субота, 28 лютого 2015 р.

Про сина і чоловіка

Відкриваю холодильник: "Чого там тільки немає: сала немає, м'яса немає, ковбаси немає."



Про сина і чоловіка

Блін, ще пару днів без інета і я стану повелителем косинки!



Про сина і чоловіка

Синку для нашого пива ми відібрали найкращі зерна. Ми завжди відбираємо все найкраще. Митниця Російської Федерації.



Про сина і чоловіка

У життє немає ні чого краще ніж: Вірний друг, Улюблений чоловік, Розумний син, Здорова мама. .. =))



Про сина і чоловіка

Ніколи, ніколи не ставте питання, на які ви не готові отримати відповіді ..



Про сина і чоловіка

- Синку, а де та дівчинка з якою ти раніше дружив? - А вона пішла і більше не прийде, хоча вона любить мене! - А ти що? - А я дурень, мама, дурень!



Про сина і чоловіка

Вони були на стільки бідні, що батько замість вечері давав синові таблетку снотворного...



Про сина і чоловіка

Кролме + і - тут дуже потрібен знак питання. Деякі статуси: не приший до "чому" рукав...



Про сина і чоловіка

Справжній чоловік повинен побудувати дім, посадити дерево, виростити сина, ну і все інше, що скаже дружина..



Про сина і чоловіка

Сина я назву Вконтакті, а доньку Аська



Про сина і чоловіка

А вчора у Катьки син народився. Всим гуртожитком ім'я придумували. Завтра будемо по батькові придумувати.



Про сина і чоловіка

Було у матері три сини. Два розумних, а третій... Спортсмен.



Про сина і чоловіка

Кожна мати сподівається, що її дочка буде щасливішою у шлюбі, ніж вона сама, але жодна мати не сподівається, що її син одружується вдаліше свого батька.



Про сина і чоловіка

-Тату, а що таке "витік мізків"? - У твоєму випадку, синку, це соплі ..



Про сина і чоловіка

Дівчина, а можна мені сирок, іриску, цукерочки ось ці, і чупа-чупс. - Синочок берете? - Ах, так... про сина-то я забув! Дві пачки Мальборо...



Про сина і чоловіка

Мої свердлувальні і довблячі сусіди були абсолютно впевнені, що їх не наздожене кара Божа, поки я не купив синові електрогітару.



Про сина і чоловіка

Хто навчає вашого сина говоpить такі гидоти?!! - Та бл, х ** його знає. ..



Про сина і чоловіка

Прости мене мама, заміжнього сина.



Про сина і чоловіка

Син, скажи чесно, травичку куриш? - Тату... я дочка)



Про сина і чоловіка

Що б дружина не перетворилася в пилку, чоловік не повинен ставати колодою...



Про сина і чоловіка

Хлопець - це не чоловік, можна змінити! Чоловік - не мама, можна поміняти



Про сина і чоловіка

Щоб чоловік не відвертався до стіни, винахідлива дружина кладе туди тещу!



Про сина і чоловіка

Іноді чоловіка від мене трясе-все таки я приголомшлива жінка!



Про сина і чоловіка

Якщо дружина розбила чашку, то це на щастя, а якщо чоловік, то в нього руки з жопи...



Про сина і чоловіка

На коліна я встану тільки перед однією людиною, це буде мій син, і то тільки для того щоб застібнути йому курточку... (с)



Немає коментарів:

Дописати коментар