пʼятниця, 27 лютого 2015 р.

Про роботу після відпустки

Робота мене вбиває як особистість. Але я за неї отримую готівку!



Про роботу після відпустки

Робота вимірюється в Ебен. Один єбєн дорівнює: від «ну що, почнемо» і до «пішло воно на хрін»!



Про роботу після відпустки

Я сьогодні на роботу не вийду. Чому? У мене сьогодні сексуальний день. Це як? * Бал я вас і вашу роботу



Про роботу після відпустки

Я люблю роботу, вона зачаровує мене. Я можу сидіти і дивитися на неї годинами. Джером К. Джером.



Про роботу після відпустки

Хто, коли його вичитує начальник, безневинним поглядом дивився йому в очі, але при цьому подумки посилає його на х * й?



Про роботу після відпустки

Якщо ви молоді, активні, привабливі; хочете працювати і заробляти 3000 $ і більше - то йдіть в жопу!! Ми шукаємо слюсаря і двірника!



Про роботу після відпустки

Самий вірний будильник - це дзвінок з роботи зі словами: «ти, блядь, де? »



Про роботу після відпустки

Я називав це похуізмом, поки не дізнався слово «стресостійкість».



Про роботу після відпустки

Вулиця - це шлях від домашнього компа до робочого



Про роботу після відпустки

Сплю в касці щоб начальник по довбешці не дав



Про роботу після відпустки

Заняття фігньою на робочому місці розвивають бічний зір, слух, реакцію і пильність в цілому.



Про роботу після відпустки

Людина ніколи не буває так близька до досконалості, як при заповненні анкети на роботу.



Про роботу після відпустки

Я так люблю свою роботу, можу годинами на неї дивитися



Про роботу після відпустки

Вирішила не заводити будильник. Нехай Господь вирішує, йти мені на роботу чи ні...



Про роботу після відпустки

Для проведення вологого прибирання потрібні вологі прибиральниці...



Про роботу після відпустки

Я не вступаю ні в які організації, які роблять мене членом



Про роботу після відпустки

У касці по життю...



Про роботу після відпустки

Терпіння і труд, мені не йдуть.



Про роботу після відпустки

Головне в екстремальному відпочинку - вчасно помітити, коли закінчується екстрим і починається пі*дець.



Про роботу після відпустки

Як добре нічого не робити, а потім відпочити!



Про роботу після відпустки

Коньячка кухлик!



Про роботу після відпустки

Відпочинок на морі зміцнює здоров'я і розхитує мораль.



Про роботу після відпустки

Кращі працівники більше за інших працюють і більше за інших відпочивають.



Про роботу після відпустки

Найкращий відпочинок - активний, кращий активний відпочинок - робота.



Про роботу після відпустки

Ми повинні перепочити, щоб не передихнути.



Про роботу після відпустки

Ну що у нас за термінологія: піонертабір, зона відпочинку...



Про роботу після відпустки

Пашу так, що аж коні обертаються!



Про роботу після відпустки

І знову понеділок .. Ні в кого не виникало відчуття білки в колесі?



Про роботу після відпустки

Та нелегка це робота - з болота тягнути ідіота...



Про роботу після відпустки

Я вчуся і працюю. Поєдную неприємне з даремним.



Про роботу після відпустки

Остання стадія офігевання від неробства на роботі: - Так-Так-с.... Спам..... почитаємо.....



Про роботу після відпустки

Дивно але, коли в 21: 00 дзвонить домашній телефон, а в трубці лунає голос начальника: « Добрий вечір! », жопою починаєш відчувати, ніхера доброго цей« вечір »не несе!



Про роботу після відпустки

Відпочинок - це наркотик: як тільки починаєш працювати, тут же починається ломка.



Про роботу після відпустки

Пропіздон - кращий засіб для підвищення робочої активності!



Про роботу після відпустки

Туристичне агентство "ШТУКА-ТУР" - За "Штука" - в будь-яку точку Світу...



Про роботу після відпустки

Сонце... море... чайки... пляж... - ось, що хочеться зараз!



Про роботу після відпустки

Працюю в турагенції. Туристи тільки що прислали смс: «Дякую! нам так класно в Туреччині! »... Написати їм, що вони в Єгипті... чи не треба?



Про роботу після відпустки

Як тільки на пляжі виявилася дівчина сумнівної поведінки, тут же біля неї утворився натовп тих, хто сумнівається.



Про роботу після відпустки

Добрі справи не відкладай.



Про роботу після відпустки

Докази краще міркувань.



Про роботу після відпустки

Інші місця - інші речі.



Про роботу після відпустки

Друзі по нещастю один одного жаліють.



Про роботу після відпустки

Дурні натовпами ходять.



Про роботу після відпустки

Справи говорять голосніше слів.



Про роботу після відпустки

Якщо риба захоче, вода поступиться.



Про роботу після відпустки

Якщо хочеш убити полководця, убий спочатку його коня.



Про роботу після відпустки

Жара пройшла - забута і тінь.



Про роботу після відпустки

Жінка захоче - крізь скелю пройде.



Про роботу після відпустки

Жити широко - недовго.



Про роботу після відпустки

Краще вірність без слів, ніж зрада з клятвою ...



Немає коментарів:

Дописати коментар