четвер, 26 лютого 2015 р.

Про квіти

Бабам квіти, одиноким повій, бідним везіння, реальним більше муток...



Про квіти

Я якось зауважив, що місцеві собаки приносять до чебуречної квіти.



Про квіти

Діти не тільки квіти життя, але і плоди любові.



Про квіти

Проживи яскраве життя - як літні квіти і помри тихою смертю - як вони...



Про квіти

Я в печалі. Подаруєш мені квіти? :)



Про квіти

Всі ромашки люблять :))



Про квіти

Рома шукає Машу для Ромашки, Валера шукає Яну для валерянки, а миша шукає Яки... щоб створити Мишяк і травонуть всіх нахрен...



Про квіти

Просто ромашки... Подаровані коханим дорожче будь-яких мега троянд :)



Про квіти

Навіщо псувати ромашки? .. Використовувати карти? .. тут і так все ясно: я люблю тебе!



Про квіти

У Юлі не було під рукою ромашок, лише під вікнами росла сосна... 7 годин вбитого часу, пальці в кров... але начебто ЛЮБИТЬ :)))



Про квіти

Мені не потрібні обручки, шуби, дорогі квіти... Подаруй мені оберемок ромашок і свою посмішку, і я буду щаслива!



Про квіти

Якийсь дивний настрій... нічого не хочеться... тільки ромашок... справжніх літніх ромашок... ех... довго ще чекати ((



Про квіти

Я хочу бути довірливою 13-річною дівчинкою з букетом ромашок в руках і мерехтливими в очах вогниками.



Про квіти

Хочу літати як птах, над зеленим лісом поруч, щоб була галявина ромашок і красивий струмок!



Про квіти

На плантацію ромашок потрібні, не потрібні, потрібні, не потрібні, потрібні, не потрібні, потрібні... Так, потрібні хороші працівники.



Про квіти

Іноді просто хочеться ромашок і кіндер-сюрприз, але знаєте, щоб від усього серця...



Про квіти

Квіти повинні бути без приводу... Щастя має бути неповторним... Будинок - теплим... Погода - а без різниці яка погода!) Любов повинна бути взаємною... Чоловік повинен бути коханим, єдиним і обовязково твоїм!...



Про квіти

В наш час переспати з людиною може бути ні чого не зобовязуючою дрібницею а ось подарувати квіти це вже серйозний крок.



Про квіти

Там, де квіти впали прямо на могили, зупинився час і не залишилося сил. Там похований мій маленький світ. Прямо поруч з твоїм.



Про квіти

Він цілував мене в ніс, як кошеня, підкидав у повітря і дарував квіти. Що ж мені ще було потрібно? Тепер я сама купую собі квіти, але тільки в горщиках...



Про квіти

Ти єдиний кактус у квітнику мого життя.



Про квіти

Жінки занадто довго памятають неподаровані троянди.



Про квіти

Запах - душа квітки.



Про квіти

- Навіщо потрібні шипи? - Колючки ні за чим не потрібні, квіти випускають їх просто від злості. - Не вірю я тобі! Квіти слабкі. І простодушні. І вони підбадьорюють себе. Вони думають: якщо у них шипи, їх всі бояться...



Про квіти

Ніколи не треба слухати, що говорять квіти. Треба просто дивитися на них і дихати їхніми пахощами.



Про квіти

Троянди пахнуть професійно.



Про квіти

Ти хочеш знати, як бути, якщо ти зробив щось не так? Відповідаю, дитинко: ніколи не проси пробачення. Нічого не говори. Посилай квіти. Без листів. Тільки квіти. Вони покривають все. Навіть могили.



Про квіти

Вона: блін, на могилку частіше квіти приносять, ніж ти мені... він: і що ти пропонуєш?



Про квіти

Квіти до ніг, на вітер бабки .. Місцями сварки, місцями гладко ..



Про квіти

Найдорожчий подарунок жінці - увага. І обходиться такий подарунок набагато дешевше, ніж квіти або парфуми.



Про квіти

Я подарую тобі квіти... від алергії здохнеш ти!



Про квіти

Пішов відро виносити, відкриваю мусоропровід - а звідти квіти білі. Взагалі мені ніхто крім сміттєпроводу квіти не дарував.



Немає коментарів:

Дописати коментар