четвер, 26 лютого 2015 р.

Прикольні про відпустку

Теща: - синочку, щось я себе погано почуваю, мабуть помирати мені до літа , знову зіпсую вам, всю відпустку... Ой, навіть не знаю як взяти себе в руки... Зять: - Мамо, не переживайте так через нас, ми не варті того, щоб ви плани міняли!



Прикольні про відпустку

Планувати відпустку влітку простіше простого: начальник вирішує коли, а дружина де.



Прикольні про відпустку

Ну як же можна зїздити в інше місто, купити багато випивки, фотоапарат і при цьому ще й відкласти трохи грошей на відпустку на три тисячі гривнів?????



Прикольні про відпустку

Топ статус: -Ти куди ходила? - Нікуди... - Так, знаю я такі «нікуди», після них якраз і йдуть у відпустку, тільки декретну!



Прикольні про відпустку

Мій мозок відпочивай! Зараз же все-таки літо! :)



Прикольні про відпустку

От і все .. Приїхав з моря... Знову працюю я... цілих два дні поспіль... по чотирнадцять годин.



Прикольні про відпустку

Робота два до пяти, зарплата від ста тисяч гривнів, відпустка не менше шести тижнів... Терміново телефонуйте! Почнемо загальні пошуки!



Прикольні про відпустку

Так, найкращі вихідні це, коли батьки їдуть на відпочинок! ))))



Прикольні про відпустку

Чому батьки просто не можуть зрозуміти, що бувають моменти, коли розмовляти, сміятися зовсім не хочеться, тим більше кудись йти... Просто не хочеться, стимул відпочиває...



Прикольні про відпустку

- Ти вже дістав мене... "Мої вуха поїхали на море!" -Ну, в сенсі, вистачить вже мені локшину на вуха вішати!



Прикольні про відпустку

Я не дівчинка щоб командувати мною... Я не відпустка, щоб плани на мене будувати! Ніколи не смій мною маніпулювати!



Прикольні про відпустку

Ахах... з мамою писали список речей які потрібно купити з собою у відпустку... так мама відіжгла... "Доцю презервативи купити? Або нехай самі купують?"... 0_о... я в шоці...



Прикольні про відпустку

Чоловік і дружина збираються у відпустку. - Дітей відправимо до мами, - говорить дружина. - Собаку і папугу віддамо тітці Фені. - Кішку візьме двірник. Чоловік задумливо дивиться у вікно. - Якщо в квартирі буде так тихо, навіщо взагалі їхати?))))))



Прикольні про відпустку

Мужика дістав даїшник, шрафонув його коло його будинку.У даїшіка був отпуск.В цей час кожен день мужик виходив у двір з палицею і свистком і годував дворових собак! Через місяць виходить даїшник на дорогу, свистить і на нього з радісним гавкотом мчить зграя собак...



Прикольні про відпустку

Якщо ваша кішка на вас загавкала, то вам пора у відпустку...



Прикольні про відпустку

Дівчата, збираючись у відпустку ходять по магазинах... гортають каталоги з одягом... приміряють речі подруги... одягають всі речі свого гардеробу .. приміряють все що лежить на полицях бутіка..... і це все для того щоб якийсь козел захотів її роздягнути!!!



Прикольні про відпустку

Я сьогодні пізно ляжу спати, завтра нікуди вставати, буду до полудня в стелю плювати... ВІДПУСТКА! твою Шматов...)))



Прикольні про відпустку

До побачення! моє улюблене місто! у мене відпустка!



Прикольні про відпустку

Фраза Дурова "У відпустку ми не збираємося" в кінці нововведень вконтакті, звучить загрозливо...



Прикольні про відпустку

-Презервативи Лелека. Купи 9 місячну відпустку...



Прикольні про відпустку

Мій статус пішов у відпустку сказав усім йдіть в дупу все добре :).



Прикольні про відпустку

- В цьому році я відмінно провів відпустку! - Ти був на морі? - Ні, вдома. На морі виїжджали дружина з тещею.



Прикольні про відпустку

- От, Вован, цього літа поїду у відпустку на безлюдний острів! Пять років там не був! - А дружині така ідея сподобається? - Ще як сподобається! Вона, мабуть, там за ці роки так по мені скучила!



Прикольні про відпустку

Що таке компроміс? Якщо чоловік хоче провести відпустку в горах, а дружина - на морі, то компроміс - це "вся сімя їде на море, але чоловікові дозволяють взяти з собою лижі".



