субота, 28 лютого 2015 р.

Прикольні про літо

Швидше за все, в житті кожної людини було таке неймовірне літо, яке вона буде пам'ятати завжди!



Прикольні про літо

Тільки влітку ставиш напоминалку на мобільник на 4 ранку, щоб не забути лягти спати.



Прикольні про літо

Мрію про у серпні, море, піск, симпатичних хлопців, пляшку текіли і написи на табличці: "Роботі - НІ! Я у відпустці!"



Прикольні про літо

Літо - така пора року, коли через страшну спеку не робиш те, чого не робив взимку через страшні морози.



Прикольні про літо

Обладнана відпустка - це не красива головна фотка в купальнику в "Однокласниках", а пара- трійка прихованих папок з фото в ноутбуці.



Прикольні про літо

Літо - пора неймовірних пригод і відчайдушних веселощів. А ще - шокуючих деталей нічних прогулянок.



Прикольні про літо

Топ статус: Весна - це така пора року, коли мрієш про теплі літні днинки, а отримуєш жалюгідну фальшивку замість тих прекрасних ночей, про які мріяв в травні.



Прикольні про літо

Хочу, щоб прийшло літо і можна було валятися на бережку якомусь, присьорбувати "Кока -Колу "і безкарно плутатися в днях тижня.



Прикольні про літо

Десь там море, пляж, засмаглі красені, мартіні, а у нас все патріотічненько - тракторист дядя Вася, сапка, граблі та горілка з пивом і комарами!



Прикольні про літо

Чомусь в жарку пору року все набагато простіше - простіше дихати, гуляти, насолоджуватися життям і просто закохуватися до безтями!



Прикольні про літо

Від спогадів нікуди дітися, це літо назавжди в моєму серці



Прикольні про літо

Літо прийшло так стрімко, що в коридорі стоять зимові чоботи, весняні чоботи й босоніжки. В один ряд.



Прикольні про літо

Якщо Ви не впевнені у власних нервах, цей тест не для Вас...



Прикольні про літо

А від цього літа залишиться тільки сувенірчик, привезений з моря, фото в рамочці і спогади. .. Напевно найсолодші спогади... |



Прикольні про літо

НАБРИДЛА СУМАЧЕЧАЯ ВЕСНА... ХОЧУ ЗАЧЕБУЧЕ ЛІТО...



Прикольні про літо

Пора в школах задуматися над перейменування твори з "як я провів літо" в "як я про ** ав літо "!



Прикольні про літо

Одні відпочивають влітку, інші-там, де ЛІТО.



Прикольні про літо

Останній місяць літа, гуляємо до світанку!



Прикольні про літо

Літо.... Я зажарений як котлета.



Прикольні про літо

Літо 2011: сарафан в підлогу, маленька джинсовка і гладіаторські сандалі, ну і квітка на голові... у всіх))



Прикольні про літо

Літо: сонце море пляж... літо: сонце море пляж... якщо ми летимо летимо на банані якщо нас з тобою накривають хвилями...



Прикольні про літо

Я додам в калюжу СОЛІ, буде маленький МОРЕ))



Прикольні про літо

Все одно в кожного з нас цього літа трапиться щось незабутнє.



Прикольні про літо

Ех... добре влітку під сонечком погуляти... але вдома кондиціонер!



Прикольні про літо

Літо-просто літо засмагаємо, радіємо, і майже не спимо!



Прикольні про літо

-Любити треба маму, тата, мармелад, шоколад і літо. Решта - так, фігня.



Прикольні про літо

Літо - це поцілунок сонячного зайчика, солоний бриз моря, полуниця і багато-багато сонця ..



Прикольні про літо

Літо! Улюблені шпильки, шифонова сукня, запах твоїх парфумів, теплий вітерок. Поцілунки, пристрасть, мурашки по тілу. Нічне місто в маренні, і мамі, у мобільний: "вранці прийду"!



Прикольні про літо

Літо в столиці асфальт розпечений від спеки димить, ночами не спиться, від комариних укусів не сховатися, і скільки б ти не випив води - тобі все одно не напитися.



Прикольні про літо

Я доторкнулася до запаху світанку і зрозуміла, що мережі всі порву. Спасибі, життю, за те, що в світі літо! Спасибі, життю, за те, що я живу!...



Прикольні про літо

Цілувати твої губи і пестити твоє серце. Дарувати літо замість мене. Але любити вище неба, а цінувати більше життя. Тебе хто так зможе, як я?



Прикольні про літо

Вона любить гарячий шоколад, літо, море і його.... Вона трохи ненормальна... Я щодня бачу її в дзеркалі Когось чекає... Комусь колишня... Комусь майбутня.....



Прикольні про літо

? Поміняю аву... поміняю статус... поміняю життя...? Почалося сонячне красиве життя! Люблю літо ***)).



Прикольні про літо

Мій статус пішов тусити в літо! :-).



Прикольні про літо

Змістовний статус, про те як проходить моє літо, який у мене настрій, де я, що роблю , з ким, коли, всім же ах ** но "цікаво" скільки я випив і що накоїв!



Прикольні про літо

Літо, спека, на море треба їхати, знайомитися з симпатичними людьми. А ти сидиш в контакті і читаєш мій статус! На що ти витрачаєш свій час???



Прикольні про літо

Чим не люблю літо... заходиш до одного на сторіночку В Контакті... хочеш покликати погуляти... а у нього , блять, статус: Поїхав!



Прикольні про літо

[Без тебе моє літо не складеться...?]



Прикольні про літо

Жопа липне до Табуретки - значить наступило літо!



Прикольні про літо

На вулиці так класно... похмуро, сонечко, дощик і тепло =))



Прикольні про літо

Літо тільки почалося, а я вже встигла загубитися в днях!



Прикольні про літо

Настало літо... Онлайн друзів впав в 2 рази = D



Прикольні про літо

Спекотні літні деньки)) а вода в річці ще не на стільки тепла, що б купатися .. . (((прикро (((



Прикольні про літо

Літо-це лі, літо-це ті, Літо - це літо, Л, І, Т і О



Прикольні про літо

Якщо літо буде настільки ж жарким, як і попереднє, найактуальнішим підкатом буде "Привіт, у мене є кондиціонер "!



Прикольні про літо

Моїм бойфрендом буде літо, спекотний хлопець.



Прикольні про літо

Ну ось літо наступило, а в душі нічого не змінилося (((((((((((



Прикольні про літо

Літо .. сонце .. спека-танцюй до ранку!



Прикольні про літо

Як же я люблю морозиво походу ЛІТО настає))



Прикольні про літо

Літо покаже хто в ліфчик вату клав!



Немає коментарів:

Дописати коментар