пʼятниця, 27 лютого 2015 р.

Дивні

Життя-дивна штука: начебто і зае * ала, але зовсім не задовольняє .. .



Дивні

У мене пропав "дах", хто знайшов, прохання не турбувати.



Дивні

Дуже дивно... а я ж раніше не могла і прожити і дня без твоєї посмішки.



Дивні

Не потрібно навіть намагатися вести суперечки з дебілом... у противному Ви опуститеся до його рівня, на якому він зможе задавити Вас своїм досвідом...



Дивні

Ти є щастям... Хоча і злегка незрозумілим і дивним... яке доводить до нервових зривів і кошмарних страхів втратити тебе...



Дивні

Я якби не Аліса в "Країні чудес", то і мій світ не став теж трохи того...



Дивні

"Варто". (Такий ось досить таки популярний і ємний статус у деяких чуваків Вконтакте.



Дивні

Яким же чином можна кинути пити в тій країні, в якій навіть пиво коштує дешевше молока?



Дивні

Сиджу, спокійно працюю. Дивно і цікаво, а чому п'ятикопійчана монета залазить в ліву ніздрю, а в праву ні?!!



Дивні

Вам здається, що Я ненормальна через те, що не така як ВИ. А мені здається, що ви дивні, тому що ви всі зовсім однакові...



Дивні

Топ статус: Якщо впав обличчям у багнюку. Треба встати і переконати всіх, що вона є лікувальною.



Дивні

Навіть безцінність поруч з тобою виглядає як звичайна дішовка.



Дивні

Деякі при погляді в калюжу, бачать темну воду, а деякі - що відбиваються там зірки.



Дивні

Ну, от чому хлопці такі дивні? То, він зараза навіть рядок Вконтакте не напише, то так раптом йому приспічило мій номер телефону))).



Дивні

Запам'ятайте, якщо вам зраджує кохана, то не треба скандалити з дружиною.



Дивні

Не звернеш стільки зусиль, все найкраще відбувається несподівано.



Дивні

А, Ваші друзі теж, коли Ви з ними гуляєте і Вам телефонує мама, кричать: «давай, давай наливай скоріше» або «дай цигарку»?



Дивні

Дивна країна. Одружитися можна з 16, а фільми з сексуальними сценами дивитися з 18.



Дивні

Когось додають в серці, а мене блін куди завгодно, в аську, вконтакт, в мобільний телефон!



Дивні

Я дуже дивна дівчина: я ненавиджу брехню, але я брешу в ім'я добра, я ненавиджу алкоголь, але напиваюся з подругами, а ще я ненавиджу різних придурків..., але чомусь саме в них я і закохуюсь... Ви не один з них?



Дивні

Ось деколи які дивні стоять у нас статуси, а пройдуть роки будемо ми на пенсії і будуть у нас статуси по типу: "збільшили пенсію на 10%! Ура!"



Дивні

Краще обернутися, ніж йти далі і спіткнутися...



Дивні

Дивні люди, примудряються насрати тобі в душу, а потім дивуються, що від тебе у відповідь не пахне квітами...



Дивні

Пишіть голосніше, я на кухні!



Дивні

Трагедія кожної з нас полягає в тому, що кожен новий хлопець здається нам саме тим єдиним. ..



Дивні

Ой, дівки, що вчора було! Випила я сто грам - труси як рукою зняло ..



Дивні

Якщо вставити навушники в ніс, звук буде йти з рота.



Дивні

Дивні люди... ставиш статус зайнята! так всі відразу цікавляться чим а як готовий побалакати так нікому нічого не цікаво...



Дивні

Мабуть сьогодні у них черговий флеш-моб, як у дівчат вчора з ліфчиками. Тепер ось сидимо і думаємо.



Дивні

Люди всі дивні... але ніхто в цьому не зізнається...



Дивні

А ТИ вже написав в статусі, що весна прийшла? А то ж не знає ніхто...



Дивні

Сиджу ось, працюю. Дивно - ось чому 5-ти копійчана монета в праву ніздрю влазить, а в ліву ні?



Дивні

Чоловіки дивні істоти: люблять сук, а живуть з мишками, захоплюються дівчатами в міні, а своїх дівчат кутають в ковдри, трахкають б... їй, але шукають незайманих, люблять, але змінюють. І після цього ви кажете, що ми, жінки, дивні!



Дивні

Дивні картини втрачених хвилин, занурений мій мозок в ліричний екстаз: «Бажання кричати голосно про те як все дістало, часом переходять в слова почати з початку, за межею можливого зустрітися з мрією... вчасно зробити крок вперед, але я так боюся оступиться »



Дивні

"Дивні у вас жінки, - сказала одна мусульманка, - ви можете цілу годину одягатися і фарбуватися, щоб вийти на вулицю і підкорювати своєю красою чужих чоловіків, а потім прийти додому, зняти з себе все гарне, змити косметику і лахудрою ходити перед чоловіком у засмальцьованому халаті і бігудях. У нас все навпаки - ми перед чоловіками красиво одягаємося і фарбуємося, а на вулицю виходимо одягаючись скромно, навіщо нам чужих чоловіків своїм гарним виглядом спокушати? "



Дивні

Чому бувають дні коли нічого, ну зовсім нічого робити не хочеться? -А що, хіба бувають якісь інші дні?



Дивні

Хочеться починати нове життя... Але це щоразу відкладається на понеділок...



Дивні

Я хочу побути одна... можна? вийдіть всі з контакту))))



Дивні

Цікаво, а чи існує життя без інтернету?



Дивні

Товаришу! Пам'ятай: у лютому всього 28 днів! Оплати інтернет!



Дивні

Чи поширюється заповідь "не убий"! на тарганів і спамерів???



Дивні

Віртуальне спілкування це купа знайомих, але поїбаться нема з ким!!



Дивні

ICQ квітка на могилі робочого часу!



Дивні

Віртуальні знайомства поділяються на три періоди: до першої фотографії, між першою фотографією і зустріччю і після зустрічі



Дивні

Челябінські модератори настільки суворі, що банять навіть свої власні коменти! =)



Дивні

Хороший модем повинен качати і пиво!



Дивні

У неї один недолік вона не належить ні кому У неї одна перевага вона не буває щаслива...



Дивні

Навіть безцінність в порівнянні з тобою здається простою дешевинкою



Дивні

Я буду батогом, а ти будеш пряником Тільки не розсипаючись під моїм авторитетом



Дивні

... а ти занадто часто заходиш на мою сторінку...



Немає коментарів:

Дописати коментар