четвер, 26 лютого 2015 р.

Прикольні про весілля

- Завдяки білій сукні наречений в кінці весілля бачить свиня наречена чи ні.



Прикольні про весілля

До весілля пускають один одному пил в очі, а після - сльозами її вимивають.



Прикольні про весілля

Чоловік відчуває себе на сім років старше на другий день після весілля.



Прикольні про весілля

Молодят протверезує весілля.



Прикольні про весілля

Як не мріяв про щастя, але одружився...



Прикольні про весілля

РАГС - це місце де бракують любов.



Прикольні про весілля

Найстрашніше весілля - це коли поруч з нареченим і нареченою варто дюжина свідків Єгових.



Прикольні про весілля

- Розумна жінка, виходячи заміж, обіцяє щастя. Погана - чекає його.



Прикольні про весілля

Вчора був свідком на весіллі. Вже краще б я одружився...



Прикольні про весілля

Старенькі на весіллях завжди говорили мені" Ти наступна ". Вони перестали так робити після того, як я почала говорити їм те ж саме на похороні)



Прикольні про весілля

РАГС - палац для молодят і кладовище для померлої любові.



Прикольні про весілля

Одружуються, коли хочуть; розлучаються, коли можуть.



Прикольні про весілля

Наречений жадав крові.



Прикольні про весілля

Попелюшка: - Туфелька мені підійшла, коли весілля? Принц: - Це був півфінал. Зараз будемо міряти бюстгальтер № 5...



Прикольні про весілля

Якщо" кінець - всій справі вінець ", то що ж можна сказати про весільне (вінчальне) плаття?



Прикольні про весілля

Все не було б так смішно, якби навколо не кричали" Гірко! ".



Прикольні про весілля

У весільній церемонії беруть участь два кільця: одне надягають на палець нареченої, інше протягують в ніс нареченого.



Прикольні про весілля

Діамантове весілля - це любов, що перемогла смерть.



Прикольні про весілля

Одружитися немає проблеми, проблеми є потім.



Прикольні про весілля

Якщо весілля - це ритуал, чому на РАГСі немає вивіски" Ритуальні послуги "?



Прикольні про весілля

Чи є життя після весілля?



Прикольні про весілля

Якщо після срібного весілля Ви побачили, що одружилися не на тій жінці, почекайте до золотої, стерпиться - злюбиться.



Прикольні про весілля

Щастя - це коли ти зустрічаєш свого колишнього з дівчиною, а вона страшна. а ти йдеш з олігархом з бутіка "все для весілля"



Прикольні про весілля

До весілля наречений часто називає наречену мишкою, пташкою і т.п. З кожним роком спільного життя в шлюбі тварини стають все більшими...



Прикольні про весілля

- Обожнюю весілля. Всі щасливі, все красиво, та ще й торт дають. - Наречена прикидається, що вона незаймана, наречений - що знайшов одну-єдину, батьки з обох сторін - що подобаються один одному



Прикольні про весілля

-Тато, я виходжу заміж! -нічого не знаю, як стемніє-додому!!



Прикольні про весілля

-батьки я завжди буду жити з Вами, нафіг цей заміж... - не смій погрожувати батькам!



Прикольні про весілля

14 сторіночка в твоєму паспорті давно заброньована мною.



Прикольні про весілля

- Ха! Думаєш, ми з тобою перестанемо спілкуватися?! Як би не так! Я ще на твоєму весіллі танцювати буду!... У платті нареченої...



Прикольні про весілля

Капець, жодної хорошої і життєрадісної цитати!



Прикольні про весілля

- мені заміж запропонували вийти. - Вау! і хто ж? - Батьки.



Прикольні про весілля

Наступна зупинка "ЗАМІЖ", виходимо, дівчата, виходимо!



Прикольні про весілля

Всі мами плачуть, коли їх дочок забирають заміж. І тільки моя говорить: Нехай плачуть ті, хто забирає...



Прикольні про весілля

Він не пропонував мені вийти за нього заміж - просто сказав "пішли в загс", не присягався у вічній любові - він надів мені обручку на безіменний палець і попросив ніколи її не знімати...



Прикольні про весілля

-Знаєш, що буде років через десять?... -Що? -Я вийду заміж за красивого чоловіка, народжу йому сина, ми будемо жити дружно, а ще, я буду його шалено любити .. -А як же я? -Ти одружишся на психопатці і будеш щасливий... -А як же ми? -Дурний, це я про нас.



Прикольні про весілля

-Тобі подобається фільм "Сумірки молодик"? - Ні. - А уггі у тебе є? - Ні. - Виходь за мене! Я серйозно!



Прикольні про весілля

- Зай .. - М? - Я люблю тебе. - І я тебе, дуже сильно .. - Виходь за мене.



Прикольні про весілля

Як на ене найкраще, так це коли кохана людина починає заводити з тобою розмови про родину, про весілля, про дітей, це і робить по справжньому щасливою.



Прикольні про весілля

Хочу, щоб на моєму весіллі кричали "солодко". Хочу щоб було солодко в житті. А не відчувати гіркоту й образу.



Прикольні про весілля

Одружіться хто-небудь. Так хочеться на весіллі погуляти))



Прикольні про весілля

Після гарного парубочого весілля взагалі-то не так потрібна!



Прикольні про весілля

Зустріла свого колишнього (2 роки як розлучилися). Він:-Привіт, як життя? -Добре, завтра весілля у мене. -А, зрозуміло. А після весілля що робиш?



Прикольні про весілля

Весілля .. найкрутіше свято в нашому житті!



Прикольні про весілля

Один одному ніхто, вічно сваримося, лаємося, мало не бємося... але всі впевнені, що скоро весілля!



Прикольні про весілля

Через багато років ми згадаємо наш найкращий момент у житті, і це не перша наша спільно приготована вечерю, і навіть не наше весілля, це буде момент коли я подарую тобі СИНА



Немає коментарів:

Дописати коментар