пʼятниця, 27 лютого 2015 р.

Нові стервозні

Шалені думки, і не великий склад розуму зі станом душі красиво жити - це образ сучасної стерви .



Нові стервозні

Колись велика французька актриса Сара Бернар, сказала стервами не народжуються, ними стають.



Нові стервозні

Справжні сучки першими ображають, йдуть, принижують. Їм просто наплювати, що про них думають і говорять.



Нові стервозні

Якщо знайдеться людина яка зуміє мене втримати у вузді, поставити на місце або заткнути за пояс, може я їм потім зацікавлюся.



Нові стервозні

Дівчата люблять, щоб до них підходили з ласкою і душею, а стерви з норкою або соболем.



Нові стервозні

Дивлячись на стерв світ ніколи не стане ідеальним.



Нові стервозні

Як я ненавиджу дівчат які корчать з себе крутих, а насправді це тільки маска, і більше нічого.



Нові стервозні

Ти питаєш чому я стала такою, та тому, що я не розумію як після мене можна покохати когось іншого.



Нові стервозні

Якщо дівчині не вдається звести тебе з розуму, може ти дурень чи просто прикидаєшся дурнем.



Нові стервозні

Стервозні дівчата виглядають завжди доглянутими, з манікюром, укладеними волоссям і дорогим гардеробом, де завжди знайдуться дорогі хутра та речі.



Нові стервозні

Головним правилом для стерви є, хочеш красиво жити, вмій крутитися.



Нові стервозні

У нас з тобою багато спільного - ми обидва любимо мене!



Нові стервозні

Не називай себе стервою, якщо не вмієш стояти проти всіх і плювати проти вітру так, щоб обпльовані були інші



Нові стервозні

Знаєш милий я-королева... Від королев не йдуть на ліво... Від королев йдуть тільки вперед... Або на трон, або на ешафот...



Нові стервозні

Я не хороша і не погана. Я добра в злу смужку)).



Нові стервозні

Хлопці так схожі на дітей... Вони хочуть, щоб їх водили за ручку, але при цьому вважали великими і сильними...



Нові стервозні

Деякі про себе думають, що вони стерви, але вони помиляються. Стерва не думає, як стерва, вона живе як стерва. І ні про що не думає



Нові стервозні

Коли я хороша, я дуже хороша, а коли погана я ще краще!



Нові стервозні

Я як наркотик... Зі мною помреш від передозування, а без мене від ломки.



Нові стервозні

Тебе назвали сукою? Не переживай, ти все зробила правильно!



Нові стервозні

Люби своїх заздрісників! Вони зайве підтвердження того, що ти дійсно чогось вартий.



Нові стервозні

Ти не останній і не перший, я не думала, але не дарма! Мене прозвали Леді Стерва! Лікуйте нерви, панове!



Нові стервозні

Яка різниця, що тебе хоче пів світу, якщо ти засинаєш в порожньому ліжку



Нові стервозні

Все, що я повинна, записано в Податковому Кодексі. Все, що не повинна - в Кримінальному. Інше - ваші домисли!



Нові стервозні

Ти вже давно обіцяла кинути палити цигарки .. - Знаєш милий .. я послала на хуй твої заборони



Нові стервозні

Я не боюся висоти, ви ж бачили мої каблуки!



Нові стервозні

Напевно саме нахабна істота на світі - хлопець. Від куди виліз, туди і намагається залізти...



Нові стервозні

Чи не носимо ношене, не єбем кинутих.



Нові стервозні

Я йшла першою... Різко і назавжди. Щоб почути "Стерва!" І посміхнутися "так!"



Нові стервозні

Подобаюся я чоловікам? Питання тільки в тому, чи подобається чоловік мені...



Нові стервозні

Я так хочу тебе обійняти... доторкнуться ніжно руками до твоєї шиї... і задушити нах *!



Нові стервозні

А я не зла... я навіть бажаю своїм ворогам, щоб у них по три машини біля воріт було: швидка, міліція і пожежна...



Нові стервозні

Поїбай людей раніше, ніж вони тебе поїбають - це мистецтво, яким в ідеалі повинна володіти кожна стерва!



Нові стервозні

Стерва стерву не скривдить. Стерва стерву в порошок зітре і на три букви пошле. Тут як в еволюції: виживає стерва



Нові стервозні

Стерва - напевно... Егоїстка - може бути... Сучка - іноді... Погань - ні .. Мила - тільки для друзів і рідних... я дівчина і мені доступні ці якості



Нові стервозні

Дружина пізнається у відсутності чоловіка.



Нові стервозні

Ти ніколи не дізнаєшся, як я кричала від радості перш, ніж взяти трубку і сказати похуістичне : »Що хотів?»



Нові стервозні

-Здається мені, що ви - мукала англійська качечка. - У сенсі? - У сенсі МУУ-DUCK.



Нові стервозні

Неважливо, що говорять у мене за спиною. Важливо, що коли я обертаюся ці суки затикаються.



Нові стервозні

Не робіть з чоловіка бога - він буде витирати об вас ноги, робіть з нього звіра і він буде лизати вам руки



Нові стервозні

Не нервуйте мене! Мені скоро буде ніде ховати трупи!



Нові стервозні

Мені ВЧОРА так добре було, що сьогодні аж весь день погано



Нові стервозні

Я - стерва, я Себе люблю, Мене поважають, Мене обожнюють, Мені заздрять. І це Мені подобається.Якщо я тобі не подобаюся, значить, ти не маєш смаку ..



Нові стервозні

Вважаєш себе ексклюзивною стервою!? Розслабся, ти просто середньостатистична блядь!



Нові стервозні

Запамятай: існує ДВІ думки - МОЯ і неправильна!



Нові стервозні

Якщо чоловік назвав тебе сукою, значить ти все правильно зробила...



Нові стервозні

Я йому доводжу, що не зраджувала, а він уперса рогами і не вірить!



Нові стервозні

Секундочку, секундочку, корону поправлю!



Нові стервозні

Не буває жінок із завищеною самооцінкою, бувають чоловіки, яким ці жінки не по кишені...



Нові стервозні

Їй самотньо і дуже сумно .. але тільки я бачу як всередині у неї пусто .. При всіх усмішки - їм зайвого знати не потрібно ..



Немає коментарів:

Дописати коментар