четвер, 26 лютого 2015 р.

З днем народження

Якщо раптом до тебе додому не ломилися не сусіди, не пожежники, міліція. То це означає, що ти відзначав свято в якомусь іншому місці! З Днем Народження!



З днем народження

Нехай постійно близько твоїх ніг лежать букети квітів. Нехай на зло всім недоброзичливцям виконуються твої мрії. Нехай твій улюблений скаже тільки ТИ!



З днем народження

Топ статус: Будь завжди бажаною і всіма улюбленою, постійно чарівною. Твої очі хай щастям постійно сяють і в житті тільки лише друзі оточують.



З днем народження

Хочу побажати тобі, щоб постійно і скрізь було з ким і було де!



З днем народження

Щирі усмішки, красиві квіти, як ніби зірки світять і дарують нам мрії! І в радісне свято ти гарніше всіх. Нехай будь-який день подарує щастя та успіх!



З днем народження

Бажаю в цей прекрасний день напитися, в своєму будинку заблукати, близьких, друзів не дізнаватися, не виявити своє ліжко! З Днем Народження!



З днем народження

Все гарне з цього світу, я хотів би презентувати тобі. Я хочу, щоб ти була самою щасливою і радісною в цей день на всій планеті!



З днем народження

Хочу побажати богатирського здоров'я! Щоб не висіла як ганчірки груди! Що б куні * Інгус хоч раз на тиждень робив хто-небудь. І щоб з ранку на світанку, коли вставати вже немає сил, щоб не будильник, будь він проклятий, а божевільний секс тебе будив!



З днем народження

Нехай в житті все проходить повз, крім здоров'я, грошей та інтиму! З днем ??народження!



З днем народження

Нехай в житті похмурі дні зігріті будуть дружньою участю, Хай буде супутником в дорозі Просте людське щастя!



З днем народження

Прийми поздоровлень куплет! Нехай всі твої бажання Збуваються без запізнення! А ще всі сни хороші Стануть дійсністю сьогодні ж! Гарного настрою Бажаю завжди, сьогодні я!



З днем народження

Бажаємо в цей день напитися, У своїй квартирі заблукати, Друзів, рідних не впізнавати І не знайти своє ліжко!



З днем народження

Будь вічно бажана і всіма любима, завжди приваблива, непереборна. Очі твої щастям нехай вічно сяють, а в житті лише тільки друзі оточують.



З днем народження

Хай буде життя малиною, і довгою, довгою, довгою... красивою обладнаним, мрією потаємною! Дорогим немов скарб і солодким немов шоколад) З Днем Народження!



З днем народження

Бажаю міцного здоров'я! Що б не висіли ганчіркою груди! Що б куніллінгус раз на тиждень тобі б робив хто-небудь. І що б вранці на світанку, коли прокинутися немає сил, що б не будильник, будь він проклятий, а дикий секс тебе будив!



З днем народження

Бажаємо щастя і здоров'я, Хочемо, щоб у житті молодої Твоя прекрасна дорога Не стала вузькою стежкою. Ще любові тобі бажаємо Величезної, чистої, як сльоза, І щоб частіше посміхалися, Твої щасливі очі!



З днем народження

Бажаємо бадьорості і сміху, Плюс здоров'я і успіху. Багато років прожити, як в казці, В повному здоров'ї і ласці, І на честь свята такого Випити чарочку хмільного.



З днем народження

Хай буде в житті все, що потрібно, Чим життя буває хороша - Любов, здоров'я, щастя, радість і Ваша добра душа!



З днем народження

Бажаємо Вам від усієї душі Здоров'я доброго навіки, Любові хорошої нескінченної, Великої надії, міцної віри, І щастя повного без міри, В роботі міцного успіху, А в житті - щирого сміху!



З днем народження

Ти прекрасна! Спору немає! Так само будь завжди красива, в житті кожена мить щаслива. Будь улюблена, весела, світу білому мила. Добрих років тобі бажаємо, з днем ??народження вітаємо!



З днем народження

Нехай ангел життя твоє зберігає, Біда нехай тебе не знає, Хай горе від тебе біжить, Друзі нехай не кривдять. І що б всім ворогам на зло Тобі завжди у всьому везло!



З днем народження

Бажаємо неба чистого і сонечка променистого: Миру вічного і щастя нескінченного, Здоров'я, радості, успіху, Побільше радісного сміху.



З днем народження

З днем ??народження тебе поздоровляю, найближча, найрідніша людина, І здоров'я тобі я бажаю Не на рік, а на довге твоє століття! Серед сильної спеки, негоди, Серед горя, обману і брехні Ми бажаємо тобі тільки щастя, Тільки відданості і любові!



З днем народження

Привітати раді з днем ??народження, Здоров'я, щастя побажати, З посмішкою, добрим настроєм Свій шлях по життю продовжувати. Нехай кожен твій звичайний день, У прекрасне свято перетвориться, І ніколи печалі тінь В твоїх очах не відіб'ється!



