пʼятниця, 27 лютого 2015 р.

Красиві про дітей

Не будь діти в той же час і спадкоємцями, вони, ймовірно, більше дорожили б батьками, а батьки - ними.



Красиві про дітей

Діти починають з любові до батьків. Дорослішаючи, вони починають їх судити. Іноді вони їх прощають.



Красиві про дітей

Різниця між дорослими і дітьми полягає у вартості їхніх іграшок.



Красиві про дітей

З маленькими дітьми, як з інтелігентами: коли вони шумлять, вони нам діють на нерви, коли сидять тихо - це підозріло.



Красиві про дітей

Мати більше любить дитину, ніж батько, бо вона знає, що дитина - її, а батько тільки припускає, що дитина - його.



Красиві про дітей

Людина, дійсно поважає людську особистість, має поважати її в своїй дитині, починаючи з тієї хвилини, коли дитина відчула своє "я" і відділив себе від навколишнього світу.



Красиві про дітей

Звички батьків, і погані і хороші, перетворюються на вади дітей.



Красиві про дітей

Діти ніколи не слухалися дорослих, але зате справно їм наслідували.



Красиві про дітей

Сніг... Дорослі кажуть, що це - замерзла вода, але діти знають краще: це маленькі зірки з чарівним смаком Нового року. ©



Красиві про дітей

Я не знаю куди йде дитинство, але я точно знаю де воно грає!



Красиві про дітей

Повернути дитинство можна, тільки впавши у нього. Еміль Лагідний



Красиві про дітей

Дитинство - найщасливіші роки життя, але тільки не для дітей. Майкл Муркок



Красиві про дітей

Знаєте в чому мудрі діти? Вони не вибудовують перед своїми почуттями стін. Як почувають так і поступають. Знаєте чим дурні дорослі? Вони вважають все це дитинством.



Красиві про дітей

Великі не знають, що дитина навіть в самій важкій справі може дати надзвичайно важливий раду. / Ф.М.Достоевский - "Ідіот" /



Красиві про дітей

У школі третьокласник послав своїй вчительці записку: "Я вас люблю!" Вчителька відповідає: "Терпіти не можу дітей". Він їй знову пише: "Гарантую - дітей не буде!"



Красиві про дітей

Молодий папашка один вдома з дитиною і співає йому колискову: Баю-Люлі-баю. Де ж носить мать твою?



Красиві про дітей

Шотландським дітям повезло більше, ніж їх одноліткам з інших країн: вони можуть триматися як за мамину, так і за татову спідницю.



Красиві про дітей

Жодна дитина не може зганьбити батьків так, як батько - дитину. Ян Курчаб



Красиві про дітей

Коли маєш справу з пятирічною дитиною, головна небезпека полягає в тому, що дуже скоро сама починаєш говорити як пятирічна. Джин Керр



Красиві про дітей

Нам набридає дитинство, ми поспішаємо подорослішати. А потім, мріємо стати дітьми знову...



Красиві про дітей

Дитинство-це та весела пора, коли біжиш вночі з туалету і радієш, що тебе ніхто не зїв



Красиві про дітей

Хочу в дитинство... там листочки були грошима...



Красиві про дітей

Мій син займається медитацією - в кінці кінців, це краще, ніж сидіти і писати статуси про малюків.



Красиві про дітей

Цікаво: з кожним поколінням діти усе гірше, а батьки усе краще; звідси випливає, що з усе більш поганих дітей виростає все більш гарні батьки.



Красиві про дітей

Діти батьків завжди старше батьків: вік батьків приплюсувати до їхнього віку.



Красиві про дітей

Батько і мати, тато і мама-це перші два авторитети, на яких для дитини грунтується світ, грунтується та віра в життя, в людину, в усе чесне, добре і святе.



Красиві про дітей

Одна з найгрубіших помилок - вважати, що педагогіка є наукою про дитину, а не про людину.



Красиві про дітей

Хочете щоб Ваші діти росли слухняними? Не забувайте, іноді, давати дітям "Ремнішку"!



Красиві про дітей

- Вона мені каже, мовляв, зроби мені дитинку і тебе в армію не заберуть... Тут-то я і пригадав, що служба в армії - це мій святий обовязок.



Красиві про дітей

Відомий мандрівник Федір Конюхов чув фразу «Дорогий у нас буде дитина» на 76 мовах світу.



Красиві про дітей

До народження дитини я думала, що найстрашніше, що можна упустити, це ноутбук!



Красиві про дітей

Той хто говорить: "Легше, ніж відібрати у дитини цукерку", ніколи не намагався відібрати у дитини цукерку.



Красиві про дітей

Блондинка народила двійнят і сидить реве до неї медсестра підходить і говорить чого ревеш... А Блондинка. ..-А що я чоловікові скажу... Звідки у мене друга дитина ..



Красиві про дітей

Класно коли йдеш по вулиці або в магазині бачиш маленьку дитину, посміхаєшся йому, а він у відповідь посміхається тобі. І на душі тепло стає.



Красиві про дітей

Я як маленька дитина. Коли мені не вистачає уваги-я плачу, коли його багато-мене це дратує.



Красиві про дітей

Ці підгузники вбирають до 30 літрів вологи! Дитина завжди залишається сухим! Тільки з місця зрушити не може.



Красиві про дітей

Не ходіть, діти, в темний двір гуляти. Там живе жахливий Йдиносюдиблять.



Красиві про дітей

Дитина може навчити дорослого трьом речам: радіти без всякої причини, завжди знаходити собі заняття і наполягати на своєму . (C) П. Коельо.



Немає коментарів:

Дописати коментар