субота, 28 лютого 2015 р.

Про армію для дівчат

Чекати солдата - відважне діло, Похвалити б дівчат за це. Тільки в армії хлопець зрозуміє, Що за дівчина любить і чекає.



Про армію для дівчат

Моє завдання: дочекатися. твоє завдання: повернутися таким який був.



Про армію для дівчат

Нам обом не легко, Адже зараз ти далеко, В армії ти служиш, милий, Скоро зустрінемося, коханий!



Про армію для дівчат

Акція для дівчат: приведіть у військкомат свою ганчірку, і отримаєте через 12 місяців справжнього мужика!



Про армію для дівчат

Тихо хлюпоче вода в чоботях курсанта, не забуду ніколи свого сержанта!



Про армію для дівчат

Я готова тебе чекати, Я чекаю на тебе, Я готова...



Про армію для дівчат

Знаю, хочеш прийти, і не можеш... знову одне і те ж... Але я тебе чекаю!



Про армію для дівчат

Милий мій, сумую за тобою! Буду чекати тебе я, скільки треба! З армії повернешся ти до мене І тоді ми будемо знову поруч!



Про армію для дівчат

З добрим ранком мій коханий! Найсильніший і красивий! Я люблю тебе! Ти мій! Мій захисник! Мій Герой!



Про армію для дівчат

Солоні сльози течуть по щоках І думка одна в голові залишається: «Дочекаюся, ніколи нікому не віддам, Хоч і важко мені дуже доведеться.»



Про армію для дівчат

Я чекаю, рахуючи дні в календарі, і це життя за те лише обожнюю...



Про армію для дівчат

Бажання підсилюють очікування, а очікування звужують відстані... - Чекаю і буду чекати



Про армію для дівчат

Залишилося трохи і я зможу вдихнути твій улюблений запах... спокійне зітхання ти скоро будеш поруч...



Про армію для дівчат

А я теж люблю і чекаю, дуже дуже... хоча мені ще довго... але все одно дочекаюся тому що люблю



Про армію для дівчат

Летять години, проходять дні, служити все менше залишається, ще трохи почекати, і ЩАСТЯ знову нам посміхнеться!



Про армію для дівчат

Дівчина, що чекає хлопця з армії - музейна рідкість...)



Про армію для дівчат

-Що робить армія? - Вона робить з хлопчака чоловіка! - Не тільки, ще вона перевіряє почуття на міцність!



Про армію для дівчат

Коли дівчиську 18. А хлопцеві дембель через рік Йому не треба хвилюватися Його вже не хто не чекає.



Немає коментарів:

Дописати коментар