пʼятниця, 27 лютого 2015 р.

Про карі очі

У нього карі очі, незвичайно добрий і лагідний погляд. Будь-яка дитина захотіла би забратися до нього на коліна



Про карі очі

Твої карі очі потрібні мені замість нікотину...



Про карі очі

В блакитні очі закохуються, від карих божеволіють...



Про карі очі

Мої карі очі теж викликають у тебе посмішку) і ти закоханий в них, як і я в твої...



Про карі очі

Тільки не дивись... Тільки не дивися на нього... Тільки не дивися в його очі... Красиві, карі, бездонні... Ти тільки не дивись... Безхарактерність.



Про карі очі

Я дивлюся в них і тону у просторі крижаної коричневої хвилі, в її чіткому, ласкавому візерунку карих очей моєї мрії.



Про карі очі

Цими ночами її очі з кольору шоколаду стають кольору віскі, я б хотів випити його весь до дна, лише б їй стало легше.



Про карі очі

У щастя завжди карі очі!



Про карі очі

Карі очі... Тихий голос... Ніжний аромат туалетної води... Як ти мені потрібен, Боже, як ти мені потрібен...



Про карі очі

У тебе карі очі??? -Так, а що? -Небезпечно...-Чому?! - Кажуть, що якщо закохаєшся в карооку, то ніколи не зможеш розлюбити...



Про карі очі

Її карі очі завжди були переповнені теплотою і по-дитячому ніжною наївністю, а їх зелений відблиск п'янив і зводив мене з розуму.



Про карі очі

У блакитних ховається безкрайній океан, в зелених незайманий ліс, а ось в карих тоді живе шоколад.



Про карі очі

Найглибше дивляться в серця людей ті очі, які багато плакали



Про карі очі

У мого щастя карі очі...



Про карі очі

В очах моїх ховається загадка, Вони як дзеркало в них бачиш сам себе, Хоч іноді й життя зовсім не солодке, але лише сильніше стаю в ньому я...



Про карі очі

Ах, ви не Леді... - Кинуть мене, Та, що з того? Я тільки рада! Манірність, правильність - засідка, Собою задоволена я цілком. Мій принцип - правди торжество! А мій девіз - шалена ніжність! Любові божевільне безмежжя, І очей карих чаклунство! ..



Про карі очі

І адже це вже сильне почуття, коли ти просто потребуєш її очей



Про карі очі

У мене завжди сонце в кишені, іскри в очах і щастя в душі...)



Немає коментарів:

Дописати коментар