пʼятниця, 27 лютого 2015 р.

Про радість

Улюблена музика в моїй кімнаті, чай з лимоном наповнюють мою душу радістю і ніжністю і я як колись щаслива.



Про радість

Що б зуміти зрозуміти людину, потрібно поставити себе на її місце і відчути її радість і горе.



Про радість

Я навчуся мріяти, любити і посміхатися. І коли небудь обовязково стану великим щастям для когось.



Про радість

Топ статус: Діти - це наша радість, а чоловіки - наша слабкість. От так один раз розслабишся, а потім все життя радієш.



Про радість

Радість моя, коли я говорила, що нам необхідно скрасити наші сірі будні, то я мала на увазі - відпочинок на курорті, а не фломастери.



Про радість

Нашою єдиною радістю в житті є - любов, до тих пір поки ми самі не псуємо все своєю неправдою.



Про радість

У дитинстві, граючи в сніжки, ми радісно кричали тікаючи: "Не потрапиш, не потрапиш ". А зараз все інакше: "Потрапиш в мене - вбю".



Про радість

На вулиці весна, світить сонце. Щаслива посмішка на моєму обличчі і в мене гарний настрій.



Про радість

Справжній друг не той, який зрозуміє твоє горе, а той, який буде радіти з тобою твоїй удачі.



Про радість

Іноді щастя несподівано може звалитися тобі на голову, не встигнеш відскочити.



Про радість

Якщо хочеш, що б в житті було більше позитиву, не рийся у своєму минулому.



Про радість

Радуйся справжньому, можливо прості банальності і є твоє щастя.



Немає коментарів:

Дописати коментар