пʼятниця, 27 лютого 2015 р.

Новенькі

Потрібно бути мінімум генералом, щоб наказувати серцю кого любити, а кого забути



Новенькі

Дізнавшись мої бажання, рибка спливла... угору золотим черевцем



Новенькі

Чим довше моє життя, тим частіше доводиться вживати слово "пох / ї"



Новенькі

Минаючій людині бажайте доброго шляху, або біжіть за ним, якщо він іде з вашої вини



Новенькі

Думаю що диплом дасть мені набагато більше, ніж дав інститут за 5 років



Новенькі

Судячи з усього навколишні записалися на курси "плетіння пліток". І мабуть вони вже скоро це зареєструють як новий вид спорту...



Новенькі

Топ статус: Оновлювати сторінку можна так часто, як хоче того мій неспокійний розум



Новенькі

Одного разу вирішила перекусити бананом і задивилася на хлопця. Ніколи так не робіть...



Новенькі

Очі дивляться, а руки не дивляться, і ноги не дивляться, я взагалі тільки за очі



Новенькі

Кожен прожитий мною новий день унікальний. Наповнений цікавим, красивим, загадковим нічим



Новенькі

Краще закриюся і буду нудьгувати вдома, ніж благати пустити на закриту вечірку



Новенькі

Світ не такий поганий, коли оточуючі його не псують



Новенькі

Плітки - це новенькі анекдоти з тобою в головній ролі, іноді вони смішні, іноді смішний той , хто їх розповідає



Новенькі

Наше серцебиття безпосередньо пов'язано з ім'ям, що з'явилося на дисплеї



Новенькі

На Русі було дві проблеми: дурні та дороги. А в Росії тільки одна: дороги... Або я все переплутав (а)?



Новенькі

У логічному ланцюжку "Мужик сказав - мужик зробив" майже завжди відсутній "Мужик подумав"



Новенькі

Тиждень сучасної молоді: Нероба, повторніков, Бреда, Чверть, Пітніца, Клубббота, Похмельсенье.



Новенькі

Робота не вовк - вовк так за / бать не може!



Новенькі

Найкрасивіші очі у того, хто дивиться на тебе з ніжністю. І тобі зовсім не важливо карі вони, блакитні або зелені.



Новенькі

От за що я люблю канал ТНТ, так це за те, що там хоча б попереджають , що через 2 хвилини почнеться Дом 2. за цей час можна втекти куди-небудь з жаху



Новенькі

Красивих багато... кохана повинна бути одна.



Новенькі

- Тебе в дитинстві не упускали? - Швидко підняте ослаблим не вважається.



Новенькі

Якщо у твоєму житті з'явилася людина, з якою ти забуваєш минуле, значить ця людина - твоє майбутнє.



Новенькі

Я такий класний, що коли в душі миюся, до мене навіть шторка липне.



Новенькі

Коли хлопець, обертаючись на тебе, спотикається на ходу - це самий щирий комплімент.



Новенькі

Поржати з подругою, краще будь-яких ліків



Новенькі

Надія Бабкіна вирішила, що в своїй творчості потрібно щось змінювати, і запустила хоровод у зворотний бік.



Новенькі

Не покладайтеся занадто сильно на кого небудь в цьому світі, тому що навіть ваша власна тінь покидає вас, коли ви в темряві.



Новенькі

Розмовляючи з жінкою, говоріть дружелюбно і ласкаво. Жінка, не розуміючи змісту промови, тим не менш чудово відчуває інтонацію.



Новенькі

Бувають такі люди, до яких просто тягне. і не важливо, скільки ви спілкувалися або бачилися в житті.



Новенькі

Вмію закочувати все - очі, банки, істерику. вмію з нічого робити - обід, зачіску, скандал. можу виносити - сміття, мозок. Я взагалі, дуже здібна дівчина!



Новенькі

Ніщо так не ставить жінку в безвихідь, як прохання коротко розповісти про себе.



Новенькі

Вирішила по будинку чоловічу роботу зробити сама, лягла на диван, дивлюся телевізор, важко, не сперечаюся, але треба...



Новенькі

Завжди у дівчини крім хлопця знайдеться пара трійка хлопців яким вона дає надію що вони будуть разом



Новенькі

І не треба говорити, що у вас ніколи не було брудних, підступних, вульгарних думок в голові



Новенькі

- У скільки тебе розбудити? - Влітку



Новенькі

Всі можуть бачити, як ти виглядаєш зовні, але дуже мало тих, хто знає що у тебе в душі!



Новенькі

Виявляється, нічого мені не треба, крім його спокійного дихання поруч



Новенькі

Коли я був маленький, до мене прилетіла фея і запропонувала вибрати великий чл * н або гарну пам'ять. Навіть не пам'ятаю, що я тоді обрав.



Новенькі

Деякі люди, як пластикові стаканчики, такі ж порожні і одноразові.



Новенькі

Чоловікам легше, вони відразу бачать які груди.А ось нас, жінок чекає сюрприз!



Новенькі

Хлопці з ямочками на щоках, ви зводите мене з розуму.



Новенькі

Я боюся навіть уявити, як би виглядала моя квартира, якби я жила одна



Новенькі

Запам'ятай: колишні - вони колишні. Їх не можна любити навіть під приводом безвиході



Новенькі

Закон контакту: Чим красивіше Ава, тим страшніше Клава.



Новенькі

Критика має бути конструктивною. Образи повинні бути аргументовані. Ти дурень, тому що ти дол * оеб, наприклад



Новенькі

Весна образилася і не прийде в цьому році до тих пір, поки ті, хто в минулий раз назвав її "чумачечей", не спокутують свій гріх кров'ю



Новенькі

Люди такі вразливі... Трохи похолодало - вже температура, трохи впав з даху - розбився на смерть.



Новенькі

Кішка Павла Дурова створила какаунт на його столі



Новенькі

Літо покаже, хто жер, а хто тренувався!



Немає коментарів:

Дописати коментар