пʼятниця, 27 лютого 2015 р.

Про про маму

По-справжньому дорослими людьми стають не тоді, коли хочеться вступити наперекір мамі, а тоді, коли розуміють, що все-таки вона була права!



Про про маму

Найжахливіше на світі - це коли твоя мама плаче, а ти нічим не можеш її втішити і допомогти...



Про про маму

Мама - це єдина людина, яка щиро рада, коли тобі добре, і яка від усієї душі засмучується в хвилини твого смутку.



Про про маму

Топ статус: Ти зрозумієш своїх батьків, тільки коли сама станеш мамою, і в цьому дійсно є глибокий сенс і правда.



Про про маму

Дякую тобі за те, що народила мене і виростила, спасибі за все, що ти мені дала, за всю твою любов, ніжність, турботу.



Про про маму

У мого сина запитали в дитячому садку, чим займаються батьки. І він відповів. Що тато банкір, а я - красуня...



Про про маму

Серце жінки, яка народила і виростила дитину, здатне творити для нього справжні дива...



Про про маму

Коли я на тебе дивлюся, то захоплююся жінкою, у якої така прекрасна донька.



Про про маму

Мамочко, мила! Я знаю, що мої слова і вчинки часто тебе засмучують, я знаю, що так часто роблю тобі боляче, сама того не бажаючи! Але тільки ти прости мене, я тебе дуже люблю.



Про про маму

Мама - це людина, яка готова для своєї дитини на все на світі, яка може замінити всіх... А її не замінить ніхто, навіть якщо дуже-дуже захоче.



Про про маму

Матуся найдобріша, мила, за печаль, за весь смуток, за весь біль, ти прости мене заради Бога!



Про про маму

Все ніяк не можу забути очі мами: блакитні як небо, ніжні як полум'я... Я вогник в душі пронесу через роки, я хочу, щоб ти знала, мама, я люблю тебе!



Про про маму

Подай мені руку! Мамочка, рідна! Адже я зараз з бідою наодинці! А ти все чуєш, ти все знаєш, мамо! І як рятунок тягнеш руку мені.



Про про маму

Пропущені виклики: Папа (1), Брат (1), Мама (48)



Про про маму

Мама - ось слово, що всі розуміють. Кожен своє щось з ним згадує. З мамою пов'язані всі наші дні, Маму забути не дадуть нам вони.



Про про маму

Ніколи не злися на маму, не кажи слова, що можуть образити її або розбити її любляче серце. У тебе Вона тільки одна, зроби її щасливою, як вона хотіла цього для тебе!



Про про маму

Мила мама, ми один одного часом не зовсім розуміли, навіть сварилися, душі жорстоко ранячи, тільки знай , що тривоги твої і печалі чомусь все ближче тепер для мене.



Про про маму

Завтра день Матері! Дорогі, порадуйте своїх мам, привітайте їх, адже мама - це найголовніша і кохана людина в житті!! Любіть її))))



Про про маму

Любові гідна тільки МАМА!



Про про маму

Вже не 5 років, а все біжу заглядаю в сумку, коли мама приходить, раптом там щось смачненьке



Про про маму

Мама у мене письменниця, тато - кандидат наук, а я народилася красивою і обламала обох ..



Про про маму

- Не ходив би ти в клуб синку, там музика гучна, оглохнеш. - Спасибі мамо, я повечеряв.



Про про маму

Без мами дуже важко, І меркне все навколо. Рідніше на світі немає її. Вона-твій близький друг.



Про про маму

Втекла ковдра, полетіло простирадло, скоріше б відпустило, поки мама не прийшла!



Про про маму

Мамо, ти від мене за тисячі кілометрів і вважаєш, що тобі видніше? .. ну і зір у тебе



Про про маму

Господи, не за себе прошу - за маму, пішли їй гарного зятя :))



Про про маму

Я пам'ятаю як мама вела в перший клас і пам'ятаю як тато ніс з випускного!)



Про про маму

- Кого ти любиш більше маму чи тата?! - Маму й тата! - А більше?! - А більше нікого!



Про про маму

Моя мама навчила робити мене неможливе: "Закрий рот і їж суп я сказала!"



Про про маму

У мене мама дуже добра.Коли я приходила в дитинстві пізно додому, тато знімав ремінь з брюк, вони у нього падали, і мама казала: о, дитинко, йди ще погуляй)



Про про маму

Серед звичного обману, cеред словесного туману, я раптом відчула, як багато для людини значить мама ..



Про про маму

Хочу назад у дитинство. Хочу, щоб мама пожаліла, притиснула до себе і сказала: "Не плач, доню, все буде добре... Все пройде..."



Про про маму

Людина, яка мене щиро любить .. яка підтримає і заспокоїть... ДЕ ТИ??? ?... Ні, мамуля, я не тебе кликала, дякую... "



Про про маму

Світ був би кращим, якби всі вели себе так, як ніби на нас дивиться мама.



Про про маму

-вже 5 ночі, дочка, чому не спиш? -Мам, ти не розумієш, він ще онлайн....



Про про маму

Для багатьох щастя - це два літри. А для багатьох - це всього два грами. А для мене щастя - це бачити, як посміхається моя Мама!



Про про маму

Я приїду до тебе, моя мама, поцілую зморшки твої, нехай проносяться роки вперто... тільки ти, моя мама, ЖИВИ...



Про про маму

Я заздрю лише одній людині на всьому білому світі... Це своій Мамі тому що у неї така розумна і красива дочка... =)



Про про маму

Тільки для тебе б'ється моє серце, мама.



Про про маму

Мама я пішла до подруги ночувати. Добре донька, Як прийдеш напиши мені в контакті Що дійшла добре; D



Про про маму

В автобусі, мама синові: Тримайся! А то впадеш, ударишся, і я тобі стусана дам...



Про про маму

Мама: - Той самий смак! Донька: - Той самий чай! Бабуся: - Та сама пачка, Що впала за буфет у вісімдесятому!



Про про маму

Серце Матері - це її Безодня, в глибиіні якої Завжди знайдеться прощення.



Про про маму

Мамо, ти від мене за тисячі кілометрів і вважаєш, Що тобі видніше? .. ну і зір у тебе!



Про про маму

-мама, познайомся, Це мій хлопець! НЕ п'є, не курить, матом не лається!! -А тобі з ним не нудно, доню?



Про про маму

У мене мама Дуже добра.Коли я приходила в дитинстві пізно додому, тато знімав ремінь з брюк, вони у нього падали, і мама казала: о, дитинко, йди далі погуляй)



Про про маму

Відпустили в життя своїх ДІТЕЙ, наче в небо білих голубів! Але Не судилося тоиу літати, хто зумів забути батька й матір!



Про про маму

Мама - така людина, Яка замінить Всіх. Але Ніхто не замінить її.



Про про маму

Наша мама голосно плаче, Що в квартирі всі свинячать. Тіхіше матуся не плач, у інших такий же срач!)))))



Про про маму

Всі мами плачуть коли їх дочка виходе заміж, а моя мама каже... хай плаче той хто забирає ..)



Немає коментарів:

Дописати коментар