пʼятниця, 27 лютого 2015 р.

Ржач

Мій чоловік так пристрасно кинув мене на ліжко... Шкода тільки, що промахнувся небагато.



Ржач

Дівчата! Якщо у вас маленькі цицьки, криві ніжки, що викликає жах у людей - не турбуйтеся! Беріть сокиру і крокуйте рубати ліс - мстіться матінці-природі! ..



Ржач

Чи знаєте ви, що найстрашнішою прикметою вважається зустріти на дорозі чорного кота, який несе порожнє відро і розбиває дзеркало?



Ржач

З усієї рідні мого чоловіка найбільше мені подобаюсь Я.



Ржач

Коли хтось чинить не так, як нам хочеться, ми називаємо його егоїстом!



Ржач

Топ статус: - Ти знаєш, я ось в перший раз свою дружину майбутню як побачив, дивлюся на неї і відчуваю, що в штанях стає тісно... - Ух ти, а де, спереду або ззаду?



Ржач

Слово "бл *" в залежності від інтонації мовця і обставин, при яких вживається, може виражати: здивування, захоплення, презирство, нерозуміння, жах, пристрасть, страх...



Ржач

Якщо ви потрапили в ідіотське становище, то і ведіть себе відповідно високому званню ідіота, тобто , просто і природно.



Ржач

Найбільший шок, це коли вранці після грандіозної п'янки заходиш на свою сторінку в однокласниках або вконтакте і бачиш, що ти таки виклав тут вчора всі фотки з п'янки, в тому числі самі відстійні і скандальні...



Ржач

Розум людський володіє трьома ключами, що відкривають все: цифрою, буквою, нотою. Знати, думати, мріяти. Все в цьому - Михайло Жванецький



Ржач

Раз не можна бути зовні тим, чим хочеш бути, стань внутрішньо таким, яким повинен стати - Віктор Гюго



Ржач

Дивно, що може зробити один промінь сонця з душею людини! - Франческо Петрарка



Ржач

Трагедія старості не в тому, що людина старіє, а в тому, що він душею залишається молодим - Федір Достоєвський



Ржач

Маленьку самотню людину дуже легко зламати, але, коли душа його черпає силу у Бога, він стає непереможним - Оскар Уайльд



Ржач

У міру того як росте тіло, все більше зіщулюється душа. Я сам це відчуваю по собі ... Ах, я був великий чоловік, коли я був маленьким хлопчиком! - Дейл Карнегі



Ржач

Стріли пронизують плоть, а злі слова - душу - Карл Берне



Ржач

Я переконаний, що душа кожної людини радіє, коли він робить добро іншому - Бальтасар Грасіан-і- Моралес



Ржач

Натхненний і щедрий чоловік хоч і не довго проживе, але до довгожителів зараховується, а той, хто житейською марнотою і убогістю існує, хто не здатен ні собі, ні іншим користі принести, той короткочасний і нещасний буде, навіть якщо і до глибокої старості доживе - Томас Джефферсон



Ржач

Чим менше людина дбає про свій душевний стан, тим більшого він стоїть - Іоанн Дамаскін



Немає коментарів:

Дописати коментар