пʼятниця, 27 лютого 2015 р.

Про тата і дочку

Нещодавно я дуже сильно вдарилася і після удару трималася за голову. Тато мені замість того, щоб пошкодувати, сказав: «Ну, нічого. Були б мізки, був би струс! »



Про тата і дочку

Бережіть маму і тата... Адже вони не завжди будуть поруч.



Про тата і дочку

Альо, мам, тут тато кави на рушник біле пролив. замочити його або що? - Батька не чіпай. А рушник в машинку кинь, увечері розберуся



Про тата і дочку

-Тато я заміж не вийду, я з вами жити буду. - Не смій погрожувати батьку!



Про тата і дочку

Найкращий чоловік у всесвіті-мій тато



Про тата і дочку

У тата гарний настрій: Бігає по будинку, лоскочучи, показиваючи язик, роблячи якусь підлість, поет.Доросла людина називається!



Про тата і дочку

Сьогoдні я, зaвтрa ти, післязавтра мaмa. - Тато, ти впевнений, щo прaвильнo розумієш знaчeння cлів "cімeйниі труcи"?



Про тата і дочку

Ніжне личко, рожева шкіра, носик кирпатий сопе... Гроші, кар'єра - це неважливе. Важливе поряд спить! Обожнюю свою доньку!



Про тата і дочку

Люблю і дуже обожнюю свою милу дочку! Моя аленька квіточка!



Про тата і дочку

Вперше поцілуватися, вперше потрахатися - в цьому є щось драматичне. Спочатку люди цікаві. З часом, повільно, але вірно відкривається вся ущербність, все божевілля. Я значу для них все менше і менше, вони значать все менше і менше для мене.



Про тата і дочку

Дуже небагато красивих жінок прагнуть показати на людях, що вони комусь належать.



Про тата і дочку

Любов - це нормально для тих, хто може впоратися з психічними перевантаженнями.



Про тата і дочку

Коли жінка пішла проти тебе, забудь про неї. Вони можуть любити, але потім щось у них всередині перевертається. І вони можуть спокійно дивитися, як ти подихаєш в канаві, збитий машиною, і їм плювати на тебе.



Про тата і дочку

Війна. Я незайманий. Ну хіба це можливо - жертвувати своєю дупою заради якихось божевільних, навіть не пізнавши жінку?



Про тата і дочку

Утішав той факт, що я й не прагнув будь-ким стати. І, безсумнівно, в цьому процвітав.



Про тата і дочку

Поки у людини є вино і сигарети, він може багато чого винести.



Про тата і дочку

Скільки хороших мужиків виявилося під мостом через баб.



Про тата і дочку

Поки чоловіки дивляться професійний футбол, або п'ють пиво, або сновигають по кегельбанам, вони, жінки ці, думають про нас, зосереджуються, вивчають, вирішують - прийняти нас, викинути, обміняти, убити або просто-напросто кинути. - Чарльз Буковскі. Жінки



Немає коментарів:

Дописати коментар