пʼятниця, 27 лютого 2015 р.

Коли погано на душі

Продам нервову систему. Заводиться з пів стусана!



Коли погано на душі

Ні апатія, ні депресія, а втомаі просто бісить все...



Коли погано на душі

Не розуміючий вашого мовчання... Ймовірно, не зрозуміє і ваших слів



Коли погано на душі

Я живу лише заради того, щоб побачити тебе... Ти живеш, але поки без мене... Але одного разу ми зустрінемося і, я вірю, станемо щасливими... А поки я просто існую...



Коли погано на душі

Ви вже з'їли мій мозок... і тепер стукайте ложкою по черепу і просіть добавки!



Коли погано на душі

Всі такі красиві, розумні, талановиті, а я так, хрень в туфлях



Коли погано на душі

Я добра і чуйна людина... Зрозуміли, суки??



Коли погано на душі

Уколи ревнощів, настойка гордості, пластир радості, ін'єкція щастя, таблетки любові, пігулки мрії, вітамінки поцілунків .. вам що?



Коли погано на душі

Якщо я мовчу у відповідь, це не означає, що мені нічого сказати. Якщо я посміхаюся, це не означає, що мені не боляче... Якщо я не плачу, це не означає, що я сильна...



Коли погано на душі

Кидай палити, дитинко. Голлівудська усмішка цінується більше, ніж пропалені нерви...



Коли погано на душі

- Життя - гівно... - Чувак, думай позитивніше! - Ураа, життя - лайно!!



Коли погано на душі

Абонент не відчуває болю, абонент не відчуває страху, на двері абонента табличка: "недоступна (ен) , йдіть нах*й ".



Коли погано на душі

Статус відпочиває! Втомився від зміни настрою господині!...



Коли погано на душі

Краще жахливий кінець, ніж жах без кінця!



Коли погано на душі

Не розуміючий вашого мовчання... Ймовірно, не зрозуміє і ваших слів.



Коли погано на душі

Поверніть мене в минуле, там було таке чудове майбутнє!



Коли погано на душі

Депресія - це коли вимикаєш інтернет і не знаєш куди піти. З порожньою головою - все немислимо...



Коли погано на душі

Коли на питання-"ЯК СПРАВИ?", я відповідаю-"відмінно...". Я хочу щоб хтось заглянув мені в очі і сказав: "СКАЖИ ПРАВДУ!"



Коли погано на душі

Весь день не спала, всю ніч не їла... ясна річ - втомилася.



Коли погано на душі

Спробуй врятуватися від дощу, якщо він всередині...



Коли погано на душі

Я не море - мене не хвилює



Коли погано на душі

Чому я тобі не відповідаю? тому що немає бажання!! = (Чому? Тому що немає настрою!! Чому? Я в душі не єбу...



Коли погано на душі

Жити шкідливо, адже від нього помирають...



Коли погано на душі

Чому у людини сумне єбало, бо людину просто заебали!



Коли погано на душі

Хтось приходить у моє життя, хтось іде... але для всіх існує правило : "заходячи - витирайте ноги, ідучи-йдіть назавжди!"



Коли погано на душі

Життя лайно, як не крути... не крути, а то все на тебе впаде!



Коли погано на душі

Люди, які псують мені життя .. спеціально чи ні... порадійте, Радійте, поки своїм успіхам... в пеклі вам буде не до цього!



Коли погано на душі

Дощ... тільки він дарував розраду - гладив по волоссю, по обличчю... ховав у своїх краплях її сльози... приховуючи її біль...



Коли погано на душі

Я в порядку. в якомусь дуже хріновому, але порядку...



Коли погано на душі

Я в режимі - наплювати...



Коли погано на душі

Все йде добре - тільки мимо.



Коли погано на душі

Сльози... це найкращий антидепресант...



Коли погано на душі

Всім мовчати або буду вам мозок *бати!



Немає коментарів:

Дописати коментар