пʼятниця, 27 лютого 2015 р.

Новенькі

А я поважаю хлопців, які забороняють своїм дівчатам пити і палити



Новенькі

Щоб жити і радіти потрібно всього дві речі: по-перше жити, а по-друге радіти.



Новенькі

Ти повністю поринаєш в одну людину, а коли виринаєш - розумієш, що всіх втратив, розгубив , забув.



Новенькі

Не життя вчить нас багато чому, а доля, яка любить пограти з нами.



Новенькі

Щоб досягти успіху, треба наздоганяти тих, хто попереду, і не чекати тих, хто позаду.



Новенькі

Чим ти біліше і пухнастіше, тим приємніше витирати об тебе ноги.



Новенькі

Не можу пригадати, що я забув.



Новенькі

Відпочивати потрібно не один від одного, а від інших один з одним.



Новенькі

Люди пишуть повідомлення, як ніби це менш настирливо, ніж дзвінки.



Новенькі

Хлопець повинен вміти постояти за себе і за свою дівчину, а не носити вузькі джинси і косити під гарненького гея з чолочкою...



Новенькі

Часом ти зустрічаєш людину і дозволяєш їй бути самою близькою, а потім він робить з тебе дурепу



Новенькі

Вас еротичні сни не мучать? - Ні, лікарю, тільки вони і радують...



Новенькі

Час - дивовижне явище. Його так мало, коли запізнюєшся і так багато, коли чекаєш.



Новенькі

Ти можеш поїхати, але від себе не втечеш.



Новенькі

Коли думаєш занадто багато - вигадаєш проблему на порожньому місці, якої спочатку не було.



Новенькі

Ти крута в контакті? будь нормальною в житті. це більше цінують



Новенькі

Чим менше батьки знають про мене, тим спокійніше і їм, і мені.



Новенькі

Коли людина видаляє всіх друзів в вк, залишає 10-15 чоловік і залишає в цьому списку тебе. дрібниця а так приємно.



Новенькі

Може став розумніший, може став цинічним, але так багато людей мені тепер байдужі



Новенькі

Живемо один раз, чому б не стати сміливішими.



Новенькі

Нова сигналізація "Григорій Лепc": При спробі викрадення автомобіля кричить - "Але ж вона не твоя! ! "



Новенькі

Дівчина на високих підборах в екстрених ситуаціях втече швидше, ніж хлопець в кедах ..



Новенькі

От мені цікаво, якщо чорний кіт перейшов дорогу туди і назад - він подвоїв покарання або скасував своє



Новенькі

Ненавиджу момент, коли моя злість раптово перетворюється в сльози.



Новенькі

Життя занадто коротке. Давайте краще займатися сексом, замість того щоб битися!



Новенькі

Я не шкодую ні про що. з посмішкою крокую і вона все яскравіше з кожним днем.



Новенькі

Не можна прожити життя, не привертаючи уваги. Не можна вічно зливатися з пейзажем.



Новенькі

Обговорюєте мене за спиною? Ну так поки ви ще там, заодно поцілуйте мене в зад)



Новенькі

Говори коротко, проси мало, йди борзо.



Новенькі

Все буде не так, як ми вирішимо. Все буде тоді, коли ми наважимося.



Новенькі

Поцілував Іван-царевич жабу, і перетворилася вона в доброго молодця. "Самець" - здогадався Іван.



Новенькі

Ми іноді готові пробачити навіть найжахливіші вчинки і тільки заради того, щоб не втрачати людини



Новенькі

Проходь, відчувай себе, як вдома, МОЖЕШ пропилососити



Новенькі

Сильні люди говорять в очі. Слабкі люди відкривають брудний рот за спиною.



Новенькі

Мене найбільше бісить у фільмах коли чувак набирає когось по телефону і в ту ж секунду починає говорити а гудки? гудки деее?



Новенькі

Тут мрії про шикарне життя б'ються як посуд



Новенькі

Сенсація! У Люберцях знайдений хлопчик вихований... Просто вихований.



Новенькі

Малюк, всі твої понти коштують дешевше моїх колготок.



Новенькі

Мені здається, що мій інститут воскресив Гітлера і змусив скласти розклад. Звичайна людина не може бути такою жорстоким.



Новенькі

А у вас буває таке: лежите вже в ліжечку, слухаєте плеєр. Починається крута музика, і ви як гусениця під ковдрою - починаєте так тілом ворушити ТУЦ ТУЦ ТУЦ



Новенькі

Якщо тобі сумно через те, що ти будеш самотній у день всіх закоханих, просто згадай - в інші дні тебе теж ніхто не любить.



Новенькі

У друзів немає терміну придатності.



Немає коментарів:

Дописати коментар