Прикольні про відпустку

Ура їду у відпустку... відвідуйте за адресою * психлікарня № 5 *



Прикольні про відпустку

"Як мене все..." * Закреслити * "Та пішли б ви всі в .." * Закреслити * "Прошу надати мені чергову відпустку."



Прикольні про відпустку

Знавець фліртує на пляжі з найблідношкірою дівчиною - у неї вся відпустка ще попереду.



Прикольні про відпустку

ЗаЕбАлОлОлО! Дайте мені горілки і відпустку на місяць!



Прикольні про відпустку

У відпустку на тиждень іти - до біди. Народна прикмета. Перевірено Лужковим



Прикольні про відпустку

КОМУ ПОТРІБНА РОБОТА?! День ненормований, відпустка 52 дні... 2 рази в році, Зп 75-80 УРАХУВАННЯМ - Повідомте.... будемо шукати разом!))



Прикольні про відпустку

- Блін! Ось, виявляється, які у мене друзі - фіг кому кота віддаси, коли у відпустку їдеш, всі відмовляються! - Виходить, що друг пізнається в коті...



Прикольні про відпустку

Дружина збирається у відпустку: - Що тобі привезти, дорогий? - Та пох, зараз все лікують



Прикольні про відпустку

І ось прокинувшись розумієш, що сьогодні вже ні-ні, так як потрібно їхати з дачі додому, після відмінних свят. Час 6:00 ти виїжджаєш і тільки проїхавши пів шляху доходить, що взяв відпустку на тиждень...



Прикольні про відпустку

Напис в одній конторі посміхнулася - "начальник, памятай! білим (незасмаглим) кольором позначені співробітники, які все ще хочуть у відпустку")))



Прикольні про відпустку

УРА! збулася моя мрія, їду з коханою людиною у відпустку, тільки ВІН і Я. .. романтика.... Зая Я ТЕБЕ ОЧ ОЧ ЛЮБЛЮ, хоч і говорю про це не часто, не через те що не хочу, а всього лише соромлюся... =)



Прикольні про відпустку

- Де твоя совість..... - У відпустку пішла)))



Прикольні про відпустку

Мамина відпустку співпала з моїми канікулами... до побачення свобода ((



Прикольні про відпустку

Пора збиратися у відпустку. Ні в якому разі не візьму з собою минуле - такого вантажу літак не витримає...



Прикольні про відпустку

Курси підвищення кваліфікації, корпоративи і відпустка-мабуть, найцікавіше в будь-якій роботі



Прикольні про відпустку

Схоже, таргани в моїй голові взяли на час відпустку... Тепер виходить, що в мене не всі вдома?



Прикольні про відпустку

Тільки починаєш відчувати себе вільною людиною, як на тобі - відпустка ще є, а грошей вже немає!



Прикольні про відпустку

-ну як відпустка, відпочив? - Я-то відпочив, ось печінка в три зміни кричала!)))



Прикольні про відпустку

Подружжя вечеряють. Дружина каже чоловікові: - Ти памятаєш, як девять місяців тому ти брав відпустку, щоб половити форель? - Так, памятаю. - Сьогодні одна форель подзвонила і сказала, що ти став батьком



Прикольні про відпустку

Вирішив відправити своє особисте життя у відпустку...



Прикольні про відпустку

- Підйом! Як відпустку зустрінеш, так його і проведеш! Ти ж не хочеш його тупо проспати? - Хочу!



Прикольні про відпустку

У ра! відпустку! збираю речі і їду до моря, в надії відпочити від усіх знайомих пик.... але коли, в коридорі готелів чую крики "Боже мій! які люди!!" , З жахом згадую що земля кругла....



Прикольні про відпустку

Що то не те! запаси пазетіва вичерпані, улибатор Часів'ян зламався! коротше настрій виїхало у відпустку!



Прикольні про відпустку

Море. Відпустку. Дружина - чоловіку: - Милий, дивися як мене хвилі цілують! - Ага! І блюють на берег!



Прикольні про відпустку

Днем ??навчання, вночі наряди... і ось поки ти служи шь, на громадян ке тебе чекає любимо ая дівчина (Невес та, дружина) і викрили верб хоч одну хвилину време ні ти біжиш до неї, просто що б обійняти кохану ю) сам служив і з цього відпусток тил у відпустку весь 5 отряд.отдихайте хлопці)



Прикольні про відпустку

Хочу літо. У відпустку!! без Родак, АЛЕ на машині .. ((Тому невелике об'явленьіце: Шукаю Хлопця з потужним двигуном (але не зі зрушенням в голові). Потребую твоїх кінських силах, Поні мій!!



Немає коментарів:

Дописати коментар