З днем народження

Щастя, радості бажаємо, Hе старіти і не хворіти, Як вогонь завжди горіти. Життя довгого і красивого, Бути коханим і любити. Hа роботі лише успіху, Удома - радості і сміху, Щоб молодість сяяла, Щоб старість відступала!



З днем народження

Щоб завжди під щасливою зіркою Вас доля по дорозі вела. У будинку щоб повноводною річкою Життя спокійно і мирно текло. Хай Ваш будинок лише друзі відвідують, Стороною обходять негоди, Від душі ми добра Вам бажаємо, Довгого життя, здоров'я і щастя!



З днем народження

Бажаємо, щоб життя ніколи не закінчувалася, Біда і печаль на шляху не зустрічалися, Вічного щастя, хороших друзів, Успіхів, здоров'я і сонячних днів! Нехай душа не знає холоди, Як ясний день, як сад в цвітінні. Нехай буде серце вічно молодим, Добром вінчаючи добрий



З днем народження

Де нам узяти таке слово, Щоб в день народження побажати? Успіхів, радості, завзяття І ніколи не сумувати.



З днем народження

Нехай в цей день все яскравіше сонце світить, Квіти під ноги стеляться килимом, Бажаємо міцного здоров'я, щастя, сміху, Всього того, що називається добром.



З днем народження

Бажаємо, щоб серце не хворіло І щоб не мчалися швидко так роки, Щоб голова від горя не сивіла І поряд були вірні друзі.



З днем народження

Молодість твоя хай не убуде, А разом з нею-любов і доброта. Хай вічним гостем в будинку твоєму будуть Спокій і щастя, мир і теплота.



З днем народження

Бажаємо Вам простого щастя І тихої радості земної. Нехай Вас життєві негоди Завжди обходять стороною. Як раніше, дбайливо зберігайте В душі прекрасні риси. Як щедро всім дарили Вогонь душевної теплоти.



З днем народження

Бажаю забути про хвороби, знегоди, Здоровою бути ще довгі роки, Щоб радість дарили Вам люди сповна, Щоб в серці панували спокій і весна!



З днем народження

Довгих років і міцного здоров'я, Молодості, сили, краси! Нехай завжди-не тільки в день Народження-Виконуються заповітні мрії.



З днем народження

Настрою Чумового, свята Тобі крутого. Любові до запаморочення. Вітаю З Днем народження!



З днем народження

17 років, як ранковий світанок. Все найкраще тебе чекає попереду, Але нічого зараз важливіше немає, ніж вибір друга, цілі і шляхів. Нехай птахи щастя сильні крила До чарівної віднесуть тебе країні, Щоб радість неземну ти знайшла, Ту, про яку марила у сні



З днем народження

В День народження поздоровлення від нас - це раз. Шлемо ми добрі слова - це два. Бути весь час попереду - це три. Жити з усіма в дружбі, у мирі - це, здається, чотири. Ніколи не сумувати - це п'ять. Примножити все що є - це шість.



З днем народження

Давай з тобою займемося ЦИМ... Твій день народження відзначимо!



З днем народження

Бажаю щоб зебра твого житті стала альбіносом. Я б поцілувала тобі носик і побажала здоров'я, поцілувала б оченята і побажала щастя, щічки - удачі, а потім губи й побажала б любові. З Днем Народження...



З днем народження

Бажаюв цей дeнь нaпитися, В своїй квaртирі зaблудитися, рідних, друзів нe впізнавaть і нe знaйти свою кровaть.



З днем народження

Бажаю всього самого красивого: Здоров'я-шоколадного, Веселощів-виноградних, Життя-нескінченного, Молодості-вічної, Усмішки-суничної! З днем ??народження (**,)



З днем народження

Сьогодні ти народився, мілий.І в цей день неповторний, хочу тебе скоріше обійняти і довго довго цілувати!!))



З днем народження

Будь красивим, будь здоровим, їж макарони, будь безстрашним і крутим, як Сельвестр Сталоне! З Днем Народження.



З днем народження

Твій день народження! Він самий із мною любимих днів- на Землі... Коли в капусті мама з татом, тебе на радість мені знайшли!



З днем народження

З Днем Народження! Щастя, удачі і гарного настрою, любові, оптимізму і правильних рішень, хороших, різних і потрібних умінь, вірних друзів, а не оленів, оптимізму по життю, кайфу в ліжку, потрібної глибини і приємного тертя, високих цілей і їх досягнень, ну з Днем Народження)))



З днем народження

Дякую всім, що так дружно привітали з днем ??народження! P.S. Я вам усім бажаю не наткнуться на мене сьогодні...



З днем народження

Чому на день народження тортик їсти покладається? Тому що, нажаль, свічки в пиво не встромляються :)



З днем народження

Мені друзі, в мій день народження, марнують привітання... Видно радіють чорти, що на рік я ближче до смерті!!



З днем народження

Ураааааааааа)) Прийшов повноправний день егоїстки))



З днем народження

День народження свято дитинства і нікуди нікуди нікуди від нього не дітися)



Немає коментарів:

Дописати коментар