делікатних хлопчиків. (С) Оскар Уайльд.



Зухвалі нові

Для особливо мерзенних-ми особливо зухвалі (с)



Зухвалі нові

Чому жінки: Одягаються зухвало, виставляючи напоказ самі спокусливі частини тіла, і обурюються, що на них неухильно видивляються? ;)



Зухвалі нові

Багато маленьких дурненьких йдуть на багато що заради цих мудаків, які користуються нахабно любов'ю, перетрахують і кидають. Гріш ціна вам таким ослам. Багато маленьких дурненьких йдуть на багато що заради цих мудаків, які користуються нахабно любовю, перетрахують і кидають. Гріш ціна вам таким ослам.', description: "Нові зухвалі статуси", noparse: true}, {Type: "round_nocount", text: "Зберегти на стіну"})); -->



Зухвалі нові

Якби чоловіки знали про що думають жінки, вони доглядали б у двадцять разів сміливіше...



Зухвалі нові

Живу адреналіном, кофеїном, грубими фразами... Я не сіра миша, не сиджу на місці і сміюся... Я живу і продовжую любити тебе!



Зухвалі нові

Бачу по нахабній будильницькій пиці - дзвонити збирається, сволота!



Зухвалі нові

Ви ніколи не помічали, що близько столиків у Макдака на вулиці дуууууже нахабні голуби і горобці? =)



Зухвалі нові

Егоїст, гопник, грубий, страшний, брехливий, підлий, лукавий, зарозумілий, і чим такий може подобатися?!



Зухвалі нові

Алло, швидка!? У мене нагло і цинічно свиснули серце! У вас не знайдеться чим закрити діру в грудях???



Зухвалі нові

Він навчив мене бути грубою, гострою і отруйною, а потім ударив по щоці ніжною музикою і я не змогла ухилитися...



Зухвалі нові

Просто не парся через дрібниці.цей світ завжди був занадто грубим



Зухвалі нові

Ти частіше грубий зі мною... але і у найчерствіших є свої слабкості... Я - твоя слабкість



Зухвалі нові

Будь вона трохи сміливіше, а він трохи догадливіше, то на цій планеті було б на 2 щасливі людини більше /



Зухвалі нові

Що означає обручка на пальці у чоловіка і жінки?! У чоловіка-обережно, я одружений! У жінки - сміливіше, я заміжня)



Зухвалі нові

Пів року тому назад, я привідкрила душу, а він відчинив її і нахабно вліз, тепер душа закрита , і він в ній замкнений...



Немає коментарів:

Дописати коментар