четвер, 26 лютого 2015 р.

Уматні

Зовсім погана прикмета - вночі в ліс їздити в багажнику...



Уматні

- Слухай, а чому ти зовсім не посміхаєшся на цих фотокартках? Мені, взагалі, не зрозуміло, що я на них роблю?



Уматні

- Сонечко, а я без трусиків! - Лєнка, ти що дурепа? Як же можна було забути одягнути труси?



Уматні

Напевно, всі не один раз бачили написи на асфальті біля під'їздів будинків -" Лєночка, з днем ??народження "або" Маша, я тебе люблю ". Але напис біля гуртожитку: "Пробач, Олеся, ти зовсім не товста", - може вбити наповал! :-)



Уматні

Домашня тварина на букву Т? - Тарган, а на букву Д? - Два Таргана. На І буде відповідь - Іще один тарган: ))))



Уматні

Статус для того, хто кладе яку-небудь дрібницю в шафку і при цьому намагається, максимально швидко дверцята закрити, щоб воно нічого не встигло вивалитися



Уматні

ЯКЩО РОБИТИ ВАМ НІЧОГО: 1) Спробуйте нижню губу вивернути навиворіт.... Причому буз рук 2) Спробуйте повторити таку процедуру, але з відкритим ротом. 3) Тепер потрібно повторити другий пункт ще раз, стоячи перед дзеркалом. Думаю, ви погодитеся, що навіть поняття "дебіл" буде виглядати досить блідо у порівнянні з побаченої картинкою.



Уматні

Я просто терпіти не можу, коли в фільмах жахів людина сидить абсолютно одина в будинку і при цьому запитує:" Тут є хтось? " Таке відчуття, що вбивця дуже хоче йому відповісти: "Дааа, тут я на кухні, може і тобі зробити бутербродик з чаєм?:-D



Немає коментарів:

Дописати коментар