пʼятниця, 27 лютого 2015 р.

Про універ

Все ж як хотілося дорослішати і поступати в універ, а тут проблеми так і пруть ..



Про універ

Друг розповідає про те, як добре в універі: - Універ це все! Там я знайшов хорошого друга, кльовий хлопець, у мене був секс... - Почекай. Я сподіваюся, це ніяк між собою не пов'язано?



Про універ

Викладач перевіряє конспект-що за маячня божевільного? - Що диктуєте то і пишемо! :)



Про універ

Все-таки слово" навчання "не дарма має такий точний і визначальний суфікс.



Про універ

Що у вас, студент? - Коньяк. - Ооо... Коньяк поведінка добре! - Ні. Коньяк - це "відмінно"!



Про універ

Сесія - це час, коли студент, замість підготовки до іспитів, шукає в мережі красивий статус про піЗец.



Про універ

Всі ці мужики, почуття, дзвінки і зустрічі приводять тільки до перездачі і алкоголю.



Про універ

Три причини студентів: забув, запив, забив...



Про універ

Вчення світло, а не вчення вдосвіта й на роботу.



Про універ

Студент не знає у двох випадках: або ще не здавав, або вже здав.



Про універ

Тільки в гуртожитку можна зробити вінегрет з нічого, і тільки в гуртожитку можна його не встигнути спробувати.



Про універ

Сесія - дивовижна річ. З усіх її етапів святкується закриття, а не відкриття, на відміну від інших "заходів".



Про універ

Оголошення в деканаті:" Студенти бажаючі здавати достроково іспит з предмета мають обвести своє прізвище у чорну рамку ".



Про універ

Коли студент дивиться на годинник-це ще нормально... не нормально, коли він годинник підносить до вуха...



Про універ

Студентка вранці" Я тебе не знаю але я тебе б нафарбувала ".



Про універ

Сесія підкралася непомітно, схопила за волосся, стукнула об парту і поцікавилася:" ну як життя? "



Про універ

Сиджу я на парі і гадаю, чому я не в барі, Чому не бухаю (На українській мові).



Про універ

5 курс в універі: - Хлопців, давайте монетку кинемо. Якщо орлом впаде, то пивка поп'ємо, якщо решка - то горілочки. Якщо ребром впаде - доспіли, ну а якщо в повітрі зависне, тоді вчитися підемо.



Про універ

Дупа є універсальний інтерфейс, бо через дупу можна зробити абсолютно все.



Про універ

Мат - універсальний засіб для вираження всіх видів емоцій!



Про універ

Іспит-це єдиний день, коли в універ приходить вся група)



Про універ

З завтрішнього дня - нове життя, інше, не таке! Нове місце проживання, нові друзі, інше місто, університет. І тебе в ньому вже не буде!



Про універ

Як справи? мені завжди цікаво, що ти хочеш почути, коли ставиш мені це питання. може, хочеш дізнатися, як я сьогодні розбила чашку з окропом і обпекла собі всі ноги, може, що я знову проспала і тепер у мене близько п'ятнадцяти прогулів в університеті. а може, тобі хочеться почути, що я думаю постійно про тебе, що зосередитися не можу. тому і прокидаюся, і чашки розбиваю.



Про універ

Прийшла в універ. Побачила розклад. Охуїла. Пішла.



Про універ

Хей гай давай за любов запалюй, тобі в універ, а мені прямо в рай. Та й ти ж не живою не нереальний же, і навіщо моя любов у твоєму жж?



Про універ

Як подумаєш, яка могла б бути Доля Росії, якби на юрфак Пітерського університету вже з 70-х брали на підставі ЄДІ! .



Про універ

Мій IQ 180. Іду знижувати його в університет



Про універ

З дружиною ми познайомилися в столовці універу. У неї не вистачало п'яти рублів віддати касирові, а я стояв після неї, от вона в мене їх і попросила. Тоді я ще не знав, що це тільки початок.



Про універ

Вона є, і вона загрожує всім. її всі бояться, і втекти від неї неможливо. скоро вона прийде і до тебе. Не проспи! СЕСІЯ! у всіх університетах країни.



Про універ

Одного разу ти прокинешся, а її поруч вже немає. Все скінчено. ти один. Ти підеш на кухню і вже звичним рухом наллєш кави без цукру, закуриш сигарету і подивишся у вікно. А Там. Там усе як колись, нічого не змінилося - все та ж зламанна гойдалка, спляча біля під'їзду бездомна собака і вивіска УНІВЕРМАГ. . -Нічого, взагалі нічого. . а тобі просто стало трошки складніше дихати.



Про універ

Nothing_: є заочники? Vladic: якщо в універ два тижні не ходиш, можна вважати себе заочником? sonics_: можеш вважати себе призивником Універсітет - це як гра. З кожним новим рівнем (семестром) монстр з'являється в кінці все зліше.



Про універ

Nothing_: є заочники? Vladic: якщо в універ два тижні не ходиш, можна вважати себе заочником? sonics_: можеш вважати себе призивником



Про універ

Університет - це як гра. З кожним новим рівнем (семестром) монстр з'являється в кінці все зліше.



Немає коментарів:

Дописати коментар