пʼятниця, 27 лютого 2015 р.

Про ворогів і заздрісників

Заздрість - сестра змагання.



Про ворогів і заздрісників

Я ходжу серед народу і тримаю свої очі відкритими: люди не прощають мені того, що я не заздрю їх чеснотам .



Про ворогів і заздрісників

Якщо ти ненавидиш мене і весь час лізиш в моє життя, то знай, що це означає тільки одне: МОЄ ЖИТТЯ ЦІКАВІШЕ НІЖ ТВОЄ!



Про ворогів і заздрісників

Я люблю своїх ворогів бо у мене їх мало.



Про ворогів і заздрісників

Своїх ворогів треба годувати цукерками, вони тобі капость ти їм цукерку. І так до тих пір поки у них всі зуби не випадуть!



Про ворогів і заздрісників

У мене немає ворогів я є у них.



Про ворогів і заздрісників

Пліткують про мене-новий вид спорту... змагайтеся лохушки.



Про ворогів і заздрісників

Ей, сука, виріши задачу-якої окружності у тебе буде синяк якщо ти ще раз напишеш моєму чоловікові!?



Про ворогів і заздрісників

Вийду заміж за німця, помщуся за діда.



Про ворогів і заздрісників

Ніколи не виправдовуйся - Вороги все одно не повірять, а друзям це не потрібно.



Про ворогів і заздрісників

Посилаю своїм недругам промінь любові та всепрощення... Нехай він спалить вас дотла... уроди!



Про ворогів і заздрісників

Хай плачуть ті, кому ми не дістались хай здохнуть ті, хто нас не захотів.



Про ворогів і заздрісників

Зазвичай в кращому другу свого коханого дівчина бачить найлютішого ворога. А я знайшла в його особі самий промінь коханця. Пока, Дімочка! Спасибі, що ти познайомив мене з Владом!



Про ворогів і заздрісників

PS Краще не намагайся ¬ мене знову побачити - мій ротвейлер дуже ревнивий і дуже великий!



Про ворогів і заздрісників

Дорогий, я купила собі собаку! Тепер нарешті у мене є хоч хтось, з ким я можу поговорити.



Про ворогів і заздрісників

Ти шістнадцятий чоловік, якого я кидаю, але перший (і, можливо, єдиний), по-якому точно не буду нудьгувати.



Про ворогів і заздрісників

Нове знайомство - новий друг - нове розчарування - нова сварка-новий ворог... Висновок : треба поїсти...



Про ворогів і заздрісників

В американських фільмах немає ніякої різниці, скільки ворогів у вас в бійці, якщо ви застосовуєте техніку бойових мистецтв . Ваші вороги будуть терпляче чекати, танцюючи навколо, поки ви не відправите по одному всіх їх в нокаут)



Про ворогів і заздрісників

Не шукайте ворогів. У вас для цього є друзі.



Про ворогів і заздрісників

Якщо друг виявився раптом і не друг і не ворог, а так... Запишіть його в клас сук... (С).



Про ворогів і заздрісників

Двері на ключ, і свинцем туга. Біль в душі, немов смерть близька. Один лише крок може все вирішити. Тепер ти ворог, я не знаю як мені жити...



Про ворогів і заздрісників

Найстрашніший ворог - сумнів. Через нього ми втрачаємо те, що могли б отримати, але навіть не спробували!



Про ворогів і заздрісників

Вороги - відмінний стимулюючий засіб



Про ворогів і заздрісників

Ніколи не виправдовуйтеся. Вашим друзям це все одно не потрібно, а вороги все одно не повірять



Про ворогів і заздрісників

Кращий друг, кращий ворог, кращий він, кращий ти, яка до біса різниця, всі ви блять кращі! тільки коли погані-ніхто з вас кращих не приходить, чорт візьми



Про ворогів і заздрісників

Поганий друг - кращий ворог. Монте І.М.



Про ворогів і заздрісників

Оскільки я з власного досвіду знаю, як це буває боляче, коли тебе кидають без пояснення причин, я вирішила нічого тобі не пояснювати. Просто поки!



Про ворогів і заздрісників

Боягузливий друг страшніше ворога, бо ворога побоюєшся, а на друга сподіваєшся.



Про ворогів і заздрісників

Живи так, щоб друзі збереглися, а недруги стали друзями.



Про ворогів і заздрісників

Поки ти щасливий, в тебе безліч друзів, коли часи затьмарюються-ти залишаєшся один.



Про ворогів і заздрісників

Скажи мені з ким ти дружиш і я скажу, кого ти ненавидиш.



Про ворогів і заздрісників

Друзів чарки за друзів не рахуй, бо вони друзі твоєї чарки, а не твої друзі



Про ворогів і заздрісників

Ворогів потрібно прощати, але після того, як їх повісять.



Про ворогів і заздрісників

Краще мати справжнього ворога, ніж фальшивого друга.



Про ворогів і заздрісників

Справжніх друзів не буває... Бувають справжні вороги...



Про ворогів і заздрісників

Іноді, щоб подружитися з людиною, потрібно завести з ним спільного ворога.



Про ворогів і заздрісників

Ваші принципи будуть Вашими, поки вони не почнуть нападати на мої. Потім вони ще будуть і моїми ворогами!)



Немає коментарів:

Дописати коментар