пʼятниця, 27 лютого 2015 р.

Про дитинку

У той момент, коли в тебе зявляється маленька дитина, тобі потрібно терміново звикнути, що починаючи з цього моменту, твоє серце завжди буде битися в грудях іншого чоловічка!



Про дитинку

Мені так хочеться, щоб мені було 20 років. Мені так хочеться народити тобі дитинку. Мені так хочеться знесиленою лежати в палаті після пологів і відчувати, як ти цілуєш мені руки і шепочеш: "Спасибі, моя люба"!



Про дитинку

У моєму житті зявився найулюбленіший і дорогий чоловік, при цьому мій законний чоловік в ньому просто душі не чаїть: 0)



Про дитинку

Існує одна людина, в руках якої знаходиться моє серце. Її посмішка прикрашає кожен мій новий день! Її сміх світить для мене яскравіше і сильніше сонця. Її щастя допомагає мені відчувати себе ще більш щасливою. Це моя кохана і рідна дитина!



Про дитинку

Топ статус: Який же він класний хлопчина! Так, і це мій рідний синочок, моя кровинка, мій дитинка!



Про дитинку

Я так сильно тебе хотіла. Любила я тебе ще задовго до твоєї появи на цей світ. За тебе я готова, не роздумуючи, віддати своє власне життя! Мені шалено приємно і цікаво бути мамою!!



Про дитинку

Малюк може навчити дорослого трьом основним речам: відчувати радість без особливої на те причини, постійно знаходити собі якесь заняття і завжди стояти на своєму...



Про дитинку

Двох однакових дітей просто не буває, особливо, якщо один з них ваш малюк!



Про дитинку

Немає на землі гімну урочистіше, ніж лепіт дитячих вуст...



Про дитинку

Материнське серце і руки: Їх добріше ніде не знайти. Родові пізнала муки, Це жінка у званні «мати» ..



Про дитинку

Діти-це погляди оченяток боязких, Ніжок пустотливих по паркету стукіт, Діти-це сонце в похмурих мотивах, Цілий світ гіпотез радісних наук...



Про дитинку

На подушці тихо-тихо ЩАСТЯ маленьке спить.За іграшку вчепилося, кирпатим носиком сопе!



Про дитинку

Дива трапляються тільки в дитинстві.



Про дитинку

Найщасливіший час на світі, це коли ми ще діти, ми ще діти...



Про дитинку

"Вічне літо, малюють діти, я не хочу бути великим..." (С)



Про дитинку

Якщо в дитинстві у тебе не було велосипеда, а тепер у тебе Бентлі, то все одно в дитинстві у тебе велосипеда НЕ БУЛО!



Про дитинку

Поганий той вихователь дітей, який не памятає свого дитинства.



Про дитинку

"Кожен дитсадовець знає, що болючіше бється той, у кого лопатка довше".



Про дитинку

На шкільній дискотеці стою, до мене підходить дівчинка років 9, питає: "Ти танцюєш або стоїш? " Я відповідаю: "Танцюю!" А вона: "А я запалюю!" Класні діти підростають, хаха)



Про дитинку

- Чого тобі, хлопчик? - Запитала продавщиця кондитерського відділу у пятирічного карапуза, який впевнено зробив крок до прилавка. Він простягнув долоню, на якій лежав засмальцьований тролейбусний талончик, і сказав: - Щастя. На весь квиточок.



Про дитинку

Ти спиш, мій маленький дружок, Невинне серце янголятка. До ліжечка тихо підійду, І поцілую тебе в щічку...



Про дитинку

Не знають ні минулого, ні майбутнього... Вони просто насолоджуються справжнім .. Діти



Про дитинку

Навіть найсмутнішу кімнату прикрашають діти... Красиво розставлені по кутах ..



Про дитинку

Діти - квіти життя... Зібрав букет - подаруй бабусі))



Про дитинку

Діти - не розкіш, а засіб пересування в старості...



Про дитинку

Хочете, щоб ваші діти росли здоровими і слухняними? Педіатри рекомендують давати дітям "Ремнішку".



Про дитинку

Діти повторюють за своїми батьками.



Про дитинку

Всі діти народжуються сміливими.



Про дитинку

Діти сильніше за всіх, тому що їх ніхто не сприймає всерйоз.



Про дитинку

Діти добре, а коли вони здорові і в свій час-ще краще.



Про дитинку

Діти - квіти життя. тільки от про ступінь отрути цих квіточок замовчується.



Про дитинку

Коли діти ставлять дорослих у глухий кут, дорослі ставлять дітей у куток.



Про дитинку

Найголовніше в житті - діти. Саме в дитячих очах ми можемо побачити реальний світ.



Про дитинку

Діти не зявляються разом з інструкцією по користуванню.



Про дитинку

Не треба навязувати дітям свої нереалізовані мрії.



Про дитинку

Діти - це 5 секунд щастя і 30 років страждань.



Про дитинку

Як виховувати дітей, знає кожен, за винятком тих, у кого вони є...



Про дитинку

Матусю, я люблю тебе БІЛЬШЕ життя! Ти любиш мене тільки ЧАСТИНУ твого життя, я ж люблю тебе ВСЕ життя... (таке миле)



Про дитинку

Я знаю, що таке ЩАСТЯ.Я знаю його запах і колір очей.Воно заповнює весь світ безмежною ніжністю та трепетною любовю, і воно в моїх РУКАХ!



Про дитинку

-Мама, па-а-арк! -Так, синочка, це зоопарк. -Мама, там зе-е-еи! -Так, моє сонечко, там звірі. -Мама, там зя-я-яни! -Так, мій милий, там мавпи. -Мама, там *бут! Мама, ледве стримуючи сміх, відповідає:-Так, мій хороший, там верблюд.



Про дитинку

Найжахливіше для матері знати, що твоя дитина повторює такі ж помилки, що і вона в юності. Наприклад, в любові...*(



Про дитинку

Мій племінник (йому 5 років) знає напамять пісні: Слот-"мертві зірки", guf- "ice baby" і Eyes Set to Kill-"Darling"... Він змушує мене посміхатися через сльози... Це серце йому.



Про дитинку

Заради маленької крихітки, яка спить на руках варто жити і не морочитися через дрібниці =)



Про дитинку

Виявляється у дівчат народжуються діти схожі на чоловіка якого вони люблять. P.S. не завжди на батька дитини або чоловіка.



Про дитинку

Твір 7-річного хлопчика про програмістів: "У професії програміста, немає нічого такого, що б мені не сподобалося, крім того, що дівчаткам подобаються програмісти і всі хочуть вийти за них заміж, і тому жінок треба гнати, щоб не заважали працювати... "



Про дитинку

Я заспокоюся тільки тоді, коли моя дитина буде носити твоє прізвище.



Про дитинку

У наші дні, щоб бути сучасною, жінка повинна виглядати, як юна дівчина, одягатися, як хлопчик , думати, як чоловік і працювати, як кінь



Про дитинку

Цим вечором я не давала йому себе цілувати в губи... крутилася відверталася мені так було цікаво що ж буде далі... а він взяв мої руки і ніжно так поклав їх до себе на груди під кофту... і я здалася ..))



Про дитинку

Дитинство з моєї голови ніколи не подорослішає (с) я



Про дитинку

Стою лаю молодшого за те що порвав мені зошит з алгебри. підходить мама і говорить "коли будуть свої діти ось тоді їх і лай!" знайомо?



Немає коментарів:

Дописати коментар