субота, 28 лютого 2015 р.

Про армію для дівчат

Днями прочитала, як дівчина дочекалася свого хлопця з армії.... А мені залишилося чекати - всього 360 днів.



Про армію для дівчат

Армія - це життєва школа для хлопців, не легкий іспит для їх супутниць.



Про армію для дівчат

Якщо хто посміє образити дівчину солдата, той стане пацієнтом для мед. брата.



Про армію для дівчат

- Кохана, ти будеш чекати мене з армії? - Звичайно. - А я тебе з пологового будинку почекаю.



Про армію для дівчат

Ти покличеш - я серцем відгукнуся. Зумію вірною бути, хоч багато часу до нашої зустрічі. Ти далеко зараз, але я тебе дочекаюся...



Про армію для дівчат

Топ статус: На військкоматі висить табличка з написом: "Дівчата! Сезонна акція - приводите свою ганчірку у військкомат і через рік отримаєте справжнього мужика!"



Про армію для дівчат

Коли хлопець в армії важко обом. Він переживає, що вона не зможе його дочекатися, а вона боїться, що він зміниться і стане іншим.



Про армію для дівчат

Коханий в армії, але подумки він завжди зі мною і я не засмучуюся, що я зараз одна. Дочекаюся тебе, аби ти не забував мене.



Про армію для дівчат

Коли мене запитують, чи сумую я за ним, я посміхаюся і нічого не відповідаю. А всередині серце кричить: "Шалено!"



Про армію для дівчат

Коли дівчина сильно любить свого солдата, то час і відстань не перешкода. Щоб бути щасливою - варто почекати.



Про армію для дівчат

Дівчина не дочекалася хлопця з збройних сил, написала листа, де попросила вислати своє фото назад. Хлопець зібрав у своїх армійських друзів фотографії дівчат і написав: "Не пам'ятаю, де тут ти, вибери сама своє фото"



Про армію для дівчат

Я чекаю?, рахуючи дні в календарі, і це життя за те лише обожнюю .. .



Про армію для дівчат

Що серце моє віддано тобі! До зустрічі! Чекаю! Люблю! Сумую ..



Про армію для дівчат

Бажання підсилюють очікування, а очікування звужують відстані... - Чекаю і буджу чекати



Про армію для дівчат

Це відстань як тоненька голочка, яка проникає глибше в серце і колить з кожним днем все гостріше !



Про армію для дівчат

Залишилося трохи і я зможу вдихнути твій улюблений запах... спокійний подих ти скоро будеш поруч...



Про армію для дівчат

Я з посмішкою читаю його листи, з посмішкою засинаю після розмов з ним... Він правий, ми дійсно божевільні... Чи це не чудово?... Чекати його важко, дуже... Але воно того варте...



Про армію для дівчат

Дівчина солдата звучить гордо .. але хто б знав як це важко (((



Про армію для дівчат

Засни, дорога дівча, Очі скоріше закрий, коханий твій в синьому береті, Зараз береже твій спокій.



Про армію для дівчат

Додому не бійся запізнитися, хто любить, той вміє чекати



Про армію для дівчат

Між нами зараз кілометри, сотні сірих, чужих міст, скасувати б зараз всі заборони, і обійняти б свою мені любов!



Про армію для дівчат

Дорогий мій. Я тебе буду чекати рік, та хоч усе життя. Найголовніше щоб ти був поруч зі мною. Люблю тебе сонце моє!



Про армію для дівчат

Коханий пішов в армію ((((Як же важко без нього... Але я обов'язково тебе дочекаюся зай... Люблю...



Про армію для дівчат

Прийшла додому, а вдома троянда! Папа: "Приходив хлопчик, віддав квіти, сказав від Ваньки!" А Він в армії .. приємно!! = ***



Про армію для дівчат

Вірю, що коли Він прийде з армії у нас все буде відмінно, але деколи напружують "щасливі" історії як у кого було...



Про армію для дівчат

Батько розмовляв з сином який не хотів вчитися: "Так синок ти вже дорослий, так що відраховуй дні до армії ;)



Про армію для дівчат

Коротше бля знову, все по новій... иии тепер чекаю його з армії



Про армію для дівчат

Коханий в армії .. але я не засмучуюся, що в таке свято я буду сидіти вдома .. подумки в цей вечір він зі мною .. я сама щаслива!



Про армію для дівчат

Шкода, що ми не разом, Шкода, що ми не поруч. Ти служи, мій милий, Отримуй нагороди!



Про армію для дівчат

Сиджу і ридаю під пісню п'ятницю-солдат. Він в армії, мій маленький хлопчик...



Про армію для дівчат

Я вірю, ти прийдеш до мене здалеку, І знову відчую я на собі твій погляд... Все буде добре, ну а поки Я буду чекати тебе, коханий мій солдат!



Про армію для дівчат

Змінив ти статус свій. У житті нові моменти. Ти, мій хлопчик, рядовий! Я люблю тебе за це!



Про армію для дівчат

Пропущених дзвінків 0.він любить вас мовчки і на відстані.



Про армію для дівчат

Я - Дівчина Солдата, і цим я Пишаюся!



Про армію для дівчат

Літо незабаром змінить зиму, Буде дощ і вітер палкий! Я все чекаю тебе, коханий, З армійського довгого посилання



Про армію для дівчат

Малюк, коханий, сонечко моє! Я чекаю тебе...... Я за тобою сумую!...



Про армію для дівчат

Я тебе буду чекати завжди... я тебе люблю... і тому навіть вічність - не термін...



Про армію для дівчат

Я буду чекати тебе завжди, коханий мій! я буду пам'ятати, вірити, жити і не здаватися!



Про армію для дівчат

Незважаючи на величезну відстань між нами - ти, єдине справжнє, що у мене є.



Про армію для дівчат

В очікуванні тебе... я слухаю час...



Про армію для дівчат

Я розумію вас, дівчата, Що нелегко солдата чекати. А хіба легше з автоматом Любов чужу охороняти?



Про армію для дівчат

Цей день буде найяскравішим, Це свято лише твоє і моє, Поцілунок буде найспекотнішим, В день, коли ти повернешся додому...



Про армію для дівчат

Любити і чекати я обіцяю, Поки повернешся ти додому! Насилу тебе я відпускаю. Але знай, коханий, що ти мій!



Про армію для дівчат

Милий мій, тебе дочекаюся! Армія нас не розлучить. Розлуки не боюся, очікування не наскучить!



Про армію для дівчат

Я буду тебе чекати, щоб не сталося... щоб не сталося... буду тебе чекати завжди... ти найсвітліше, що у мене є в житті...



Про армію для дівчат

Я так сумую, мій хороший, так сумую... Чекаю зустрічі, мій хороший, дуже чекаю... Я нікого крім тебе не помічаю... Я так шалено... люблю



Про армію для дівчат

Де б ти не був, знай, є на світі дівчинка, яка шалено чекає тебе...



Про армію для дівчат

Так, ти пішов, але ти повернешся, щоб знову пити і танцювати, щоб знову губи молоді до болю міцно цілувати!



Про армію для дівчат

Твій лист мені, як подарунок, про це ти не забувай, ти надсилай його без марок, а без любові не надсилай!



Про армію для дівчат

Хто не вірить хай мовчить, а я діждуся тебе солдат!



Немає коментарів:

Дописати коментар